Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg
- Dit onderwerp bevat 250 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door PoliniCiao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 november 2006 om 19:31 #508996
Wij hopen dat er zoveel mogelijk mensen komen ondanks het winterweer
want we verheugen ons er erg op om met veel vespa’s te gaan rijden en wat bij te praten19 november is de datum!
Ik probeer zoveel mogelijk vrienden van mij met ciao’s te informeren, want 3/4 kijkt nooit naar vespa-ciao.nl maar na de meeting denk ik toch dat er meer intresse word getoond als er veel mensen van vespa-ciao.nl komen.
@ barry: probeer te komen, lekkere bekker wil je wel eens zien en iedereen is benieuwd naar je miniciao
( Joey kom je maar eerst langs mij 😉 )
7 november 2006 om 19:33 #508997joey636 :
nou wat mij betreft hebben we een vaste datum:19NOVEMBER
de precies verzamelplaats word nog bekend gemaakt maar dit zal waarschijnlijk tegenover de wallen zijn.
op de nieuwe snelweg(a73) dus.
als je meer wil weten dan pm mij of polini ciao maar evenLaat ons een andere verzamelplaats nemen, want dat trekt te veel aandacht bij de nieuwe A73
als we verderop bij de boerenbond ofzo daar de weg pakken als verzamelplaats is het wat makkelijker want bij de rijksweg is het best druk en we kunnen moeilijk op iedereen gaan wachten op de snelweg7 november 2006 om 20:13 #508998Colin zoals ik in de eerste post al zei. We gaan zo staan dat ze ons vanaf de weg niet zien. K heb geen zin in onze blauwe vrienden op de meeting… En we houden eerst een kleine meeting daar bij de snelweg dus kunnen best daar wachten dat iedereen een beetje aan komt gereden daar?
En ik denk dat barry beter niet kan komen. Want het wordt niet echt heel groot, en we gaan daarna nog toeren. Kan hij ook niet mee..
7 november 2006 om 20:19 #508999en we zullen zowiezo lang moeten wachten bij de snelweg want voor dat iedereen er is en de weg gevonden heeft
7 november 2006 om 20:20 #509000Ja, jullie kunnen uiteraard altijd mij of joey bellen.
in de eerste post staat ALLES!!
7 november 2006 om 20:23 #509001mochten jullie het dan nog niet vinden kunne jullie mij berijken onder het nummer 0614325869
7 november 2006 om 20:55 #509002als ik precies weet waar jullie staan kom ik misschien ook nog ff met mijn broer met t busje dan kan ik de vespa ook nog mee neme. maarja ik ga toch niet mee toere want ik heb geen zin in weer een boete
7 november 2006 om 21:32 #509003Tim :
als ik precies weet waar jullie staan kom ik misschien ook nog ff met mijn broer met t busje dan kan ik de vespa ook nog mee neme. maarja ik ga toch niet mee toere want ik heb geen zin in weer een boeteJe weet De wallen te liggen aan de rijksweg he :)?
aan de overkant van de rijksweg hebben ze de A73 gemaakt daar kun je erop rijden en daar zullen we waarschijnlijk staan, je ziet ons pas als je op de A73 bent en anders bel je ff naar joey marco of ik het 06 nummer 🙂 komt wel goed
7 november 2006 om 21:49 #509004
.-{2F4OV}-.Tim :
als ik precies weet waar jullie staan kom ik misschien ook nog ff met mijn broer met t busje dan kan ik de vespa ook nog mee neme. maarja ik ga toch niet mee toere want ik heb geen zin in weer een boeteOp zondag kom je tog geen politie tegen:P
Neem je dat roterende blok ook mee?
7 november 2006 om 22:06 #509005ja dat wil ik dus echt wel eens zien en horen rijden:O
7 november 2006 om 22:11 #509006Wil niemand mijn woeste set-up zien rijdden :|:kots:no
7 november 2006 om 22:12 #509007haha ja ik kijk wel als ik je inhaal

en dan lach ik alweer om je krul.
sorry mensen maar ik vind krul echt drie keer niks.
dan liever een proma cc7 november 2006 om 22:30 #509008maar als nog meer mensen willen komen iedereen is welkom laat wel hier even wat weten als je komt dan kunnen wij de planning aanpassen op het aantal mensen.
en waat ook heel belangrijk is vergeet niet wat geld mee te nemen voor wat te eten en drinken(drinken voor de vespa niet vergeten:lol)8 november 2006 om 10:02 #509009Waar kunne we dan tanken, of is ut beter om gewoon een complete tankje met benzine mee te nemen? En als er woutuh komen, hebben we dan een mogelijkheid om te pleite=) of zitte we zo goed als vast 😕 Als er nog iets verandet, wel op tijd laten weten hé
8 november 2006 om 10:11 #509010ja ik neem voor de zekerheid een 5liter kannetje mee mocht iemand zonder benzine komen te staan kunnen we er een half litertje in gooien en naar een tankstation rijden.
maar als er wouten komen moet iedereen met een originele brommer blijve staan en de rest door rijden dan houden ze je denk ik niet aan -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.