Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Noord-Holland 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Noord-Holland 2007

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Mike :
      hey edjuh:) dat is goed nieuws man! en er is een parkeerplaats daarzo dus geen probleem:) top dat je komt en ook een brommer mee kan nemen.. miss iemand met een andere brommer die er nog bijkan?

Ik weet niet, ik neem verder niemand mee in ieder geval. Doe ik ook liever niet, 2 brommers vind ik al genoeg in die bak.

Mike
      Bijdrager

ooh okee, dat word dus soieso je bravo.. en ik bregreep de ciao nog niet? maar die bravo voor verkoop dan miss?

Mike

Mike
        Bijdrager

als eerste wou ik de meeting tijd even vast zetten tusse 13:00 en 13:30 dit omdat je het tog nooi precies kan zeggen

ik en bob zullen we alruim een half uur er staan voor de vroege vogels

bobbie 88 en ik zullen deze week ook even een routetje gaan maken om een stukje te toeren.. zodat mensen met dikke setup’s rekining kunne houde met brandstof.. want ik vind zeker dat dat er gereden moet worden.. ik ben voor!

maar denk bijv aan crossfreak… hoveel km rijd je met dat std tankje met dat simo orgel dr op .. naja anyway tankstation in de buurt.. 3 km van meeting plek

ook zullen we binnekort ff de mob. nummers neer zetten van bob en mij.. iig ik wel de mijne.. voor als mensen het niet kunnen vinden of vragen hebbe of whatever!

kzal ook ff kijken of ik nog wat aan muziek ken doen.. en wat bijzaken!

Mike

crossfreak
          Bijdrager

mijn verbruik valt wel mee hoor.met 1 volle tank kan ik wel een uur knallen ongeveer.een half uur red ik cker er mee.

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

en fred en ik dan ? ALS wij zonder brommer komen.. (ik ga dus echt niet achterop bij iemand, of ik moet zelf rijden 😉 )

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

barry
              Donateur

Het is ver voor mij,maar moest ik toch komen????
                -ik ben een Belg,dus heb ik geen plaat.Heb wel inschrijvingsbewijs & verzekering.Mag ik dan in Holland rijden,of niet.

Mike
                Bijdrager

we zouden het heeeeel erg vet vinden als jij ook zal kome.. jij heb tog familie hier in de buurt? hoorn is er denk nog geen 25 km vandaan barry..

enne je mag hier vast wel rijden.. we komen weinig politie tegen.. en idd met zo’n inschrijving moet het lukken.. de vraag is nog wel of we gaan toeren want er zullen ook mensen met openbaar vervoer komen en die kan je niet laten staan natuurlijk..

dat zien we die dag zelf wel even.. het word in ieder geval gezellig en een meeting zoals je die miss wel gewend bent! en miss nog een stukje rijden 🙂 we zullen zien:D

Mike

Toad
                  Bijdrager

Zet mij er ook maar bij 🙂 moet alleen weer ff denken hoe ik daar bij geestmer ambacht kom 😛

Edjuh
                    Bijdrager

Herr FlicK :
                      en fred en ik dan ? ALS wij zonder brommer komen.. (ik ga dus echt niet achterop bij iemand, of ik moet zelf rijden 😉 )

Zorgen dat je met brommer komt dus!

@Barry, dat is al gezegd toch? Je mag hier gewoon rijden als je verzekerd bent. Groene kaart is wel handig om te hebben dan.

Nou over een weekje is het al zover:) Het wordt steeds warmer dat is wel mooi, hopelijk is het dan lekker weer!

Ik zet misschien nog een knalpijpje eronder voor de lol.

Mike
                      Bijdrager

ja idd!:) de weersvoorspellingen zijn goed tot en met einde van de week.. hopendat het ook nog het weekend bedekt!

zou leuk zijn, ik heb er zin in! 🙂

Mike

crossfreak
                        Bijdrager

als ik ergen een hekel aan heb is het wel regen!!!:boos

lol,vandaag gecrosst met 4-tact mini crossers(geen chinese troep!)

morgen mischien weer

Edjuh
                          Bijdrager

Edjuh :

Herr FlicK :

Zorgen dat je met brommer komt dus!

Ik zat te denken he, mn SI rijdt ook, dus die neem ik wslk. wel mee, en ik ben ook nog met mn tiffany bezig. Ik betwijfel of ik 3 brommers mee kan nemen zonder al te veel moeite maar 2 zal in ieder geval lukken.

Dus dan kan er nog wel iemand op de SI, dus niet harige harrie die ik niet ken, maar wel fred of flick ofzo(als ze durfen tenminste:con).

Verder hoop ik dat het zo mooi weer wordt als vandaag, dat zou perfect zijn!!!

Barry kom je nog?

woe
                            Bijdrager

ik ben er waarschijnlijk ook.

maar hard zal ik niet echt gaan met mn malossi blok, kheb geen tijd om hem echt goed af te stellen.
                              gewoon simpel weg een sproeier erin gepropt met willekeurige rollen

als je je sproeier wilt verwisselen moet je helemaal je spruitstuk loshalen met inbussen, en dan weer onder je brommer kloten.
                              helemaal geen zin in

vanmiddag ff langs zon digitale snelheids meter gereden en stond 58.
                              net weer met auto langs, 70 op mn teller, en 46 op die digi ding:?

bobbie88
                              Topic starter

Mijn hele mooie plannetje voor mijn setup voor de meeting is helemaal naar de klote.
                                Van de week een warmloper gehad, met m’n 60cc malossi. Haalde vandaag de cilinder er af, cilinder én zuiger zijn verneukt. Het liep net héérlijk i.c.m. mijn voorvario van malossi, en m’n 100mm schijven. Ik baal er behoorlijk van. Nu dus voor de meeting weer back to basic, alleen snap ik er nu geen reet meer van. Het lopende blokje dat ik vóór die malossi 60cc had, heb ik er lopent vanaf gehaald, én die loopt dus nu ook niet meer:| Moet morgen ff uitvogelen waar het aan ligt. Maar ik vind het erg jammer dat ik dan met mijn normale setupje daar sta, maarja niks aan te doen!

hansieb
                                Moderator

Regel een pinasco 70cc van jayton ofzo ?

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.