Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Sittard 2006 (6 Augustus)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Sittard 2006 (6 Augustus)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 125)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Colin
    Bijdrager

Korzhek :
      Eey mensen,

Ik ga ook mee !;).

Ben nog bezig met spuiten, maar hij word vrijdagavond in elkaar geschroevd en dan ga k er ook foto’s van maken. Dus Colin, je moet je foto-toestel meenemen als je vrijdagavond komt helpen met schroeven.

Hij word: Oranje frame, zwarte kappen, zwarte velgen. Echt mega vet!

Er ligt nu nog een Tecno Circuit onder, maar heb vanmorgen een Leovinci Sigaar gekregen die ik eronder gooi. Ondertussen ga k mijn Tecno’tje tunen zoals in de How-To staat beschreven.

Tot zondag mensen!

Groeten,
      Ferry.

ik neem fototoestel wel mee 😉 en zondag heb ik hem ook zeker bij me, hebbe heel wat fototoestellen bij ons 🙂

edje
      Bijdrager

word de meeting gwoon op het industrieterrein bij epc zelf gehoude?

Jelle89

hoelaat zullen we dan met de vespa clan bij epc afspreken, ik denk dat dat het handigste is?

PoliniCiao
          Bijdrager

hoelaat zullen we dan met de vespa clan bij epc afspreken, ik denk dat dat het handigste is?

wij vertrekken rond 9 uur, en de vorige keer toen we naar epc zijn geweest reden we 3 kwartier. Nou moeten we nog mensen ophalen dus ik denk ongeveer 10 uur? Of net iets later.

PoliniCiao
            Bijdrager

edje :
              word de meeting gwoon op het industrieterrein bij epc zelf gehoude?

ja, kom je ook ? 😀

R.oel !

Jelle, ik en misschien kay + kjeld zijn er dan wel om 10 uur, bij EPC…

ben benieuwd 😀 !!

PoliniCiao
                Bijdrager

Het is aan de rijksweg noord, dat ligt daar vlakbij epc ergens op het industrieterrein. Maar dat zal best te vinden zijn.

btw, ik kom niet met mn speedengine ciao, maar gewoon met de blauwe mix met vario. Omdat we toch steeds 50 rijden omdat mensen met 50cc ook meegaan vind ik t niet fijn om steeds zo te rijden met dat ding. Kan ik beter met mn mix gaan.

KennyVespa
                  Bijdrager

R.oel ! :
                    Jelle, ik en misschien kay + kjeld zijn er dan wel om 10 uur, bij EPC…

ben benieuwd 😀 !!

Ik rij ook met jullie meej 😉 maar mnoet je me effe adres van je geven en hoelaat ik daar moet zijn, en ik kom met de kickstart en als het helemaal goed komt nog met de evo engine die ik net 2 minuten geleden van iac heb gekocht dus ik hoor het wel ;).

Jelle89

roel hoelaat moet ik bij jou zijn dan? half 10?

kjeld
                      Bijdrager

ik denk dat ik wel meekom wel zonder brommer want die is nog niet gespoten
                        @kenny was je dan van plan je kickstart op je evo engine te bouwen want dat zou echt vet zijn.

R.oel !

eej iedereen die met “mij” mee wil rijde, zorg dat jullie half 10 bij me zijn ja… kenny ik pm je mijn adres ff !!

Colin
                          Bijdrager

dan zien we elkaar daar rond 10 uur 🙂 kijk maar rond, als jullie een vespa zien in jaguarstyle met een Chroome Metrakit terugloop ben ik het 😉 en staat Poliniciao en nog vriende van ons bij me

PoliniCiao
                            Bijdrager

Zullen wel veel scooters zijn,

kijken dat we alle vespa’s bij elkaar zetten :thumb

Dat we een beetje opvallen tussen al die scoots 😀

Colin
                              Bijdrager

Dan maken we ook een paar mooie foto’s voor op vespa-ciao.nl ;):)

PoliniCiao
                                Bijdrager

Ik maak een ganse serie die 600 MB zijn wel vol einde van de dag :lol

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 125)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.