Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Eindhoven
- Dit onderwerp bevat 237 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door eddi.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 maart 2007 om 11:27 #510107
eey bedankt he arvid
is de meeting op dat rode cirkeltje??
dan weet ik de weg wel;)4 maart 2007 om 11:31 #510108jordy kom nou op msn dan kunne we daar verder prate daar over niet dat dalik dit hele topic vol staat over dat wij wel of niet naar de meeting kunnen komen…..!
4 maart 2007 om 11:38 #510109tim ik kom nu zo naar jouw ok
daarnaa ga ik thuis even eten en dan komen we je ophelen voor naar de meeting te gaan;)4 maart 2007 om 11:39 #510110neej we kunne toch niet gaan in t busje van m`n vader kunne maar 3 mense in of theike zijn vader moet brengen en halen
of we moeten zonder brommers gaan.4 maart 2007 om 12:23 #510111mensen wij kunnen helaas niet komen
we hebben geen vervoer heel jammer vind ik het
maken jullie wel veel fotos? ik moet gewoon zien hoe het geweest is;)
veel plezier vandaag nog he4 maart 2007 om 17:48 #510112net terug van de meeting in eindhoven, wat was erg gezellig en weer wat leuke dingen opgestoken.
er waren best veel ciao’s en citta’s.
foto’s post ik morgen want foto’s uploaden met deze computer duurt erg lang.
morgen post ik ook een paar filmpjes.
en barry bewijst maar weer dat het de belgische beer is, hij rent zijn brommer niet aan, maar hij vat hem op en draait een paar keer met zijn hand aan het wiel en hij start!4 maart 2007 om 17:58 #510113kwafo is net weg, hij had wat problemen! we dachten dat het aan de ontstekin lag, maar dit was niet het geval! de cabrateur zat verstopt! dus met rem rijniger en compressor schoon gemaakt! hij zag er weer als nieuw uit en kwafo kon naar huis!
4 maart 2007 om 17:58 #510114zo start ik mn citta ook wel eens hoor als hij op de schaarlift staat..
4 maart 2007 om 18:16 #510115ben nu weer thuis 😉 vond het zeer leuk en ook wel interrresant(kutwoord xD)
vriend van mij had wat problemen met zen vario was meteen daar gefixt door barry en eddi.. was wel mooi om te zien..mijn brommer was nog kapot gegaan..men decrompressieschroef was men cilinder in geschoten! maar gelukkig had stijnvleut nog een cilinderkop liggen voor mij (a).
keertje nog met zen alle door de straat gereden zag je meteen de beer voorop rijden natuurlijk :p
vond het ook helemaal niet erg om erheen te rijden enzo was wel relax..
en met kwafo was niet de carberateur maar zen bougie was dood gegaan..
was wel leuk 😉 hoop volgende keer dat er wat meer mensen komen en dat we keertje met zen alle rustig rondrijden..
Wil de fotos wel zien die zijn gemaakt ;)..
4 maart 2007 om 18:25 #510116ja zowals je hoorde was men vario gemaakt door barry en eddi, maar ik reed naar huis en hij kwam volgens mij weer vast te zitten:( niet zo leuk.
verder was wel relax, jammer dat er niet zo veel mensen waren als ik had verwacht.
4 maart 2007 om 18:26 #510117Bo3T :
ben nu weer thuis 😉 vond het zeer leuk en ook wel interrresant(kutwoord xD)
vriend van mij had wat problemen met zen vario was meteen daar gefixt door barry en eddi.. was wel mooi om te zien..mijn brommer was nog kapot gegaan..men decrompressieschroef was men cilinder in geschoten! maar gelukkig had stijnvleut nog een cilinderkop liggen voor mij (a).
keertje nog met zen alle door de straat gereden zag je meteen de beer voorop rijden natuurlijk :p
vond het ook helemaal niet erg om erheen te rijden enzo was wel relax..
en met kwafo was niet de carberateur maar zen bougie was dood gegaan..
was wel leuk 😉 hoop volgende keer dat er wat meer mensen komen en dat we keertje met zen alle rustig rondrijden..
Wil de fotos wel zien die zijn gemaakt ;)..
nee het was echt de carberateur, ik had mezelf nog opgeoffert.
Verder hebben ik en me neef het ook naar me zin gehad 🙂 en naar de reparatie bij stijn op de stoep doet hij het weer goed 😀
4 maart 2007 om 18:27 #510118Ik ben nu net gearriveerd & ben best vermoeid.
Straks meer van mijn kant.4 maart 2007 om 18:29 #510119Kom maar op met de fotos 🙂 volgens mij weer een gekke boel dus !
4 maart 2007 om 19:12 #510120Het begon al goed voor mij vandaag!Ik sta dus in de Meidoornstraat nr.27 , maar in een héél andere gemeente.Maar achteraf toch goed terecht gekomen.
Toffe meeting geweest.Toffe leden , enz…….Heb me echt sinds lange tijd nog eens geamuseerd.Wat ik wel jammer vind is,dat Eddi,nog ouder is dan mij,maar ik heb me’n plaats afgestaan.Heb met hem ook wat gesleuteld aan andere brommers & wat problemen kunnen oplossen.
Ik reed ook iedereen verloren met mijne racer,maar ondervond dat,als de motor heter werd,zijn prestaties afnamen.Na overleg met een andere oude “zak” betekend dit toch dat de sproeier een pak groter mag zijn.
Van die oude zak is een grapje héy Eddi.Maar we voelen ons nog steeds 16 jaar toch,al wou me’n rug vandaag echt niet mee.
Voor zeurpiet Hansken een paar fotokes:

Tim wilde zijn brommer bovenop de mijne leggen,om hem zo kunnen mee te nemen.Maar dit feest ging echter niet door.Ik leg toch niets op me’n dure onderdelen.
Mooiste uitlaat was die van Kwafo,maar de demper is dringend aan revisie toe.
Mooiste brommer was die citta van de defecte vario.
Wrak van de weg,absoluut de brommer van Stijnvleut.Maar ik dank hem nog voor de 2 biertjes.
Ik kan nog meer blablabla,maar dat laat ik aan de anderen over die aanwezig waren.

4 maart 2007 om 19:17 #510121Ziet er goed uit!
Filmpje van de sprint zou ik ook wel leuk vinden:)
Waar is tim(’s ciao)?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.