Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Noord-Holland 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Noord-Holland 2007

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Fredzzz :

Edjuh :
      Hij komt ook langs in dat filmpje van mij, maar het is niet echt scherp helaas, en lompe youtube heeft dat geluid 1 seconde te laat telkens:boos

Ik kijk uit naar de volgende meeting.

Jah hopelijk Groningen meeting he… dan zal er ook een citta aanwezig zijn 😀 maar niet met zo een mieterig simonini blokkie :bier 8)

Eerst maar eens kijke of dat ding uberhaupt wil gaan starte :con

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ha gekke jelle (en zen broertje)

mooi dingetje, maar die grillo voorvork beviel mij niet zo 😛

nogmaals zeer leuk, lekker op de si gereden (op wat puntjes na hé edjuh :D)

-nieuwe zuiger (dus inrijde)
        -poelie 94, dus kneiter veel toeren boven de 40
        -binnenband lag niet goed erin, dus HOBbBbbbBel hoBBel :P)
        -BEST wel een hard WINDJE

ik ga nu slapen, ben nu f*cking moe van die trein reis

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Fredzzz
        Moderator

hansieb :

Fredzzz :

Edjuh :
          Hij komt ook langs in dat filmpje van mij, maar het is niet echt scherp helaas, en lompe youtube heeft dat geluid 1 seconde te laat telkens:boos

Ik kijk uit naar de volgende meeting.

Jah hopelijk Groningen meeting he… dan zal er ook een citta aanwezig zijn 😀 maar niet met zo een mieterig simonini blokkie :bier 8)

Eerst maar eens kijke of dat ding uberhaupt wil gaan starte :con

hij loopt al maar bedoeling was om het stil te houden 🙂

edit: en mijn fotos plaats ik zo snel mogelijk, of ik laat Thomas ze posten..

ik moet nog even bijkomen van een bijna fataal ongeluk vandaag achterop de Ciao van Mike, toen we de berm in vlogen 😀

hansieb
          Moderator

AIiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Ok dan heb ik niks gezegt! FILMPJE!!!!! en fotos nu!

Mike
            Bijdrager

ik ging lekker met fredzie de berm in:D fucking ruk winden daaro =)

Mike

pier
              Bijdrager

loopt hij? maar wat was t dan dat die t eerst niet deed? daar benk wel zeer benieuwd na!!:thumb

bobbie88
                Topic starter

Fredzzz :
                  ik moet nog even bijkomen van een bijna fataal ongeluk vandaag achterop de Ciao van Mike, toen we de berm in vlogen 😀

háháhá, dat was echt droog. Ging maar net goed heh;) En LexCiao werd ook nog bijna van z’n ciao gereden door een bejaarde:D

Jelle
                  Moderator

@flick
                    je had ook gewoon ff met mijn ciaotje moeten rijden… rijd echt beter dan een normale ciao vork(op het aanlopen in het spatbord na…

ps ik ben niet gek, hooguit een beetje raar hahahaha

woe
                    Bijdrager

allemaal gekke hollanders:p

ik zag mike vliegen, d8 zon gekke evil knievel stunt ofzo.

Rebel

Zo te zien en horen een geslaagde meeting

en ik denk dat die crossfreak toch wel snelste was daaro niet dan 😛

dat ding klinkt best nog normaal als je niet aan gas komt 😛 (simocitta he :P)

maar leuke filmpjes en foto’s verheug me echt op de zomer meetings 😀

Mike
                        Bijdrager

owja jelle,, waarom jij afentoe niet op toeren komt… dat heb je dus echt te danken aan je snaar… jij zei dat jou snaar net zo hing als mijne.. dat was egt te slap dus.. ik had dat ook weetjenog en had dus t zelfde probleem als jij soms niet lekekr in de toeren komen en afentoe dus wel egt hard blazen…

monteer maar eens een snaar zoals ie echt hoort te zitten.. ( gewoon via die how to ) heb ik ook gedaan en nu gata die van mij prima!

@ woe.. ja we reden egt helemaal recht vlak langs de berm langs het randje van het fietspad.. klein rukje en we vlogen zo die kut berm in hahah:D maar goed goed:P

Mike

LexCiao
                          Bijdrager

bobbie88 :

Fredzzz :

háháhá, dat was echt droog. Ging maar net goed heh;) En LexCiao werd ook nog bijna van z’n ciao gereden door een bejaarde:D

Ja gvd….
                            Mensen kinderen wat een mafkees was dat zeg…
                            scheelde net aan een halve cm ofzo..die spiegel raakte gewoon me jas :S
                            mja ben er heel vanaf gekomen 😛

Jelle
                            Moderator

Mike :
                              owja jelle,, waarom jij afentoe niet op toeren komt… dat heb je dus echt te danken aan je snaar… jij zei dat jou snaar net zo hing als mijne.. dat was egt te slap dus.. ik had dat ook weetjenog en had dus t zelfde probleem als jij soms niet lekekr in de toeren komen en afentoe dus wel egt hard blazen…

monteer maar eens een snaar zoals ie echt hoort te zitten.. ( gewoon via die how to ) heb ik ook gedaan en nu gata die van mij prima!

ik denk persoonlijk dat het komt door ietsie te zware rolletjes waardoor hij met tegenwind een beetje moeite heeft om op gang te komen.
                              en misschien moet ik die gele druk rakker er maar eens opzetten…

barend f
                              Bijdrager

indd gele druk harrie er in :thumb

LexCiao
                                Bijdrager

Mensjes Waar Blijven De foto`s :O
                                  wil me ciaotje op de achtergrond van me school pc 😛

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.