Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Noord-Holland 2007
- Dit onderwerp bevat 288 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 11 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 maart 2007 om 22:24 #510465
Fredzzz :
Edjuh :
Hij komt ook langs in dat filmpje van mij, maar het is niet echt scherp helaas, en lompe youtube heeft dat geluid 1 seconde te laat telkens:boosIk kijk uit naar de volgende meeting.
Jah hopelijk Groningen meeting he… dan zal er ook een citta aanwezig zijn 😀 maar niet met zo een mieterig simonini blokkie :bier 8)
Eerst maar eens kijke of dat ding uberhaupt wil gaan starte :con
18 maart 2007 om 22:25 #510466ha gekke jelle (en zen broertje)
mooi dingetje, maar die grillo voorvork beviel mij niet zo 😛
nogmaals zeer leuk, lekker op de si gereden (op wat puntjes na hé edjuh :D)
-nieuwe zuiger (dus inrijde)
-poelie 94, dus kneiter veel toeren boven de 40
-binnenband lag niet goed erin, dus HOBbBbbbBel hoBBel :P)
-BEST wel een hard WINDJEik ga nu slapen, ben nu f*cking moe van die trein reis
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 maart 2007 om 22:28 #510467hansieb :
Fredzzz :
Edjuh :
Hij komt ook langs in dat filmpje van mij, maar het is niet echt scherp helaas, en lompe youtube heeft dat geluid 1 seconde te laat telkens:boosIk kijk uit naar de volgende meeting.
Jah hopelijk Groningen meeting he… dan zal er ook een citta aanwezig zijn 😀 maar niet met zo een mieterig simonini blokkie :bier 8)
Eerst maar eens kijke of dat ding uberhaupt wil gaan starte :con
hij loopt al maar bedoeling was om het stil te houden 🙂
edit: en mijn fotos plaats ik zo snel mogelijk, of ik laat Thomas ze posten..
ik moet nog even bijkomen van een bijna fataal ongeluk vandaag achterop de Ciao van Mike, toen we de berm in vlogen 😀
18 maart 2007 om 22:31 #510468AIiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ok dan heb ik niks gezegt! FILMPJE!!!!! en fotos nu!
18 maart 2007 om 22:32 #510469ik ging lekker met fredzie de berm in:D fucking ruk winden daaro =)
Mike18 maart 2007 om 22:33 #510470loopt hij? maar wat was t dan dat die t eerst niet deed? daar benk wel zeer benieuwd na!!
18 maart 2007 om 22:33 #510471Fredzzz :
ik moet nog even bijkomen van een bijna fataal ongeluk vandaag achterop de Ciao van Mike, toen we de berm in vlogen 😀háháhá, dat was echt droog. Ging maar net goed heh;) En LexCiao werd ook nog bijna van z’n ciao gereden door een bejaarde:D
18 maart 2007 om 22:34 #510472@flick
je had ook gewoon ff met mijn ciaotje moeten rijden… rijd echt beter dan een normale ciao vork(op het aanlopen in het spatbord na…ps ik ben niet gek, hooguit een beetje raar hahahaha
18 maart 2007 om 22:35 #510473allemaal gekke hollanders:p
ik zag mike vliegen, d8 zon gekke evil knievel stunt ofzo.
18 maart 2007 om 22:37 #510474
RebelZo te zien en horen een geslaagde meeting
en ik denk dat die crossfreak toch wel snelste was daaro niet dan 😛
dat ding klinkt best nog normaal als je niet aan gas komt 😛 (simocitta he :P)
maar leuke filmpjes en foto’s verheug me echt op de zomer meetings 😀
18 maart 2007 om 22:41 #510475owja jelle,, waarom jij afentoe niet op toeren komt… dat heb je dus echt te danken aan je snaar… jij zei dat jou snaar net zo hing als mijne.. dat was egt te slap dus.. ik had dat ook weetjenog en had dus t zelfde probleem als jij soms niet lekekr in de toeren komen en afentoe dus wel egt hard blazen…
monteer maar eens een snaar zoals ie echt hoort te zitten.. ( gewoon via die how to ) heb ik ook gedaan en nu gata die van mij prima!
@ woe.. ja we reden egt helemaal recht vlak langs de berm langs het randje van het fietspad.. klein rukje en we vlogen zo die kut berm in hahah:D maar goed goed:P
Mike18 maart 2007 om 22:42 #510476bobbie88 :
Fredzzz :
ik moet nog even bijkomen van een bijna fataal ongeluk vandaag achterop de Ciao van Mike, toen we de berm in vlogen 😀háháhá, dat was echt droog. Ging maar net goed heh;) En LexCiao werd ook nog bijna van z’n ciao gereden door een bejaarde:D
Ja gvd….
Mensen kinderen wat een mafkees was dat zeg…
scheelde net aan een halve cm ofzo..die spiegel raakte gewoon me jas :S
mja ben er heel vanaf gekomen 😛18 maart 2007 om 22:50 #510477Mike :
owja jelle,, waarom jij afentoe niet op toeren komt… dat heb je dus echt te danken aan je snaar… jij zei dat jou snaar net zo hing als mijne.. dat was egt te slap dus.. ik had dat ook weetjenog en had dus t zelfde probleem als jij soms niet lekekr in de toeren komen en afentoe dus wel egt hard blazen…monteer maar eens een snaar zoals ie echt hoort te zitten.. ( gewoon via die how to ) heb ik ook gedaan en nu gata die van mij prima!
ik denk persoonlijk dat het komt door ietsie te zware rolletjes waardoor hij met tegenwind een beetje moeite heeft om op gang te komen.
en misschien moet ik die gele druk rakker er maar eens opzetten…18 maart 2007 om 23:04 #510478indd gele druk harrie er in
19 maart 2007 om 09:01 #510480Mensjes Waar Blijven De foto`s :O
wil me ciaotje op de achtergrond van me school pc 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.