Vespa-Ciao.NL
:: Meeting / Toertje westfriesland 18-7-2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting / Toertje westfriesland 18-7-2010

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

crossfreak
    Bijdrager

nee….alleen medemblik.

jeffrey citta
      Donateur

nou ikweet het niet gaat nu wel heel krap woorden hoor ik heb mijn kruk eringezet maar zo gauw ik hem aandraai loopt hij ergens tegenaan in mijn blok ??

woord krap anders kijk ik effe op ik van een vriend van mijn broer vrsgen of ik meschien zijn tzr mag lenen kom ik evengoed evenkijken als dat mag??

tm-racing
        Topic starter

Is je kruk niet enorm krom?
          En lenen is idd ook een optie,dat doe ik namenlijk ook

jeffrey citta
          Donateur

nou ik ben nog effe bezig geweest en ik denk dat ik mijn kruk scheef in het kleine karter zat

Zeebodem.
            Bijdrager

vandaag lekker tussen de regenbuien door aan het sleutelen geweest:((:((
              blokje loopt redelijk nu.ik ben klaar voor moren en heb er zin in!

tot morgen!

jeffrey citta
              Donateur

er komt naar tuurlijk niemand langs schagen of is zo aardig om er meschien lans te rijden ???

tm-racing
                Topic starter

Wil graag even langs rijden,maar ik moet morgen zelf nog een bandje fixen van de citta waar ik mee rij.

jeffrey citta
                  Donateur

laat maar ik kom niet:'(
                    mijn brommer doet gewoon weer het zelfde stotteren
                    dus het woord niks voor mijn

sorry ik vind dit echt heel jammer had er echt veel zin in maar ja hij doet het niet het is iets met de ontsteking dus hij kan er morgen weer van af mijn punten verlopen steets mijn pa heb de indruk dat zijn ontstekings tijdstip telkes verloopt

maagoed jullie komen naartuurlijk niet in de buurt van schagen anders hedden jullie wel langs kunnen komen had ik wel lekker biertje koudstaan:)

Martino
                    Moderator

Stop er anders een waaierringetje tussen om je cp’s vast te draaien. Dit kan vaak al veel schelen en zullen je cp’s niet meer zo snel verplaatsen.

tm-racing
                      Topic starter

Idd dat werkt goed,probeer het anders morgen ochtend nog even

jeffrey citta
                        Donateur

die zit er al tussen

tm-racing
                          Topic starter

Maar je cp verlopen dus de hele tijd als ik het goed begrijp.
                            Zet de hele zooi vast met loctyt of hoe je het ook schrijf.
                            Dus een waai ring en wat loctyt,kan niet missen.

jeffrey citta
                            Donateur

`het klopt niet
                              na een keertje langzaam een krukas wenteling is hij alweer van tijd af ??

tm-racing
                              Topic starter

Dan klemt hij hem dus gewoon niet goed af.
                                Stop er een waai en een gewone ring tussen

jeffrey citta
                                Donateur

Een waairing zit er al tussen, en hij zat vast genoeg.
                                  We hadden de ontsteking goed afgesteld, en na een omwenteling van de krukas met de hand was hij al weer van tijd af,en een omwenteling erna stond hij weer anders.
                                  Het is net of er teveel speling zit in de contactpunten.
                                  Kan het ook aan de nokring liggen, bij de laatste contactpuntenwas het geisoleerde asje te warm geweest, en was gedeeltelijk gesmolten, hoe kan het asje te heet worden dat hij smeld.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.