Vespa-Ciao.NL
:: meeting circuit zolder

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen meeting circuit zolder

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Hallo vespa mensen,

Ik heb dan nog maar eens een mailtje gestuurd naar diegene van het circuit en heb dus ook al een mailtje terug:

Geachte

Na 18.00 uur is er motorstilte op Circuit Zolder, zowel op de piste als in de paddockruimtes.
      Er is wel een mogelijkheid om de piste een uurtje af te huren aan de prijs van 875,00 euro per uur + 21% BTW.
      Max. dBA = 95!

met vriendelijke groeten

Maria Baerts

Dienst Circuitreservaties

Circuit-Zolder

0032(0)11 85 88 89

Nu twijfel ik toch wel even of dit gaat lukken hoor, want wij hebben toch iets meer dBa niet.
      En de prijs is dus wel heel hoog.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

daag! ik ga echt niet 900 euro voor een uurtje en nog eens 21% btw betalen.

zit je zo op 1100 euro!

en 95 db zitten we wel wat overheen, of op de grens.

dit gaat dus niet door

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

ciaoracer
        Bijdrager

Nee dat vind ik ook niet nee. Vind het echt belachelijk duur. Toen ik de mail kreeg en hem las dacht ik echt in mijn eigen van doe effe normaal he mensen we rijden ‘maar’ met brommertjes rond hoor niet met dikke raceauto’s.

FonS
          Bijdrager

maaja, als we daar met, stel 30 brommers rondrijden, zitten we sowieso over 95 db (alleen mijne al)

en het is gewoon te duur, al verdeel je de prijs over de mensen die komen… wel jammer 😉

ciaoracer
            Bijdrager

Jah vind het zelf ook jammer jah. Is er mss geen plaats waar we wel allemaal samen kunnen komen?

hansieb
              Moderator

Groningen 😀

ciaoracer
                Bijdrager

Nee dat vind ik zelf toch iets te ver voor mij. Dit was nu juist eens een meeting kort bij mij in de buurt en Groningen vind ik zelf toch net iets te ver.

hansieb
                  Moderator

In belgie een meeting houden word voor de meesten ook een probleem. Denk dat het eerder in nederland word gehouden.

Misschien mits er genoeg animo is KAMPERE!! hahahah dan allemaal er naar toe rijden met de brommer !

ciaoracer
                    Bijdrager

Het moet niet perse voor mij in België zijn mag ook in Nederlands limburg zijn hoor. Maar moet ook weer niet TE ver zijn.

G-no
                      Topic starter

Scheiße!:boos

ciaoracer
                        Bijdrager

G-no ik dacht jah ze sturen jou toch niet meer een mailtje. Dus dan had ik er maar eens eentje gestuurd, maarjah dat was niet echt een geweldige mail die we terug kregen:(
                          Heb jij mss een idee wat we dan in de plaats kunnen doen?

joey636
                          Bijdrager

kan je niet toevalg een kartbaan voor een uur huren ofzo en dan met de brommer ipv karts rijden:P

jordy
                            Bijdrager

ey joey
                              mischien kunnen we de kartbaan ik echt eens afhuren
                              dat lijkt me niet zo duur al het circuit van zolder;)
                              ik echt kunnen we makkenlijk met 20,25 man rijden:P

joey636
                              Bijdrager

kan maar het probleem is dat het echt scherpe bochten zijn en of dat zo leuk is met de vespa.
                                en het is erg klein.
                                dus is ook nog eens gevaarlijk met inhalen.

Jacky
                                Bijdrager

Ja wat een egkkenwerk die prijs zeg wat menen die zich welniet:| Tering

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.