Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Noord-Holland 2007
- Dit onderwerp bevat 288 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 11 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 maart 2007 om 21:48 #510537
als je 750mb aan foto’s hebt dan heb je ook geen zin om te allemaal te sorteren en te uppen. (fredzzz zn geval)
hier nog wat luitjes
als je er niet op wil, dan moet je me maar pm’em

Herr Flick
Flow, Mike, Edjuh
links is vriend van LexCiao, bobbie88, thomasc
geen idee wie t zijn, maar ik zeg alleen 1 ding
crack crack crack, of niet bob?
Bob: Jep;)
jelledeze komen ook uit het archief van fred
19 maart 2007 om 21:50 #510538Hhaaha dikke humor :D:P
19 maart 2007 om 22:21 #510540jelle :
damn wat sta ik toch altijd gaar op foto’s…haha ik vind em echt grappig 😛 mja mijn humor he, met de gratis koffie en snelle jelle koekje
edit :
wie vond er van de meeting trouwens dat ik naar de kapper moet 😀 haha
19 maart 2007 om 23:05 #510541foto’s en filmpies zijn zeker leuk en het was ook een hele geslaagde dag:) ik ben blij met het resultaat en kan niet wachten op volgende meetings! 😀 helemala zin in de Gummball toer en dan dus meteen de meeting daar:)
Mike19 maart 2007 om 23:31 #510543Amen!
Herr flick heb je eigenlijk wel wat stickers verkocht? Volgens mij had je wel wat agressievere verkooptechnieken mogen gebruiken! stickers kopen? stickers kopen? stickers kopen?!
Ps. ik weet eindelijk waarom mijn foto’s zo blauw zijn, de instelling stond op ‘lamplicht’:kots
Leuke foto’s weer.
19 maart 2007 om 23:40 #510545volgens mij hebben alleen ik en bob en nog 1 iemand anders een setje in ontvangst genomen:o ik dacht wel datdie stickers een hype waren en er een run op was
Mike20 maart 2007 om 09:28 #510546woe :
crack crack crack, of niet bob?
Bob: Jep;)whahaha 😀 prachtig
Edjuh :
Amen!Herr flick heb je eigenlijk wel wat stickers verkocht? Volgens mij had je wel wat agressievere verkooptechnieken mogen gebruiken! stickers kopen? stickers kopen? stickers kopen?!
Ps. ik weet eindelijk waarom mijn foto’s zo blauw zijn, de instelling stond op ‘lamplicht’:kots
Leuke foto’s weer.
Sommgien van mijn fotos stonden ook helemaal fout ingesteld, alle fotos in het begin. Ik had een foto van jouw brommer gemaakt Edjuh, en er valt bijna niets te zien, zal het zo ff posten :pest.
20 maart 2007 om 12:17 #510547Mike :
volgens mij hebben alleen ik en bob en nog 1 iemand anders een setje in ontvangst genomen:o ik dacht wel datdie stickers een hype waren en er een run op wasIk had een wit én een zwart setje. Crossfreak heeft volgensmij ook stickers gekocht, en Woe ook een setje toch?
20 maart 2007 om 13:12 #510548bobbie88 :
Mike :
volgens mij hebben alleen ik en bob en nog 1 iemand anders een setje in ontvangst genomen:o ik dacht wel datdie stickers een hype waren en er een run op wasIk had een wit én een zwart setje. Crossfreak heeft volgensmij ook stickers gekocht, en Woe ook een setje toch?
Jah crossfreak kwam nogal wat stickers te kort op zijn brommer :! 😀
Nog wat pics…

Thomas @ slaap @ Trein

Hier foto’s met foute instelling :pest

20 maart 2007 om 13:18 #510550jesus wat zie ik er fucked up uit op die citta (het is dus me jas die zo bol staat he 😀 )
lache fotos, en lekker slapuh in de trein
mike* wat ben je schattig als je slaapt:P
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel20 maart 2007 om 13:34 #510551Nog Stiekem foto gemaakt toen ik een mislukte wheely maakte 😛
21 maart 2007 om 14:05 #510570ik had stickers gekregen van herr flick omdat ik hem een kick krukas gaf en kick kleine carter….
22 maart 2007 om 17:20 #510586hierbij een filmpje van mn ciao
t was de bedoeling dat ie zo erbij stond, maar door tijdgebrek kwam ik maar met een slecht afgestelde reedvalve en een slappe kickstart kettingdoor die malossi filter had ik ook geen voetenkap en kon ik mn blok niet naar achter waardoor die ketting slap hing en mn ninja niet pastte
nu zie je nog geen filter maar ik ga der een zelfgebeunde panty filter voor maken.
dat ding gaat nu zeker harder dan toen op de meeting, met betere afstelling en die ninja22 maart 2007 om 18:38 #510587dikke shit!!!!
6 april 2016 om 20:34 #529315@fredzzz (of iemand anders), heb jij heel toevallig nog foto’s van deze meeting?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.