Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010
- Dit onderwerp bevat 208 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 9 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 juni 2010 om 21:32 #517635
Hè, die staat ook niet op de begin pagina… Maar filmpje is mij best zo 🙂
27 juni 2010 om 21:36 #517636Beetje jammer mark.. Je woont zeker in Zuid-holland?
27 juni 2010 om 22:08 #517637Net thuis , TOP dag gehad , was echt gezellig !
27 juni 2010 om 22:09 #517638Daar worden we vrolijk van :lol
27 juni 2010 om 23:07 #517639Dan ben ik volgens mij de laatste thuis. Ik rij net nog van Gerard’s huis naar eigen huis toe. Word ik nog ff gevolgd door een politieauto. Omdat ik nooit had gedacht in het donker thuis te komen en mijn lampjes moeten worden vervangen. Gelukkig was er een fiets bruggetje waarlangs ik mijn weg kon voortzetten. Anders had deze positieve dag voor mij een toch nog persoonlijk smetje gehad.
Wat snel dat iedereen ook weer het beeldmateriaal in dit topic plaatst. Van mij overigens geen te verwachten deze keer. Ik kijk wel weer lekker mee met die van Edjuh, Zeebodem FM, mcmark93 en speedbuxy. Dit waren toch wel degenen met vaak de camera in de aanslag.
Ondanks dat we volgens mij niet echt aan de route hebben gehouden, vond ik de rit erg geslaagd. Leuke wegen en paden gezien en sommige meerdere malen. 😀
PS ook het korte rondje met de helft van de groep was erg geslaagd. Eerst een overvolle zandafgraving bezocht. (Wat maar een raar gebeuren was daar in Woerden)Hierna een mooi stuk vol lopen vlammen. Dit ging mooi samen op totdat er dan helaas toch een pechgevalletje was met een warmloper. PS. zeer benieuwd naar dit filmpje omdat ik in de rest van de groep’s kielzoch een mooi uitzicht had. Dit moet er vast op jou camera ook mooi in beeld zijn genomen speedbuxy?
28 juni 2010 om 05:07 #507607[quote
Flevo-tour iets voor jouw dan??Ik moet even kijken wat ik kan regelen maar mn oren staat er zeker naar. 🙂
@ Martino
In het donker thuis.?? :S
Hebben jullie de route naar groningen ook 3 keer gereden? :haha28 juni 2010 om 07:33 #517641Zijn jullie toch nog naar de Zandvlakte geweest dan?
Wie had er een Warmloper?
28 juni 2010 om 08:47 #517604Zandvlakte geweest, we waren er snel weer weg. Het werd nota bene nog aangegeven met borden waarop stond “strand”. 😮
De warmloper was bij superindo, waar ook de koppeling al niet helemaal lekker van was. Dus die is met een slakkengangetje weer terug gereden.En het was idd al donker bij mijn thuiskomst. De rit naar het noorden hebben we rustig aan gereden en via Amsterdam over de aflsuitdijk speedbuxy thuis afgezet. Vervolgens superindo omdat hij vanwege zijn brommer niet naar huis kon rijden vanaf Gerard. Dus al met al vrij laat!
28 juni 2010 om 08:47 #517642Zo, nu ik weer uitgerust ben even een samenvatting:
Het weer was geweldig, eigenlijk TE(ik reed rond met een truitje omdat ik geen zin had om te verbranden, uiteindelijk de achterkant van mn kuiten heel licht aangeschroeid.
Het was mooi om wat nieuwe gezichten te zien, waaronder het halve cittaforum 😛 en daarnaast jarco, kevin, zeebodem, frank e.a
Het toertje verliep wat stroef. Ik was megalauw door de te korte nacht(1 uur geslapen) en ik vond alleen rijden relaxter eigenlijk, zeker omdat je met dit weer moet BLIJVEN RIJDEN, anders is het te warm : -).
Halverwege haakte ik af met het idee om naar het strand te gaan, uiteindelijk daar ook vanaf gezien en door aalsmeer naar huis gereden(nog wel even pootje gebaad).Foto’s

Citta van Frank65cc, eindelijk zichtbaar voor publiek ; -)

Evert wil van 2 walletjes eten
Jarco’s superciao

McMark, Kilian en Robin

Kungfu FM
Martino
Gerarduz, superindo en kevin

De nodige pechgevalletjes waren er ook-losse bout achternaaf
-losse uitlaat
-nog meer losse dingen
-ratelende poelie
-nog meer ratelende dingen
-vette koppeling poelie
-vette koppeling varioIk had zelf een ratelende poelie en kreeg nog een reserve van jarco, waarvoor dank, maar behalve een naar geluid was het onschuldig en ik ben heerlijk naar huis gecruised.
Kort filmpje komt nog.
28 juni 2010 om 09:04 #517643Edjuh :
-losse bout achternaaf
-losse uitlaat
–nog meer losse dingen
-ratelende poelie
–nog meer ratelende dingen
-vette koppeling poelie
-vette koppeling varioNog gevonden wat het was ? :lol
28 juni 2010 om 09:10 #517644goeie foto,s Edo!
ik ben ook benieuwd naar je filmpje,en ook die van andree;0
alleen vraag ik me af wat ik daar aan doen ben bij die bus van gerard haha:o
mijn verotte achternaaf wordt ook deze week weer gefikst,want superindo had nog zo,n naafdeksel liggen.dat wordt ook deze week verder afgehandeld,dus 4 juli staan we weer paraat in almere gelukkig.
maybe met Evo power:)Kung-fu Fm hihi,wat een giller;)
28 juni 2010 om 10:21 #517645Hallo allemaal!!
Het was zeker een geslaagde dag, heerlijk weer gehad en lekker kunnen toeren met ze alluuuhh!
Filmpjes en foto’s zijn goed man 😀
Tot de volgende keer MET EVO :((
28 juni 2010 om 10:32 #517646lol@ kung fu FM onderschrift
. mooie foto’s !28 juni 2010 om 10:59 #517648Zeker goede foto’s
.
Geen weer om op het werk naar deze foto’s te kijken. 🙁Ben ook zeker benieuwd naar de filmpjes van Andree!
28 juni 2010 om 11:07 #517649 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.