Vespa-Ciao.NL
:: Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting/tour 19 Nov. Midden Limburg

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 251)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

nou egt wilde gewoon komen maarjah weer zat niet egt meej en heeft geen nut om 36 km in de regen te rijden naar maasbracht dan is de zin er snel van af

HELLRAISER
      Bijdrager

Ik hoop dat jullie es een meeting houden in de zomer mssh dak dan es geslaagt ben nn me vespatje compleet is:p.

Rebel

Ik en Hellraiser wouden komen
          ik wou hellraiser vooruit trekken met fiets 😛

maar op 1/3 zoiets viel me ding uit sproeier verstopt denk ik
          heel spijtig en toe we thuis waren was ut al 5 over 2 dus had niet echt zin meer om op de fiets te gaan

Hopelijk is er nog een meeting in de zomer dan is me vespa waarschijnlijk ook gepimpt 😛

FonS
          Bijdrager

nou, alvast 2 foto’tjes, maar denk niet dat dit alles is (niet dat er heel erg veel mensen gekomen zijn…).

het heeft praktisch de hele tijd geregent, jammer genoeg. meeting is nog niet afgelopen he.. maar ik reed samen met een jongen die om half zes nog ergens anders naar toe moest 😉

straks zullen er nog wel een stuk meer foto’s (en filmpjes) komen :thumb

(grote foto’s : http://www.mijnalbum.nl/Album=J3VSNW3B )

Jacky
            Bijdrager

leuke foto hoor:) benieuwd naar de filmpjes. Waren er ook hevie lopende dingen daar? Btw collin jouw ding ownt!! eg supr mooi, mijn stijl:)

Rickvd
              Bijdrager

Ziet er toch wel leuk uit zo(jammer dat er der niet veel waren). Vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn(been in het gips). Volgende keer ben ik zeker van de partij. Aleen jammer dat het zo kut weer was. Maarja tog nog redelijk wat mensen gekomen en hoop dat de meeting geslaagd is zodat er van de zomer een 2e hier in de buurt komt.

Laters

hansieb
                Moderator

Leuk 🙂 alleen jammer dat het kutweer was / is

FonS
                  Bijdrager

die prul van poliniciao begaf het de hele tijd :p heeft hem uiteindelijk bij iemand thuis gezet, en is achterop gegaan bij colin 😉

enneh.. Joey636 was de snelste daar, rond de 85 km/h

hansieb
                    Moderator

Is er nog wat gesprint 🙂

vespa ciao het gebakje
                      Bijdrager

Hallo ik ben net terug van de meeting

ik vond super sjieke middag en ook eens leuk om andere te zien:)
                        SUPER dat .-{2F4OV}-. nog gekomen is en mooie brommertje heeft die !! (hoop dat je de terugweg hebt kunnen vinden!) filmpjes/fotos zullen snel volgen..!

joey636
                        Bijdrager

klein beetje maar geen serieuze wedstrijden behalve 1 keer ik tegen de scooter van een vriend van mij maar ik was sneller:P

vespa ciao het gebakje
                          Bijdrager

haha joey langs die flitspaal =)

Lekkere Bekker
                            Bijdrager

Jonges t was echt tof ben net thuis , ik heb nog veel filmpjes en foto’s ik zal dalijk tegen colin zegge dat hij die f post ik ben er atm te lui voor :no ik kan nog wel een uur erover doorpraten was ram über shizzle vet

joey636
                              Bijdrager

hier dan de foto’s die ik met mijn telefoon gemaakt heb.

mijn brommer ff in de spotlight:P

scooter van een vriend van mij waar ik tegen gesprint heb en gewonne natuurlijk:P

de brommers op een rijtje

de brommers weer op een rijtje van een ander perspectief

weer een ander perspectief:P

de motor van sander die er ook bij was

op een ander plek later op de dag

op de andere spot gezamelijk op de foto.

ook al was het slecht weer ik heb me goed vermaakt.
                                er zal komende zomer als het aan mij licht zeker weer een meeting plaats vinden.
                                de filmpjes zullen trouwens vandaag of morgen nog volgen.

de dag in het kort verteld.
                                we kwamen allemaal samen bij de a73.
                                waar een beetje de brommers hebben geshowt.
                                en wat hebben rondgereden en wheelies gemaakt.
                                later wouden we naar de macdonalds gaan.
                                onder weg kreeg poliniciao(marco)problemen met de brommer.
                                en die hebben we dus bij een vriend neer gezet en toen is hij achterop bij colin mee gegaan.
                                toen hebben we lekker bij macdonalds gegeten:P
                                en toen we bij de mac waren kwam sil(2f4ov)ons ook nog wat met ons mee rijden toen zijn we naar de volgende spot gegaan waar we wat verteld hebben.
                                over de vespa’s natuurlijk.
                                en we hebben er nog wat gereden.

edit:sil als je 80 pinasco alu goed is afgesteld hoor ik het wel dan gaan we nog een keer ergens rijden :thumb

jordy
                                Bijdrager

hey
                                  ik vond het wel lachen.
                                  alleen het kutweer en mij achterklok was losgegaan,maar heb ik kunnen maken.
                                  mijn vespa ging toch nog redelijk hard met de vario.
                                  maar hij is nog niet helemaal ingereden.
                                  ik hoop dat jullie nog zon meeteng organiseeren, mischien in thorn bij het water
                                  daar kun je flink crossen en daar komt nooit politie.
                                  ik en mijn vriend tim wachten al op de volgende meeting
                                  groetjes jordy

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 251)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.