Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Noord-Holland 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Noord-Holland 2007

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Me overbuurman werkt bij de NS en heb net van hem 1ste klas kaartjes gekregen, dus lekker relaxt in de trein heen en terug 😀

Fred dat je het even weet, we moeten wel iets eerder bij de trein zijn (want hij zij dat het een drukke trein was smorgens zondags.. dus we moeten wel een plekje hebben om te zitten . heb geen zin om 3 uur te staan namelijk)
      ik spreek je nog wel op msn, anders telefoon ofzo 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Mike
      Bijdrager

ooh das zeker dik relakst van je buur flick… die kaartjes zijn ook niet bepaald cheap ass.. laat staan een 1e klas..

eurie of 40 denk.. zo’n retourtje

Mike

Fredzzz
        Moderator

Mike :
          ik heb flick al een tijd tabel gesturud van ns.. en ook van de bus hierso

jullie moeten met uitgeslape koppies om 9 42 in de trein zitte 😛 en zijn tegen half 1 op de meeting plek emt de bus en dan nog 2 min lopen ofzo

dat wordt nog wel eens wat… 😛 maar komt goed

1ste klas kaartjes dus 🙂 ? mooi geregeld zeg.

Ik zal zorgen dat ik camera’s mee neem (film en foto), en uiteraad een waterpijp :thumb en mischien nog wel wat anders :pest

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Nou het zijn zegmaar niet puur direct 1ste klas kaartjes, maar het is een bewijs dat je van een 2e klas kaartje naar 1ste klas mag gaan.

dus ik hoef geen kaartje te kopen aangezien ik al OV heb, fred jij moet wel gewoon een 2e klas kaartje kopen en dan kunnen we naar 1ste klas toe gaan

Gele Racefrikandel

crossfreak
            Bijdrager

me simo citta begint rare geluiden te maken..hoop dat hij het nog red….v-snaar is echt op…en ik denk dat me vertanding het ook binnen kort gaat begeven 🙁

maar daar heb ik schijt aan,want ik heb nog een complete vario liggen. 8)

Fredzzz
              Moderator

hopelijk komt alles goed @crossfreak, en thomas; ik koop inderdaad gewoon een 2e klas kaartje met korting van jouw OV kaart en dan mogen we dus naar eerste klas 🙂

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

nog 1 nachtje slapen

Gele Racefrikandel

Mike
                  Bijdrager

hiep hooi! ik hoorde ook vandaag op 538 dat het sochtend kans op een bui is.. en overdag bewolk en afentoe de zon door komt.. dus dat is alweer wat gunstiger nieuws!:D

Mike

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

super

Gele Racefrikandel

barry
                      Donateur

Hier is het nu verschrikkelijk slecht weer!!!!!Ik hoop voor jullie dat het daar stukken beter is.Mijn auto staat in de garage & word volgende week gemaakt.
                        Nu ga ik met Sandra naar de modelbouwbeurs in Brussel,waar onze club een stand heeft & als mede eigenaar zien ze me’n hoofd daar ook eens.
                        groetjes aan iedereen & amuseer jullie.
                        Ik hoop wel vanavond wat foto’s te zien.

Edjuh
                        Bijdrager

Vanochtend echt noodweer hiero:D

Zo maar even kijken voor een snaar, de auto inladen en om ongeveer 12 uur weg. Ik kom in een blauwe volkswagen T5 bus.

Nick_orginelli
                          Bijdrager

suc 6 (met het weer) mensen van het noorden:lol

Tim
                            Bijdrager

ik hoop voor jullie dat het weer goed is en maak veel foto`he:P

Toad
                              Bijdrager

Hallo hallo hier alkmaar 😛

ten eerste wil ik zeggen dat ik nu een blauwe lucht zie met een paar wolkjes en redelijk wat wind… dus zit hopelijk wel goed
                                Ten tweede wil ik tegen iedereen zeggen die komt : ’tot dan’ 😛

Mike
                                Bijdrager

het is hier nu mooi weer… dat was ook voorspeld.. de regen trekt nu over het oosten van het land… tegen de avond is er weer kans op buien! het waait hier nu wel pittig maar dat zou in de loop vand e middag gaan zakken!

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.