Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Sittard 2006 (6 Augustus)
- Dit onderwerp bevat 124 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 7 maanden geleden door R.oel !.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 juli 2006 om 19:13 #508618
Sorry, we zouden echt héél graag naar de meeting in groningen gaan maar de afstand is niet te overbruggen voor ons en zeker niet met de brommer. En zonder brommer is der niks aan een meeting vind ik 😀
En aan R.oel wij zijn er zeker twijfel daar maar niet over 😀
26 juli 2006 om 21:55 #508627Krijg deze week me Handmade, t lukt jammer genoeg niet om nog voor 6 aug. me frame te schuren en spuiten.
gebakje wie ben je dan uit Heel? Ik kom daar vaak mss ken ik je?:P
26 juli 2006 om 22:02 #508628Ik kom zekers ook 6 aug. maar wil wel met iemand meerijden anders sta ik daar aleen 😛
26 juli 2006 om 22:12 #508629cittadriver zou er waarschijnlijk naa toe gaan en sprinten als hij zijn speedcontrol had 😀
28 juli 2006 om 18:25 #508632neenee zonder speedcontrol dat word een afgang met speedcontrol want dan moet ik tegen scooters volgens het regelement gewoon met poelie dus, wel jammer maar als de deps het weer doet ga ik:D
28 juli 2006 om 20:28 #508633KennyVespa :
Ik kom zekers ook 6 aug. maar wil wel met iemand meerijden anders sta ik daar aleen 😛ons zie je zeker daar 🙂 met een paar scooters en vespa’s
28 juli 2006 om 21:52 #508634Aan mensen die mee rijden met ons we vertrekken even over 9 bij mij thuis.
Hc_mike reed mee vanaf maasbracht en vespa ciao het gebakje he?
En nick_originelli we komen door susteren want we rijden langs de rijksweg dus we moeten kijken dat je ergens wacht langs de weg, ik weet niet precies hoe laat want in Echt wacht ook nog een groepje
mensen op ons.Mike weet waar ik woon en colin.
Voor vespa het gebakje, het is heel makkelijk te vinden.Stationsweg 31
Als je vanaf de brug vanaf wessem komt rijd je rechtdoor langs linssen yachts en ga je bij de rotonde linskaf, dan rijd je alsmaar rechtdoor. Eerst heet die weg kloosterstraat, dan kempweg, en uiteindelijk stationsweg. Ik woon als je bijna het dorp uitrijd aan de linkerkant in zo’n boerderijding 😀Als iemand nog wat wil weten post het maar! 😉
29 juli 2006 om 00:12 #508635PoliniCiao :
Voor vespa het gebakje, het is heel makkelijk te vinden.
Stationsweg 31
Als je vanaf de brug vanaf wessem komt rijd je rechtdoor langs linssen yachts en ga je bij de rotonde linskaf, dan rijd je alsmaar rechtdoor. Eerst heet die weg kloosterstraat, dan kempweg, en uiteindelijk stationsweg. Ik woon als je bijna het dorp uitrijd aan de linkerkant in zo’n boerderijding 😀Als iemand nog wat wil weten post het maar! 😉
dat gaat goed komen
ik weet de weg daar wel beetje
ik/we zulle er om 9uur probere te zijn.!!
🙂29 juli 2006 om 04:19 #508636Vandaag dat klereding maken, moeten de tapeinde doorboren is nog de enige manier alles al geprobeerd.
29 juli 2006 om 06:17 #508637@ polini ciao
je moet een stukje door susteren want er is een stukkie geen (brom) fietspad langs de weg.
dan kun je net zo goed achterlangs rijden;) das zelfs misschien nog een stukkie korter:lolNick brandts en mike (met jaguar aerox) wete toch waar ik woon dus..
edit: van maasbracht tot echt is ong. 10 minuutjes
van echt tot susteren is ong. 7 minuujtes.29 juli 2006 om 14:16 #508638ok dan halen we je wel !
Komt goed ik weet dat je niet langs de rijskweg kan ben al vaker bij epc geweest 😀
29 juli 2006 om 14:43 #508639:D:D hijs gemaakt, nieuwe tapeindes drin, heb met een yzerzaagje door boutjes en tapeindes gezaagd….gelukkig niet hoeven te boren. Dlk ff bellen voor de handmade en die afstellen.
29 juli 2006 om 18:37 #508640ik ben zeker vn de partij 😀 mt me sx – Jaguar Aerox + Bcd Stickers (H) deze week laten afstellen
begrenzer op afstandsbediening erin laten zetten 😀 en dan kerre Mer…2 augustus 2006 om 21:05 #508673het is bijna zover, nog een paar dagen en dan zien we elkaar op de meeting, ik ben nog hard bezig om hem klaar te maken voor zondag, vandaag heb ik het voeteplankje zwart gemaakt en de kappen groen gemaakt, ook heb ik sinds maandag een andere uitlaat deronder, me nieuwe aanwinst is een Metrakit Handmade in het Chroom, dus een omgelaste scooteruitlaat onder me vespa, hij loopt echt goed, wie zondag komt kan hem zien 😉 heb der echt zin in, voor de mensen die met ons mee gaan wij vertrekken om 9 uur in brachterbeek en rijde via de rijksweg dus die van Echt wachten daar ergens en Nick jou komen we ophalen 🙂
Zien ons zondag
groete Colin2 augustus 2006 om 21:13 #508674Eey mensen,
Ik ga ook mee !;).
Ben nog bezig met spuiten, maar hij word vrijdagavond in elkaar geschroevd en dan ga k er ook foto’s van maken. Dus Colin, je moet je foto-toestel meenemen als je vrijdagavond komt helpen met schroeven.
Hij word: Oranje frame, zwarte kappen, zwarte velgen. Echt mega vet!
Er ligt nu nog een Tecno Circuit onder, maar heb vanmorgen een Leovinci Sigaar gekregen die ik eronder gooi. Ondertussen ga k mijn Tecno’tje tunen zoals in de How-To staat beschreven.
Tot zondag mensen!
Groeten,
Ferry. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.