Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Noord-Holland 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Noord-Holland 2007

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Jammer, dat is een hoop ellende bij elkaar! Hoe hard reed je toen hij vastliep? Ik wil het absoluut voorkomen dat mijne dat ook gaat doen.

GeFret
      Bijdrager

Ja echt! Niet alleen de zuiger die vastliep, ziet er naar uit dat echt veel kaduuk is 🙁
        Maar ik reed zo’n 90 denk ik en toen opeens tjiiiiiik, meteen achterwiel geblokkeerd en maakte een vet lange slip en alle kanten op 😛 Best lastig nog om em op zo’n snelheid recht proberen te houden. Maarja, zonde zonde zonde iig!!
        Binnenkort maar eens open sleutelen die troep.

hansieb
        Moderator

Oi verkeerde sproeier of teveel olie?
          Wel zonde zon duur blok 😮

GeFret
          Bijdrager

Ik heb niks aan het blok zelf gedaan sinds ik em van Coda gekocht heb en bij hem liepie goed. De sproeier was 115 en zat er dus al in… En de olie is ook goed van Castrol, zelf gemengd. 100% goed gemixt. Ik snap er niks van, maar hoe dan ook, kan het niet meer terugkeren jammer genoeg:(

barry
            Donateur

En de mijne wil maar niet vastlopen.Raar toch hé?????
              Of ik ken gewoon véééééééél van motoren & heb het probleem gevonden , waardoor deze constant vastlopen.:!

GeFret
              Bijdrager

Vertel:P?????

Mike
                Bijdrager

komt u nog naar de meeting.. belgische vespa hoogheid? 🙂

Mike

barry
                  Donateur

Binnenkort,heb geen zin om de cilinder eraf te halen.
                    Ben nog steeds onder de indruk van het ongevan van vrijdag.
                    Kosten zijn +2000€.

Natuurlijk erg dat hij stuk is,maar ik denk , dat je naaldlager vastgelopen is & dat je zuigerpen gebroken is.Deze is maar 10mm.
                    Ik hoop vlug te lezen wat er fout ging.
                    Maar ik rijd met 6% synthetische olie van castrol.

barry
                    Donateur

Mike :
                      komt u nog naar de meeting.. belgische vespa hoogheid? 🙂

Sorry maar ik kan niet daar ik geen auto heb.Vind dit natuurlijk zéér jammer.
                      Sandra heeft zelf een auto nodig namelijk & ik heb de mijne kapotgereden zoals je al weet.
                      Maar ik ga voorlopig nog niet dood,dus volgende keer zeker.

GeFret
                      Bijdrager

barry :
                        Binnenkort,heb geen zin om de cilinder eraf te halen.
                        Ben nog steeds onder de indruk van het ongevan van vrijdag.
                        Kosten zijn +2000€.

Natuurlijk erg dat hij stuk is,maar ik denk , dat je naaldlager vastgelopen is & dat je zuigerpen gebroken is.Deze is maar 10mm.
                        Ik hoop vlug te lezen wat er fout ging.
                        Maar ik rijd met 6% synthetische olie van castrol.

Ik zal binnenkort eens kijken wat voor schade er allemaal gemaakt is in het motortje. Hij staat nu bij een vriend van mij want ik was op weg naar hem toen ie vastliep. Maar ik laat het je weten!!

hansieb
                        Moderator

Barry 🙂 bumper eraf en voila !

Btw je bedoelt toch neit dat simonini slechte naaldlagers heeft? en deze helemaal kapot gaan.

crossfreak
                          Bijdrager

ik rij nu ook al cker 4 tot 5 maanden met simo blok…al heeeeel vaak 90/100 mee gereden(denk ik)
                            nergens last van gehad..ben nu wel toe aan een nieuwe v-snaar en een grote poulie!!!

ik heb zware trek veertjes met een 60 poulie..dus veel toeren terwijl hij niet super hard optrekt…
                            ik heb wel een vespa ciao snor poulie liggen die gaat er onder,allen heb ik geen zin in om in me eentje me blok te verplaatsen in verband met te kleine v-snaar..dus kijken als een maat me wil helpen….hoop dat dit er voor zondag er onder zit.

woe
                            Bijdrager

LOL blijkt dat we in alkmaar zelfs een crossveld hebben

LINK

kunnen we ook heen

Edjuh
                              Bijdrager

Het weer ziet er bagger uit, maargoed niemand klaagt behalve ik dus het gaat gewoon door neem ik aan.

V-snaar van mn bravo is gisteren gebroken maar dat is morgen wel weer opgelost. De Si neem ik ook nog mee denk ik.

Zie jullie dan.

Mike
                                Bijdrager

ja het blijft afwachten… maar flick zei ook.. regen of niet.. wij gaan gewoon en dat geld voor mij denk ook wel.. we zien eht wel.. het is miss ene grijze dag.. maar contineu regenen zal ook niet..

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.