Vespa-Ciao.NL
:: Meeting / Toertje westfriesland 18-7-2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting / Toertje westfriesland 18-7-2010

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 121)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tm-racing
    Topic starter

Wat een super mooi weer hier,gaat een top toer worden hoop ik.
      Het weer werkt in ieder geval mee.

speedbuxy
      Bijdrager

Weer was zeker goed niet te warm en niet te koud echt goed toerweer:thumb
        Al met al ook een zeer geslaagde toer:thumb wel 2 kleine pecht gevalletjes op onsteking gebied, maar dat mocht de pret niet drukken:thumb
        Ik ben deel 1 van de filmpjes al aan het bewerken en zal hem daarna uploaden:thumb

Tonni
        Moderator

Was zeker weer een fijn rondje rijden. Ik zal zo de foto’s ff uppen. (stelt niet veel voor maar beter als geen foto’s.)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

crossfreak
          Bijdrager

wat een heerlijke tour zeg 😀
            wel beetje minder dat de rose wat kuurtjes heeft, maar reed verder prima 🙂

zo, hehe…foto’s staan niet helelaam in de goede volgorden 🙂

speedbuxy
            Bijdrager

Hier ook mijn handje vol aan foto,s.

Citta Florian op de plek waar ie thuis hoort:D:D

Mooie ster op de grond
              (beetje jammer dat dat oranje barrel erop staat:D)

Deel 1 van de filmpjes duurt nog 7min qua upload

Florian
              Moderator

Hahahaha Andree, citta-Florian op de plek waar hij thuis hoort xD ik kwam met gel in mijn haar aan in medemblik en ik ging zonder gel weer mee terug, mijn haar stond de hele tijd recht overeind:lol

was een leuk tourtje jongens;)

speedbuxy
                Bijdrager

Ja gel die een toertje overleeft moet nog uit gevonden worden, ahoewel seconde lijm natuurlijk al wel zou voldoen:D
                  Maar dan zit je wel meteen even vast aan die coup:D

Hier deel 1 van de filmpjes

(Kwaliteit is nog bagger want is nog niet volledig bewerkt door youtube)
                  Deel 2 en 3 komen vanavond ook nog wel:thumb

Tonni
                  Moderator

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

tm-racing
                    Topic starter

:thumb Was erg gezellig en leuk,jammer dat ik niet vooruit te vikken was.
                      Heb toch al gouw top van 39 km/h gehaald 😮 .

Denk toch dat er een vespa brommertje terug komt,dan wel een CIAO. 8)
                      Kenne we lekker met de toertjes mee rijden. =)

Hoop dat jullie me roete leuk vonden.

Florian
                      Moderator

West-friesland tour

ben samen met mijn pa en zijn vriendin met de aanhanger naar Evert (zeebodem fm) gereden, daar mijn citta overgezet op zijn kar en op naar medemblik.

we hadden geen routebeschrijving o.i.d bij ons maar we reden in 1 keer goed. alleen op de heenweg reed er een politiewagen achter ons aan, Evert zei kut! ik heb een zelfgemaakte kentekenplaat op de aanhanger, toen op een gegeven moment moesten we rechts afslaan, toen hoorde we een of andere sirenegeluid, dus wij aan de kant stoppen, rijd de politiewagen door WTF dachten wij xD maar schilt weer een boete.

Eenmaal gearriveerd even kennis gemaakt met de anderen, wachtend op Speedbuxy en Tonni. en toen konden we vertrekken.

de eerste pitsstop, de citta van de vriendin van crossfreak had kuren dus die liep niet stationair, maar dankzij het meesterbrein van Tonni die zei je moet de cp’s op .30 zetten omdat je condensator verrot is (zwak) en ja hoor hij liep stationair.

de vespa ciao van Tonni met 2 nitrotankjes erop:D

Evert alles aan het controleren:D

Toen liep de tour voorspoedig, lekker weer verder getourt en genoten van het mooie weer, we reden op een lange rechte weg, en toen zag ik evert aan de zijkant stoppen, dus ik even een belletje gedaan naar evert ‘ja ik sta stil’ dus ik de groep opgehaald etc.. en ja hoor toen was de cpvv van evert kaduuk.

maar gelukkig had ik een cpvv van hem gekocht en die had ik in mijn tas liggen, dus die heb ik even dubbel en dwars weer aan hem verkocht:P (nee hoor) en toen reed hij weer:D

er kwam nog een maat van TM-racing aan, namelijk polini-fan.
                        en we konden onze reis weer voortzetten.

En weer een pitsstop gemaakt

En toen waren mijn foto’s op:S maar het wat een zeer geslaagde tour:D bedankt Dennis. ene die weddenschap met polini-fan ga je zeker verliezen xD

jeffrey citta
                        Donateur

volgende keer ga ik weer mee maak ik er wel trappers op ofzo
                          als ik mee had gegaan had ik de eenigste geweest met een helm als ik het zo zie???
                          volgende toer maar in schagen en dan mooi naar denhelder rijden en weer terug langs de zee richting calantsoog en weer naar schagen???
                          den hebben we heel noordholland bijna gehad 😀

Zeebodem.
                          Bijdrager

ik heb echt een geweldige dag gehad.:thumb,en ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek.
                            dennis,het was een top route.

wederom een leuke groep deelnemers,mooi weer,weinig pech,en lekker wat kilometers…wat wil je nog meer?:)
                            twee keer een ontstekings probleempje,waar van ik zelf dus een was.
                            op de latere filmpjes hoor je mijn ontsteking ook klooien.weer wat te doen dus van de week;)

hier mijn foto repotage,en filmpjes.
                            zet u scshrap…46 foto,s en 7 filmpjes.

ook mister yummy was van de partij..

tijdens een pauze stop kwam de ze oude vandage toevallig langs,en toonde veel intresse.
                            hij maakte even een babbeltje met ons,en vroeg wat dingen over onze brommers,dat waa wel grappig:)

de tour buffel van speedbuxy:D

oranje boven!

ook nog een leuk detail.
                            dat mister yummy zeer geliefd is blijkt hier maar weer.deze mevrouw in het lichtblauwe shirt kwam aangelopen,en zag vanuit de verte al dat mister yummy daar hing.
                            kijk,daar heb je die van die reclame zei ze hard op!!ze wou hem zelfs kopen of ruilen van crossfreak:P
                            wat een giller.

tonni fullspeed.

rechts de super nette citta van petraimon.

en daar waren we weer retour op de finish…

en hier de filmpjes.

mcmark93
                            Bijdrager

Ziet er allemaal weer leuk uit!

crossfreak
                              Bijdrager

in dat laatste filmpje…weet iemand wat die oude man nou zei??? bij 20 seconden
                                hij zei wat toen ik hem voorbij ging……

Zeebodem.
                                Bijdrager

volgens mij was hij aan het tellen ofzo:?

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.