Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Eindhoven

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Eindhoven

• Dit onderwerp bevat 237 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door eddi.
15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 238)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Ik had nog tegen je MTX willen racen,maar als je geluisterd had,dan had je me horen vertellen,dat als de motor warm werd hij begon in te houden & ik heb even geen zin in meer problemen.
      Maar die keer komt er nog wel,wees gerust.

eddi
      Bijdrager

zeg barry, even over dat warmlopen,zou dat niet aan het spruitstuk gedeelte kunnen liggen:??? Dat word warmer dan je carb nl… (sorry voor de offtopic):D alu onderdelen zijn goede warmte of kougeleiders..

stijnvleut
        Bijdrager

Bo3T
          Bijdrager

jeuj nog meer fotos^^ maar dinge had toch ook nog fotos gemaakt? die ene die niet met zijn vespa kwam..(kom ff niet op zijn naam) of zijn dat deze?

stijnvleut
            Bijdrager

neej dit zijn mijne, tim heeft ook nog fotos en filmpjes!

timschilders
              Bijdrager

hij is nu bezig met de foto’s up te loaden met mijnalbum.nl en youtube.com de filmpjes.
                maar het duurt vet lang! hij is nu al zo’n kwartier bezig met de foto’s en nog niet klaar en een filmpje op youtube gaat ook sloom zo’n 9kb per seconde.

timschilders
                Bijdrager

nou over de meeting,
                  was een toffe dag, het begon ermee dat barry belde rond 10 uur. ”ik sta op de meidoornstraat.” ik zag hem niet, bleek dat hij dus in een heel andere gemeente stond! ik had hem naar een centraal punt gestuurd waar ik met de ciao heen reed en hij volgde mij. rond 12 uur half 1 waren we in eindhoven/son. daar beetje staan praten. einde van de dag met eddi mee gehaald en een mooi slick bandje van hem overgekocht voor mijn ciao. hier foto’s van de dag. van ’s morgens in budel tot ’s middags in eindhoven.

hier foto’s :

filmpjes post ik een andere keer , want die zijn 60mb per filmpje!

joey636
                  Bijdrager

de plaatjes willen niet echt he maar die plaatjes die er zijn zijn wel leuk.

-Roy-
                    Bijdrager

hmm, fotos doen het nie echt he:P

ArvidW
                      Donateur

joey636 :
                        de plaatjes willen niet echt he maar die plaatjes die er zijn zijn wel leuk.

Jaa, en de foto’s van de 2 mooiste ciao’s werken wel 😛 (Barry’s ciao is mooi, mijne is niet echt mooi, maar gelukkig nog wel goed naar te kijken:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

timschilders
                        Bijdrager

ze doen het weer

Fredzzz
                          Moderator

Wie is wie op de foto’s 😕
                            Heb nog geen enkelen van jullie ontmoet, behalve Barry zelf dan…

theike
                            Bijdrager

barrry super mooi hoe lang ben je erop bezig geweest

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

man je haalt die borgveer achter uit die proma eruit en je vervangt het demperwol en klaar 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

jordy
                                Bijdrager

zo te zien heb ik echt wat gemist
                                  ik vind het heel jammer dat ik noe kome komen.
                                  trouwens in de zomer houden ik en tim een meeting in thorn (midden limburg).
                                  wie komt er dan allemaal topic, fotos, datum enz. volgen nog;)
                                  ik hoop dat er een grote opkomst is dan.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.