Vespa-Ciao.NL
:: Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 251)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

KennyVespa
      Bijdrager

FonS :
        Meeting Sittard (Gamma)

alstu

thanks dude aan jou heb ik wat zit ik hier een uur te wachten 😛

joey636
        Bijdrager

kleine update ik heb even het adres en een routeplanner in de eerste post gezet zodat jullie wat meer info over de plaat waar het is hebben

PoliniCiao
          Topic starter

voor de mensen die niet weten hoe ze er moeten komen.
            het is tegen over de wallen.
            het adres van de wallen is:
            Rijksweg 3
            6051 maasbracht (limburg)
            route planner

Die nieuwe snelweg ligt tegenover de wallen daar kun je ook erop rijden. Vanaf de gewone weg zal je ons niet zien. Maar als je daar omhoog rijd is het duidelijk 😉
            En nog eens jullie kunnen altijd bellen.
            Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is?

*edit*

We willen ook heel graag voor zaterdag ofzo weten wie almaal 100% zeker komt, niet dat we dadelijk daar staan en allemaal mensen verwachten die niet komen opdagen.
            Spam dit topic maar vol maakt niet uit;)

machorider
            Donateur

ik ben er indien het niet regent natuurlijk,anders is me sp zo een roestigvoorwerp. Maar ik zit in sittard op school hé en vanuit de trein lijkt het of je tenover de walle gewoon alles van de rijksweg uit ziet. Je kunt gewoon over die zandberg kijken, hoelang willen jullie daar blijven?

hc_mike
              Bijdrager

:lolhahaha die zandberg noemen ze een vuilnisbelt :lol

machorider
                Donateur

:conduhhh ik bedoel juist de andere kant. Niet de stort natuurlijk 😀 Er ligt maar een kleine wal, ben gisteren naar ben’s crosshop geweest, toen viel het me op.

.-{2F4OV}-.

Ik kom ook zeker. Mits het weer egt slecht is;)

Colin
                    Bijdrager

me internet heeft het 3 dagen niet gedaan :((
                      dus ik ben nu weer bereikbaar, zorg gewoon dat iedereen rond half 2 / 2 uur daar is en dan ben ik joey en marco altijd daar 🙂
                      er is best een grote opkomst :thumb het word wel gezellig

Tim
                      Bijdrager

is dat een afgesloten terrein waar jullie bij elkaar komen anders kom ik ook nog met 2 of 3 andere. en ik ga dan niet mee toeren

leon ciao
                        Bijdrager

Tim :
                          is dat een afgesloten terrein waar jullie bij elkaar komen anders kom ik ook nog met 2 of 3 andere. en ik ga dan niet mee toeren

het is geen afgesloten terrein

PoliniCiao
                          Topic starter

machorider :
                            :conduhhh ik bedoel juist de andere kant. Niet de stort natuurlijk 😀 Er ligt maar een kleine wal, ben gisteren naar ben’s crosshop geweest, toen viel het me op.

We gaan zeker zo staan dat je ons niet kan zien vanaf de grote weg, en dat gaat zeker! En als we iets van lastigheden krijgen met wie dan ook kunnen we altijd nog een paar honderd meter verderop over een spoorwegovergang en daar in het veld is helemaal niemand…

Als er nog mensen zijn die het niet denken te vinden post het hier maar of pm me of zo he!

Tim
                            Bijdrager

dus het is op de openbare weg?:P
                              maarja maakt ook niks uit mijn vader brent jordy en mij met t busje dus wij zijn ook aanwezig!

PoliniCiao
                              Topic starter

Het is eigenlijk geen openbare weg. Het is een snelweg maar die gaat pas open volgend jaar…

Colin
                                Bijdrager

Tim :
                                  dus het is op de openbare weg?:P
                                  maarja maakt ook niks uit mijn vader brent jordy en mij met t busje dus wij zijn ook aanwezig!

Er rijd helemaal geen verkeer, het is gewoon de nieuwe snelweg ( de A73 )
                                  als je bij het kruispunt bij de wallen staat is het er rechttegenover, er liggen ijzeren platen en dat is de oprit waar je op moet met de brommer, je ziet het vanzelf wel als je komt aangereden vanuit wessem

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 251)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.