Vespa-Ciao.NL
:: meeting circuit zolder

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen meeting circuit zolder

6 berichten aan het bekijken - 106 tot 111 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

@joey
      jah dat is wel waar
      maar is er nog een optie??
      ik heb geen idee meer

jordy
      Bijdrager

ga jij trouwens naar de meeting in eindhoven??
        ik waarschijnlijk wel met tim word wel vet 8)
        jij moet ook komen met marco,lekkere bekker, het gebakje enzo;)

hansje
        Bijdrager

Kartbaan is leuker met een brommer dan een circuit.
          Die korte bochtjes is een brommer juist sterk in, de bochten op het cicuit zijn veel te lang voor een brommer.
          De meest zullen dan met hun vingers in de neus volgas de bochtjes kunnen draaien SAAI DUS.
          Circuit afhuren is gewoon enorm duur, of je moet met een circuit dag mee rijden (€120-, per dag) alleen zal dat wel niet mogen met een brommer.
          Op db’s zijn ze zo streng op Zolder, met m’n motor moet ik bij het meetpunt van het gas af ondanks ik met een originele uitlaat het circuit op ga.

TimoO_
          Donateur

ja eigelijk is dat ook wel leuk, hansje heeft best wel gelijk. op circuit rij je gewoon de heletijd volgas. je cilinder vind dat niet leuk enzo ook nog. je hebt 1 rondje gereden en bent weer 1 uur verder.

op kartbaantjes ga je lekker afremmen bochtje door weer gassen tot het volgende bochtje. lekker beetje vlak door de bocht (hopen dat je niet flikkert). gewoon leuk toch?!

Jayton
            Bijdrager

Jemig wat duur!!!!:moon

In Lelystad kan je op donderdag de heledag voor 25 euro. Moet je wel een motorpak aan en helm op, maarja das nog wel te doen.

jordy
              Bijdrager

ik vind het ook maar duur
                maar jah het was te verwachten
                en een kartbaan is ook wel leuk maar waar
                er moeten wel ook zoveel mogenlijk vespa rijders naartoe kunnen komen

6 berichten aan het bekijken - 106 tot 111 (van in totaal 111)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.