Vespa-Ciao.NL
:: Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 251)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lekkere Bekker
    Bijdrager

jullie zijn geen partij ik heb woeste trekkracht maar ik zal het onderspit moeten delven bij de 50-55 km per uur want harder ga ik nie xDDDD:kots

HELLRAISER
      Bijdrager

Rebel :
        word wel lachen

vandaag me plaatje binnen 😀
        strax ff me blokje fixen en maybe laatste km’jes inrijden.

Dr valt nix te fixen is alleen blok er onder hangen en nieuwe benzine slang er op legge ma alst kan gak bij jou achterop:P

Colin
        Bijdrager

Tim :
          als ik precies weet waar jullie staan kom ik misschien ook nog ff met mijn broer met t busje dan kan ik de vespa ook nog mee neme. maarja ik ga toch niet mee toere want ik heb geen zin in weer een boete

Welke vespa neem je mee? de donkerrode ciao of de zwarte si met oranje velge? allebei wel bomme 😛
          zien er goed uit:thumb

KennyVespa
          Bijdrager

ik ga misschien ook meej 😉

PoliniCiao
            Topic starter

Mijne doet nu dus echt vaag 😮
              Ik hoop echt niet dat ik dadelijk op de meeting moet komen met een origineel blok 🙁
              Heb vrijdag tijd om eens naar hem te kijken, hoop echt dat ik het zo gefixt krijg. Maar als t echt niet anders kan maar colin zn blokje lenen :con

HELLRAISER
              Bijdrager

PoliniCiao :
                Ik hoop echt niet dat ik dadelijk op de meeting moet komen met een origineel blok 🙁
                Heb vrijdag tijd om eens naar hem te kijken, hoop echt dat ik het zo gefixt krijg. Maar als t echt niet anders kan maar colin zn blokje lenen :con

Je hebt tog 2 vespa’s xD

PoliniCiao
                Topic starter

HELLRAISER :

PoliniCiao :

Je hebt tog 2 vespa’s xD

De mix is al n hele tijd stuk :con, heb der niet zoveel tijd meer voor 😉

joey636
                  Bijdrager

ik zit ook te kloten om die van mij aan de gang te krijgen want of mijn spie is weer mol of de onsteking is naar de filistijnen

KennyVespa
                    Bijdrager

das kut en ik tuf al maandje ofzo rond zonder problemen 😛

joey636
                      Bijdrager

ik heb net een nieuwe krukas erin en pinasco vliegwiel dus als mijn vliegwiel is door geslagen dan ben ik nog verder van huis ik hoop dat het de ontsteking is maar morgen weet ik meer nu weet ik dus niks:?

Rebel

iedereen opeens problemen he echt niet normaal,

Blok licht eronder met me top one (heeeelaas vond ninja mooier maja trekt niet echt)
                          alleen carbarateur fuckt me weer eens echt 13.13 is een shit zooi.

check trouble shooting please 😛

en hadden we 12.10 erop willen net starten gaat ut regenen ik geen kappen ofzo alles slipt maja hopelijk rijdt ie tegen 19e fatsoenlijk en is ie goed ingereden 😛

jullie ook nog veel sucses met vespa’s
                          en marco gewoon tijd voor maken 😛

joey636
                          Bijdrager

ik was vandaag helemaal blij.
                            ik dacht zo van yes nieuwe krukas lagers erin blok eronder en knalle.
                            maar neej nu weer iets anders.
                            en ik heb de top one en alle reutemeteut al erop gedraaid en nu kan ik weer alles los gaan halen.:boos

ps:700ste post

.-{2F4OV}-.

Kheb nog een splinternieuwe cilinder durop.. Dus kan ook niet gaan showe denk ik qua snelheid enz:lol

Khoop dat ie het iig doet dan. Ik neem ook blackciao mee. Das een collega van me op t werk. Ma zn vespa loopt momenteel niet;) dus die laat ie thuis.

joey636
                              Bijdrager

man man wat is dat tegenwoordig de helft van alle vespa’s loopt niet maar ik ga hem vandaag fixe

goed nieuws de mijne doet het weer ik heb hem net weer helemaal uit elkaar gedraaid en toen ik eens beter naar de cilinderkop keek viel me op dat de decompreseur bleef hangen ik vond al dat hij een raar geluid maakte dus heb ik de decompreseur met schuurpapier op geschuurd en nu werkt hij wel.
                                en ik heb er even een nieuwe bougie in gezet en hij doet het weer mijn ergste zorgen zijn een keer niet uit gekomen en ik ben er behoorlijk blij mee.
                                ik heb ook direct maar de bougie kabel en bougie dop vervangen want mijn kabel was bijna helemaal doorgebrand tot op de kabel zelf door de top one.
                                toen alles weer in elkaar zat rende ik 20 meter en hij ging maar niet aan en ik nog eens alle kabels nagekeken kwam ik erachter dat de bougie dop er niet op zat :smack
                                en ik duw dus de bougie dop er op en twee stappen en aan en ik was dol gelukkig=)

SpeedDemon
                                Bijdrager

Goed, akkoord ik ben er tuurlijk ook als mijn kenteken en verzekering dan in orde zijn. Hahaha, ik ben dus ook aan het wachten

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 251)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.