Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Noord-Holland 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Noord-Holland 2007

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

yeah mensen.. wel aan blijven melden hé

als er btw nog mensen zijn die wat willen vragen of over de locatie.. en die het niet helemaal snappen over wat de bedoeling is 🙂 kunnen bij mij geberuikers gegevens mij emailadres vinden en mogen me toevoegen op msn!
      ik hoo[p dat er nog meer aanmeldingen komen..!:) ik heb bijvoorbeeld japie ook nog niet gehoord en die woont hiero ook erg dichtbij!

nog meer mensen intresse in een gezellie dag met kletsen over de hobbie en even lekker een stukje politievrij toeren?

meld je aan! :thumb

Mike

crossfreak
      Bijdrager

komen er meer mensen met simonini kit????anders voel ik me eenzaam :'(
        zal ook wel 2 jerry cans meenemen in verband met mijn benzine verbruik 😀
        hoop dat er mensen ook hun camera’s nemen,om ff lekker het brute geweld van de simo kit te aanvaren =)

crossfreak
        Bijdrager

Edjuh :
          Zondag komt mij het beste uit.

Geen idee wanneer het voorjaarsvakantie is, maar hopelijk ben ik dan wat verder met de ciao of tiffany. Anders voer ik de bravo wel wat op.

neem ook je simonini kit mee!!!!!!

Baz
          Bijdrager

GeFret :

Baz :
            Sorry ik kom niet maar bedankt voor het aanbod! 80km vind ik toch een beetje teveel op een snorrie 😛

Hé Bas!

Áls m’n pa kan rijden met de aanhanger kan je wel met mij mee, want we wonen natuurlijk in dezelfde stad (onee, dorp moet ik zeggen ;))
            Maar ik moet eerst vrij zien te krijgen van m’n werk, want ik werk 1 keer in de 2 weken op zondag in de keuken van een bejaardenhuis en ik de 18e moet ik natuurlijk precies weer werken:boos

Dus jullie horen nog van me of ik dan kan komen.

Ow bagger zie het nu pas :O Zou wel een ideetje zijn! Maar ik kom MET brommer of ik kom niet anders voel ik me zooooo naakt 😛 Maar hoe groot is die trailer??? Want er zijn nog 2 Hilversumse ciao’s 😛

Fredzzz
            Moderator

Zal mischien ook van de partij zijn…. (Zonder sprocatti denks)… Moet ff kijken met planning enzo…

Jelle
              Moderator

zou wel lache zijn, als je er ook bij bent…

Fredzzz
                Moderator

jelle :
                  zou wel lache zijn, als je er ook bij bent…

Jah wou wel effe nog wat lui van de site ontmoeten… Zag dat Edjuh ook kwam :thumb :bier

Mike
                  Bijdrager

zou zeker heel coel zijn! als je komt Freddie :D:) :thumb

Mike

Fredzzz
                    Moderator

Jah denk dat ik ook wel kom… Mischien dat als mijn citta dan bijvoorbeeld loopt en sommigen onderdelen bij de verchromer en/of de coater zijn dat ik het blok kan mee nemen :bier… sprocatti he…

Mike
                      Bijdrager

ik neem iig me camera mee.. met 6.0 megapixel kan je goede scherpe foto’s schiete:)

het word vast gezellig.. er kome ook wat andere gasten die niet lid zijn van de website vanuit alkmaar met cioa’s en citta’s zo’n 7 ofzo

een paar zijn nu wel al lid hierzo

wotrd gezellie:)

eerst maar es me ciao fiksen.. heb net ene ongeluk gehad.. hele voor trein ligt in de soep.. maar komt goed
                        me vork.. me stuur me lamp en me uitlaat:(

Mike

Fredzzz
                        Moderator

jah over camera’s gesproken, zal ik dan ook wel doen denk ik, ook film camera :)…

crossfreak
                          Bijdrager

ik neem ook een maat van me mee..hij zal wel zijn derbi gpr menem denk..gooien het in een dichte aanhanger van me pa 🙂

of hij neemt zijn watergekoelde mini bike mee..is ook wel een ziek ding:D

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Misschien kom ik als webmaster ook 😉 (wat een patser ben ik soms ook)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Mike
                              Bijdrager

dat zou heel erg vet zijn:)

maak een deal met fredz:D over veroer enzo!!!

Mike

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

Fred en Ik hebben besloten om toch te gaan maar we komen niet met de auto (dus ook niet met de brommer..)

Als wij met de trein komen, wil dat een beetje ? hoe en wat komen wij daar..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.