Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting / Toertje westfriesland 18-7-2010
- Dit onderwerp bevat 120 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 8 maanden geleden door Zeebodem..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 juli 2010 om 23:59 #517981
Nice verslag evert

Erg leuk om de stukjes te zien waar ik denk boek even vooruit om te filmen en dat jij dan of achter me zit of ik op jou beeld voorbij kom.
Vult elkaar echt perfeckt aan qua filmpjes
En wat die vent idd deed was mij ook een raadsel:? maar slecht bedoeld was het niet want hij had een glimlach op z,n gezicht
Hier deel 2 en 3.
19 juli 2010 om 00:43 #517982Zow daar kom je even snel voorbij op dat 3e filmpje van speedbuxy. Wat doe je nu op top eigenlijk in vergelijk met je oude SE en met de brommer van Andree?
19 juli 2010 om 09:19 #517984Jammer dat martin (polini-fan),niet op de film voorkomt.
Die loopt ook heel mooi,met een super mooi geluidje.19 juli 2010 om 09:30 #517985tm-racing :
Jammer dat martin (polini-fan),niet op de film voorkomt.
Die loopt ook heel mooi,met een super mooi geluidje.Ik heb hem 2x op film staan 1x waar ie mooi hard door de bocht komt blazen en 1x dat ie bij dat stukje schapen dijk naar beneden komt blazen

Dus die beelden komen nog wel goed
Btw nog even bevestinging dat je een mooie route hebt uitgekozen

@martino
Ik boek evert nog steeds
Maar hij loopt sowieso wel sneller dan met de 80 polini naar mijn mening.19 juli 2010 om 11:05 #517007ja Martino,
speedbuxy blijft de baas hoor:D
maar ik ben zeer in mijn nopjes met de evo engine icm malossi 46,5mm;)
hij gaat beduidend harder als de polini 80 in mijn ogen.vario heeft nu gewichten van 6,6gram,en dat trekt lekker vlot weg,en je houd een leuke top over.
harder als de speedengine gaat het zeker weten:)alleen nu het gekloot met de ontsteking dus nog….zal ik vanavond eens even mee bezig.
@Speedbuxy..zijn weer
filmpjes!!19 juli 2010 om 11:54 #517989Waarom haal je de chip niet buiten je blok dit schijnt wat minder gevoelig te zijn? En wat betreft het geluid. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij erg tam klinkt, maar op alle filmpjes hoor je duidelijk het gebrul van jou blokje hoor! 😉
19 juli 2010 om 12:44 #517987Martino :
Waarom haal je de chip niet buiten je blok dit schijnt wat minder gevoelig te zijn?Das meer een veronderstelling die ik niet vind opgaan gezien stephan hem ook in z,n blok heeft hangen en die boekt daar al een heel toer jaar volgas mee

Ik zou hem enkel buiten het blok monteren omdat het makkelijker is om hem te vervangen als ie stuk gaat.Hier de volgende delen filmpjes
@TM-Racing
Hier zit al een stukje met polini fan in waar ie leuk voorbij komt blazen
Ik wou trouwens nog even persoonlijke lof naar jou uitspreken dat jij ondanks dat je zelf maar een 40 liep de harde/snelle rijders in de groep hun racejes wel meer dan gunde
Das voor mij een reden om toertjes van jou in de toekomst zeker bij te wonen
Deel5
19 juli 2010 om 14:43 #517986Martino :
Waarom haal je de chip niet buiten je blok dit schijnt wat minder gevoelig te zijn? En wat betreft het geluid. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij erg tam klinkt, maar op alle filmpjes hoor je duidelijk het gebrul van jou blokje hoor! 😉ik ga hem inderdaad even buiten het blok monteren.gewoon om even te kijken hoe of dat gaat.
mijn ontsteking is nog niet helemaal juf van het dus…
voor de toer wel,maar halverwege de toer ging die CP VV dood.
toch niets over te klagen,want hij was van de eerste v-c.nl lichting.,dus toch een dik jaar mee geknald;)
ook nadat ik de CP VV had vervangen tijdens de toer,bleef de ontseking een beetje knetteren en overslaan.iets zit er dus niet helemaal lekker.je hoort het ook wel in de latere filmpjes;)ik zit net nog even dat 3e filmpje te kijken ja,maar daar gaat ie inderdaad aardig hard:P
en hij brult aardig ja:D
dat hij tam was,schreef ik toen ik 7 of 8 gram in de vario had;)
draaid nu dus op 6,6 gram,en dat gaat aardig.ik ga echt altijd voor de snelheid;)trekkracht is altijd wel leuk,maar nogmaals,snelheid is mij meer waard;)btw:weer nice footage andree8)
19 juli 2010 om 16:41 #517993Zeebodem FM :
btw:weer nice footage andree8)Hier dan het volgende deel om het af te leren:D
En ik vind/vond ook zonder twijvel je brommer beter horen en klinken tov de polini.
En hij is ook sowieso sneller dan de laaste keren
19 juli 2010 om 19:44 #517998top andree

ik heb er vanavond even naar de ontstekings problemen gekeken,en het is eerlijk waar weer een giller van de bovenste plank;)
had ik tijdens de toeur maar even de rechter zijkap gedemonteerd:Skijk maar eens wat ik daaronder vondt;)

een bout helemaal los,en de andere de moer er los op…
die lag dus gewoon op het metaal te kletteren:Dik ben dus bang dat er ook niks mankeerde aan de CP vervanger die we vervangen hebben.
waarschijnlijk werdt er op dat moment even helemaal geen contact gemaakt door de bobine?
maar goed,ik heb hem even vast gezet,en een klein test rondje gedaan.hij gaat weer als een trein::Dik had een ritje van ongeveer 6 minuten,ook over de grote weg volgas,maar toen ik de camera uit wou zetten,zag ik dat hij al uit was:S….
geheugen vol.de footage van gisteren stond er nog op;)een wat kort filmpje dus,maar die houden jullie nog wel tegoed;)
19 juli 2010 om 21:07 #517999Ahh das zuur idd dat het nu blijkt zoiets kleins en lulligs te zijn:( dat was idd on the spot zo even te maken geweest.
Maar heb je de oude cp vv weg gegooit dan?
Want anders zou ik zeggen check hem nog eens.En met de camera dat probleem ken ik, heb ook al een paar keer mooie stukje gemist tijdens toertjes omdat ik hem op record dacht te de drukken terwijl ie dat nog stond.
Maar je filmpje is lang genoeg om te zien dat je brom weer loopt als de brandweer
Hier nog wat toer kijk plezier.
Deel7
Shortcuts
19 juli 2010 om 21:32 #518000hoe hard liep je evo blok dan evert?
20 juli 2010 om 05:32 #518005dat weet ik niet precies frank,maar 75 moet wel lukken.ik zal eerdaags een stukje met de GPS rijden;)
@andree,
dit is even een citaat van citta-forum.
petraimon heeft die CP vervanger meegenomen,en los gehaald.“maar ik denk dat de cp vervanger daardoor toch ook goed op z’n donder gehad heb want hij stonk erover.
is toch wel wat overbelast geweest denk ik.
heb hem open gemaakt en hij is echt heet geweest volgens mij want de zwarte hars die erin zit was helemaal verkoold inwendig”20 juli 2010 om 12:26 #518008Ja misfires of kortsluiting zal z,on ding wel heel slecht tegen kunnen.
Blijft toch iets electronisch z,on cp vv en dat kan waarschijnlijk weinig hebben als het fout gaat of loopt.
Maar toch wel beter dat het een reden heeft geeft weer wat meer vertrouwens in de cp vv setjes
20 juli 2010 om 14:12 #518009Evert heb jij zo’n gps dan? gaan we anders woensdag even testen 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.