:: meeting circuit zolder
-
barryDonateur
& ik kom met de mini-ciao jullie even mijn achterwiel laten zien whaaaaaaaaaahahahahahahahahaha
G-noTopic starter
G-no :
Komt voor de bakker
!
Komt voor de bekker
!
G-noTopic starter
Maastrichtenaar..
Kumptj veur d’n bekker 😉
G-no :
Ik denk dat we een grote bus en een aanhanger van mijn vaders werk kunnen regelen, aleen dan moeten we nog mensen met een auto hebben. Desnoods huren we nog een aanhangertje.
wij hebben hier nog die grote rode bus staan. weetje wel in de garage, daar kunnen ook n stuk of 6 ciao’s op

Rebel
Mja als me brommer af is 😀
en is haalbaar enzo kom ik zeker 😛
*hopend dat hij dan al n evolution engine en 80cc heeft*

jorikc
ik vroeg dus ( maar iemand heeft men post verwijderd) hoe jullei met je brommer er naar toegaan ???
G-noTopic starter
G-no :
Ik denk dat we een grote bus en een aanhanger van mijn vaders werk kunnen regelen, aleen dan moeten we nog mensen met een auto hebben. Desnoods huren we nog een aanhangertje.
😉
Is er ondertussen al iets meer bekend over de meeting?
G-noTopic starter
Nog altijd geen mailtje terug….:( Ik zal ze wel eens mailen of er al meer bekend is.
Of je zou ze eens moeten bellen voor de zekerheid.
Hey, ben je er ondertussen al achter gekomen of er meer duidelijkheid is of we op het circuit kunnen? Anders zal ik eens proberen een mail te sturen. Dan zeggen jullie maar wat ik precies moet vragen.
ja inderdaad, want het lijkt me toch wel vet op circuitje.. maar mag nog wel wat langer duren hoor dan kan ik mn toekomstige evo engine uittesten 😛
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.