Vespa-Ciao.NL
:: meeting circuit zolder

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen meeting circuit zolder

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Topic starter

Beste mevrouw Maria Baerts / Annemie Claesen

Ik heb na even gesurfd te hebben op de site van circuit Zolder vernomen dat mensen voor recreatieve doeleinden zoals fietsen of skaten iedere dag vanaf 18u15 terecht kunnen op uw circuit. Nu ben ik lid van een vespa brommerforum, namelijk http://www.vespa-ciao.nl, en leek het mij een leuk idee (Indien mogenlijk) om in de beschikbare ” vrije uren ” op het circuit een brommermeeting te houden. De leden van het forum zijn hier heel entousiast over. Dus mijn vraag aan u is of wij toestemming mogen hebben om op de ‘ binnenplaats ‘ van het circuit een meeting van ongeveer 15 vespa brommers te houden en misschien de mogenlijkheid mogen hebben om te sprinten / een rondje op het circuit te rijden. Ik hoop snel van U te horen.

Jeannot Smits, en Forumleden van http://www.vespa-ciao.nl

nog tips om nog meer te slijmen?

joey636
      Bijdrager

niet echt eerlijk gezegd want je hebt er al een mooi verhaal van gemaakt:P

cittadriver
        Donateur

KennyVespa :

hansieb :

joey636 :
          dan race ik wel met mijn vespa tegen je auto:P

Grapjas kom wel direct in een goeie bak !

S2000 :D:D:D die mag ik dan vast wel ff lenen!

zoon top auto is het nu ook weer niet, werk zelf bij een honda dealer dus 😉 en hij is zeker niet langzaam top ligt op 200/210 dus zeker niet sloom maar van jah dat is de bom nou neej ik heb dan tog liever de in maart verwachte honda civic type R ik maak effe foto met mij erin als hij bij mijn werk is 😉

is egt een beest met zijn 200 pk sterke vtec motor 😀 top:::: 235 km/H uit een 2.0 liter blojkje 😀

Sorry kenny maar af en toe ben je echt een …ijzer een S2000 is van 0-100 km/h 0.4 seconden sneller als een type R. heeft 40 PK (met 1 cc minder;)) meer en loopt dik 240 KM/H zoek dat maar eens op bij de DEALER in de boekjes;)

hansieb
          Moderator

Sorry kenny ik sluit me bij cittadriver aan ennuh….

S2000 is begrensd op 250km/h dan heeft jouwn honda dealer het niet goed. 250km/h is er ook al mee gereden door me oom.

P.s de vtec timing word aangepast en gechipchuned als het goed is 100 pk meer dus van 250 naar 350pk.

Hihi 🙂

Jayton
            Bijdrager

G-no :
              Beste mevrouw Maria Baerts / Annemie Claesen

Ik heb na even gesurfd te hebben op de site van circuit Zolder vernomen dat mensen voor recreatieve doeleinden zoals fietsen of skaten iedere dag vanaf 18u15 terecht kunnen op uw circuit. Nu ben ik lid van een vespa brommerforum, namelijk http://www.vespa-ciao.nl, en leek het mij een leuk idee (Indien mogenlijk) om in de beschikbare ” vrije uren ” op het circuit een brommermeeting te houden. De leden van het forum zijn hier heel entousiast over. Dus mijn vraag aan u is of wij toestemming mogen hebben om op de ‘ binnenplaats ‘ van het circuit een meeting van ongeveer 15 vespa brommers te houden en misschien de mogenlijkheid mogen hebben om te sprinten / een rondje op het circuit te rijden. Ik hoop snel van U te horen.

nog tips om nog meer te slijmen?

Kzou het iets voor je aanpassen….

Beste mevrouw M. Baerts of mevrouw A. Cleasen,

Na enige tijd te hebben gesurfd op de site van Circuit Zolder ben ik er achter gekomen dat mensen voor recreatieve doeleinden zoals: fietsen of skaten iedere dag vanaf 18u15 terecht kunnen op uw circuit.

Nu ben ik lid van een vespa brommerforum, namelijk http://www.vespa-ciao.nl, en leek het mij een leuk idee (indien mogenlijk) om in de beschikbare ” vrije uren ” op het circuit een brommermeeting te houden.
              De leden van het forum zijn hier heel entousiast over. Dus mijn vraag aan u is of wij toestemming mogen hebben om op de ‘ binnenplaats ‘ van het circuit een meeting met ongeveer 15 vespa brommers te houden? En misschien de mogenlijkheid mogen hebben om te sprinten en een rondje op het circuit te rijden?

Alvast bedankt voor uw aandacht. Ik hoop snel van U te horen.

KennyVespa
              Bijdrager

oke nu weer ontopic jullie horen over me van de resultaten van de s2000 en de type R 😉 kopier morge effe het gegevens boekje als het lukt

G-no
                Topic starter

idd, ff genoeg gezwets over honda’s

als het nou over BMW ging……….:D

TimoO_
                  Donateur

word 😛 kom dan in een BMW m3 ofzo 😛

en uh tis n vespa forum 😛

G-no
                    Topic starter

Zo, mailtje verstuurd:)

maareh komen er nog meer mensen of hoe zit dat:?:P

ook mensen voor people/moped vervoer zij welkom;)

ciaoracer
                      Bijdrager

ik denk wel dat ik ga komen .
                        Ik hoop dat mijn brommer dan binnen die tijd terug rijd. Het zou wel goed kunnen dat ik effe mijn 50 cc er terug onder ga steken.
                        Trouwens is het wel fijn als je deze meeting in december of januari doet? Dan is het zoiezo toch al ijskoud en heb je dan wel genoeg grip op die baan?

TimoO_
                        Donateur

idd, stel dat het die dag net vet vriest

ciaoracer
                          Bijdrager

dan word het glijden denk ik:no dus mss is het een beter idee als het wat later georganiseerd word?

G-no
                            Topic starter

als het vriest, dan denk ik dat de meeting een week verzet word, en ja een beetje kou kan ik wel mee leven:con

TimoO_
                              Donateur

jeannot ik weet niet of jij met je si met 80km/u op je bek wil flikkeren 😛

G-no
                                Topic starter

waarom zou ik op men bek gaan?:con

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.