Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Eindhoven

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Eindhoven

• Dit onderwerp bevat 237 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door eddi.
15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 238)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

tim veur welke daag kees diche??
      zoaterdig?

Rebel

Heeft nog iemand een kaartje van station naar die rotonde misschien wel handig?

+ en zondag lijkt mij chilste maar kijk maar op vrijdag kank helaas niet
        (maar kom toch niet met vespa dus let niet teveel op mij he :P)

jordy
        Bijdrager

ik heb nog geen kaartje
          maar zaterdag komt mij het beste uit.

barry
          Donateur

Liefst op een za of zondag.

eddi
            Bijdrager

Als ’t op een zondag is ben ik er zeker bij, en als er gesleuteld moet worden om ’t een of ander kan dat ook.. Bij mij thuis, woon er vlakbij…:D

Arvid, kan ’t zijn dat ik jou vanmorgen op de esp zag rijden??? zelf heb ik een donkerblauwe ciao??

ArvidW
              Donateur

Ja, klopt ik reed toen met de AW-Calibrata, niet heel hard maar cilindertje moet nogsteeds ingereden worden 😛 (en ik rijdt over het algemeen wel rustig, behalve daar want daar is het echt zo’n heerlijke vol-gas weg :D)

Ik had iig oranje jas aan, kwam ik jou tegen daar bij die enorme witte betonblokken? Ik reed daar denk ik om kwart voor 9 ofzo.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

stijnvleut
                Bijdrager

OKE ik ben terug van een hele drukke carnaval 😛 maar mensen.! de meeting is

DATUM: zondag 4 maart
                  TIJD: 1 uur!
                  PLAATS: bokt 6, eindhoven

BENODIGHEDEN: CIAO ? wat eten of drinken? ligt aan jezelf!

hopelijk kunnen er veel komen!

gr stijn

ciaoracer
                  Bijdrager

De plaats stond waarschijnlijk ergens aan de beginpost dacht ik?

Of kun je het anders nog even hier op schrijven als je laatste bericht dan weet ik het adres zeker. 😀 Dan zal ik proberen dat ik er ook bij ben. Met mijn ciaoracer natuurlijk.

stijnvleut
                    Bijdrager

adres staat in de post hietboven en in de PM die ik je gestuurd heb 😉

ciaoracer
                      Bijdrager

Ok dankje.

Ik zal eens aan mijn vader vragen of die mij kan brengen die dag. Ik hoop natuurlijk zelf van wel. Gaan we ook veel rijden of is het gewoon om wat te kletsen enzo?

stijnvleut
                        Bijdrager

nee we gaan niet teveel rijden, we blijven denkik een beetje in de buurt van mijn huis ivm met brommers zonder kenteken

barry
                          Donateur

Grote ciao gaat niet,is de mini ook welkom???

stijnvleut
                            Bijdrager

tuurlijk =) je bent zelfs welkom zonder brommer, en touren gaan we tog niet, dus je kunt hem gewoon meenemen!

ciaoracer
                              Bijdrager

Ik kan denk ik mee komen met jullie volgende week. Wel nog even zien hoe ik daar geraak. Weten jullie hoelaat de meting ongeveer gedaan is?

stijnvleut
                                Bijdrager

ciaoracer :
                                  Ik kan denk ik mee komen met jullie volgende week. Wel nog even zien hoe ik daar geraak. Weten jullie hoelaat de meting ongeveer gedaan is?

je kan natuurlijk naar huis wanneer je wilt, en ik denk dat iedereen dat voor zichzelf mag weten, maar ik denk uiterlijk tot een uur of 5?

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.