Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Eindhoven
- Dit onderwerp bevat 237 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door eddi.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 februari 2007 om 09:12 #509850
Langs het kanaal is helemaal niet zo’n slecht idee, ligt eraan hoe groot we de ronde willen maken, maar we kunnen een rondje maken dat we langs “braband water” komen, of idd via nuenen / nederwetten terug;)
Al die oma’tjes en opa’tjes langs het kanaal zullen zich te pletter schrikken als een groep met Vespa’s voorbij komt scheuren=) (of tuffen, ligt aan de langzaamste hè :P)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno7 februari 2007 om 09:15 #509851haha want vinden mensen van de laatste zondag van de carnavals vakantie als datum? is maar een suggestie!
7 februari 2007 om 13:26 #509854waarom spreek je niet bij de DAF aan de poort af..
Daar bij dat lege “flatje”
7 februari 2007 om 16:07 #509864jordy :
maar wij komen van de richting budel
dan kom je toch op zon ringweg eindhoven??
ochjah laat maar wat weten als het zover is:P
KOMT WEL GOED;)komen jullie met de auto? zo ja kunnen jullie mij dan op pikken of iets:D
want heb geen certivikaat en woon in budel, dus zou wel handig zijn.
7 februari 2007 om 16:23 #509866jordy :
maar wij komen van de richting budel
dan kom je toch op zon ringweg eindhoven??
ochjah laat maar wat weten als het zover is:P
KOMT WEL GOED;)jaah dan rij je langs leende en valkenswaard…
dan kom je op zun vage rotonde een soort snelweg rotonde :P.. dan rij je daar rechtdoor.. kom je op nog een rotonde (pas nieuwe die lag van de zomer open) en daar rij je ook rechtdoor alsmaar rechtdoor dan kom je vaneigens op de ring denk na 1,5 km ofzo na die 2e rotonde 😛
7 februari 2007 om 17:04 #509869Hoeveel km gaat de rit dan worden, want ik denk dat ik onderweg dan mss moet gaan tanken. Die van mij drinkt de laatste tijd ook alweer wat meer als eerst. Of ik neem een bus mee waar 5 liter mix inzit en dan gooi ik mijn tank zelf ook nog vol. Dan moet het wel lukken denk ik.:D
7 februari 2007 om 17:10 #509870Oh, kom op zeg, op een ciao tank van 2.5 liter kun je echt 50km halen hoor 😛 (kon ik iig met mijn DR70revo setup;)
Maar tankstations zijn in de buurt, is echt geen probleem. Mix is niet verkrijgbaar in de buurt, maar als je 1 colafles vol met mixbenzine meeneemt heb je toch wle weer 30km meer wat je kunt rijden;) Of je neemt 2 lege colaflessen mee waarin je al 30cc olie hebt gedaan en vult die bij tankstation op !
Ik ben op de meeting aanwezig, woon toch niet ver weg;) (natuurlijk moet de dag wel goed uitkomen) Vanaf de meetingplek zit op +/- 2km afstand de grootste Jumbo van Braband, en op 2-3km afstand zit de Ikea met de aanbieding : 4 hotdogs + 2 frisdrank voor 3 euro (hoe zou ik dat toch zo goed weten:P) D’r is vlak bij Ikea ook een BurgerKing 😉
Home made engine dyno7 februari 2007 om 19:11 #509873stijnvleut :
haha want vinden mensen van de laatste zondag van de carnavals vakantie als datum? is maar een suggestie!misschien wel een idee, maar iets te voorbarig lijkt me, een locatie vinden en daarna verder werken naar een datum lijkt me verder, er zijn iig genoeg mensen die willen komen 🙂
EDIT: ik ga vragne of ik morgen naar de locatie kan gaan kijken aan stijn, want is enige locatie tot nu toe, en lijkt me wel handig.
7 februari 2007 om 19:23 #509874ArvidW :
Oh, kom op zeg, op een ciao tank van 2.5 liter kun je echt 50km halen hoor 😛 (kon ik iig met mijn DR70revo setup;)Maar tankstations zijn in de buurt, is echt geen probleem. Mix is niet verkrijgbaar in de buurt, maar als je 1 colafles vol met mixbenzine meeneemt heb je toch wle weer 30km meer wat je kunt rijden;) Of je neemt 2 lege colaflessen mee waarin je al 30cc olie hebt gedaan en vult die bij tankstation op !
Ik ben op de meeting aanwezig, woon toch niet ver weg;) (natuurlijk moet de dag wel goed uitkomen) Vanaf de meetingplek zit op +/- 2km afstand de grootste Jumbo van Braband, en op 2-3km afstand zit de Ikea met de aanbieding : 4 hotdogs + 2 frisdrank voor 3 euro (hoe zou ik dat toch zo goed weten:P) D’r is vlak bij Ikea ook een BurgerKing 😉
jumbo? die in son of eindhoven?
7 februari 2007 om 20:32 #509875Hmmmmm, als er een datum bekent is en ik kan kom ik ook effe gluren, handje schudden en gek doen.
7 februari 2007 om 20:45 #509876pm mij even als jullie de persiese datum weeten en locatie en tijd en zo ik kom ook als ik kan die dag
7 februari 2007 om 20:47 #509877word het een toer dus echt door heel eindhoven of wordt het dus echt een meeting en dat we op dezelfde plaats blijven en daar wat sprintjes trekken ofzoiets?
7 februari 2007 om 20:55 #509878stijnvleut :
jumbo? die in son of eindhoven?In Son, die bij pietkerkhof stelt niets voor 😛
Home made engine dyno8 februari 2007 om 09:03 #509894timschilders :
word het een toer dus echt door heel eindhoven of wordt het dus echt een meeting en dat we op dezelfde plaats blijven en daar wat sprintjes trekken ofzoiets?het kan allebei, ik denk dat we beginne met een beetje hangen en lullen,,, en als iedereen het ermee eens is dat we een stukje gaan rijden, maar dat zien we dan wel?
8 februari 2007 om 09:35 #509895Oke, ik ga vrijdag naar stijn toe om foto’s te maken van de locatie en ff verder te lullen. Hierna krijgen jullie uiteraard foto’s en meer info te horen, alleen jammer dat ik kwafo niet kan bereiken. Maar denk dat de carnavalsvakatnie een redelijke datum zal zijn, als het dan ook redelijk weer is.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.