Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Noord-Holland 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Noord-Holland 2007

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bobbie88
    Topic starter

Voor de stickers moeten we bij Herr Flick zijn. Ik weet alleen dat ze momenteel op zijn, maar dat er een nieuwe lading gemaakt gaat worden. Is misschien inderdaad wel een leuk idee:
      Dus Flick, misschien ideetje om die lading stickers vóór 18Maart te laten maken??

LexCiao
      Bijdrager

Ja precies …
        iedereen hier op de site met een ciao wilt vast wel een sticker van vespa-ciao.nl…voor wat reclame..:P

maar ik moet ff kijken welk blok ik eronder hang want me 65 cc is op dit moment een beetje raar dus moet m ff nakijken

Fredzzz
        Moderator

Is er ook een koop/verkoop topic? Zoals bij de meeting van Groningen, waar iedereen liet horen wat hij zocht of wat hij wou verkopen op de meeting?

bobbie88
          Topic starter

Dat topic is er nog niet, maar mag je best openen! Of anders post je het hier in dit topic. Is inderdaad wel handig!

Fredzzz
            Moderator

Nieuw topic zal dan maar worden geopend…

nicksel
              Bijdrager

Ok, maar wat gaat er nou allemaal gebeuren?
                Ik kom daar aangereden met me ciao, en dan staan er nog 30 andere :’) 😀 en stel dat ik onderdelen van iemand koop, kunnen we die daar dan ook ergens opzetten, testen enz..

gaan we nog een rondje rijden met ze allen?:D
                Ik wil btw ook wel zon sticker(A)

bobbie88
                Topic starter

Je komt daar aan en dan zijn er nog zo’n 15 a 20 andere vespa freaks. Hopelijk zijn er een aantal met een brute setup en kunnen die ons mooie dingen laten zien. Uiteraard gaan we een rondje rijden, kan daar heel mooi! Ook is er de gelegenheid om ff binnen te gaan zitten en wat te drinken (gewoon in een soort restaurant daar).
                  Misschien zijn er nog mensen die wat gereedschap mee nemen, dan kunnen we inderdaad meteen je gekochte spullen er onder hangen als je dat wilt;)

Edjuh
                  Bijdrager

Goed nieuws van mijn kant, ik heb de auto ter beschikking, dus geen problemen om met een of meer brommers te komen.

Kan ik die auto wel veilig neerzetten ergens als we met de broms gaan toeren? Tis geen McLaren benz ofzo maar ik laat hem liever niet al te afgezonderd achter.

@Crossfreak, de simo kit komt waarschijnlijk niet mee, want de ciao is dan nog lang niet af. Ik hoop nog een ander leuk setupje in elkaar te zetten en misschien nog een andere brommer/tiffany mee te nemen want mn bravo is niet echt een snel monster(integendeel).

Mike
                    Bijdrager

hey edjuh:) dat is goed nieuws man! en er is een parkeerplaats daarzo dus geen probleem:) top dat je komt en ook een brommer mee kan nemen.. miss iemand met een andere brommer die er nog bijkan?

Mike

LexCiao
                      Bijdrager

Maare Zijn de stickers al gereed…
                        zou leuk wezen als we stickers erbij hebben..
                        Gr alex

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

het is nu 7 maart, en heb nog niet eens de prijs gehoord, en heb de bestelling nog helemaal niet gegeven.

ik heb nog 11 dagen voor de stickers, als ik ze heb neem ik ze NATUURLIJK mee..
                          maar ik beloof niks..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

crossfreak
                          Bijdrager

he wat jammer nou edjuh.ben dan cker de eenigste met een dikke setup :'(

komt laco ook of niet??

Jelle
                            Moderator

geen idee zou wel leuk zijn als die ook ff komt, ben ik niet de enige ouwe l*l…

Fredzzz
                              Moderator

crossfreak :
                                he wat jammer nou edjuh.ben dan cker de eenigste met een dikke setup :'(

komt laco ook of niet??

uhummmmmmmm…

Mike
                                Bijdrager

ik had iaccoloco gepmt dat er een meeting is.. en ik had hem aangesproken in zijn topic maar hij reageerd maar niet… naja graag of traag zeg ik maar..:?

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.