Vespa-Ciao.NL
:: meeting circuit zolder

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen meeting circuit zolder

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Topic starter

Ey,

Worden er in nl ook brommerraces georganiseert?
      Lijkt me wel leuk om een keer met een grote groep voor een uur een circuit af te huren en daar een meeting/ race te houden:), of is dit te duur?

G-no
      Topic starter

Nick_orginelli
        Bijdrager

ik denk dat een dagje karten realistischer is ….:|

G-no
          Topic starter

Nou, als daar gewoon iedere dag vanaf kwart na 6 of kwart na 5 op donderdag het circuit gratis ter beschikking is, denk ik niet dat zij er een probleem van maken als we in het midden van het ciruit een meeting houden, en dan een race van bijv een half uur houden… Zulle we denk ik wel ieder 15 euro ofzo voor moeten betalen, maar dat heb ik er wel voor over.

cittadriver
            Donateur

in Vaals zijn 1 keer in de 2 jaar brommerraces op een kart circuit. en dat is een race van 4 uur racen geloof ik

Baz
              Bijdrager

Alleen Zolder ligt best ver van mijn huis ,helemaal in belgie. Weet niet of iedereen zomaar daarheen kan.

G-no
                Topic starter

cittadriver :
                  in Vaals zijn 1 keer in de 2 jaar brommerraces op een kart circuit. en dat is een race van 4 uur racen geloof ik

ja dit heb ik eerst ook in de krant gelezen, dit is 6 uur rijden op het outdoor kartcircuit in vaals,

en @baz, mensen die in limburg wonen kunnen waarschijnlijk met de brommer hiernatoe komen en dan gaan ze in een bus van mijn vaders werk naar zolder.

Jayton
                  Bijdrager

G-no :
                    http://www.eyes-e-tools.com//update/pages/cir_info3.asp?seq=46413&custid=126&catseq=25101,25102,25103

we kunnen vragen of we dan met de brommers mogen komen…..

Ja dat heb ik nu meerdere malen voorgesteld. Mijn vrienden van http://www.motoplanet.nl racen met Vespa scooters op circuit Emmen en Lelystad op bijvoorbeeld donderdag kost je dat pp 25 euro hele dag.

Circuit lelystad

Enige nadeel is dat je een race pak aan moet 😉

Volgende voorjaar / zomer ga ik dat zeker doen 😀

Timmetje
                    Bijdrager

Je kunt de lokale wielrennersbaan proberen, leuke bochten altijd 🙂 laatst nog naar schakel meeting valkenswaard geweest , was ook op wielrennerscircuit, met toestemming van de eigenaar.

Jayton
                      Bijdrager

Ben ik wel van de partij als je dat regelt. Als er maar geen politie is!!! :kots

joey636
                        Bijdrager

ja maar dan moet je eigenlijk wel een setup pakken zodat iedereen hetzelfde heeft en dan racen dat is tenminste eerlijk want jayton hou ik nooit bij:P

TimoO_
                          Donateur

Jayton :
                            Ben ik wel van de partij als je dat regelt. Als er maar geen politie is!!! :kots

hehe we zitten tog dan op een circuit 😛 daar hebben ze nix te zeggen..

en @ joey636, moetje nagaan hoe ik me voel 😛

joey636
                            Bijdrager

haha idd ochjah het is maar voor de fun dus het zal nog wel mee vallen

G-no
                              Topic starter

maar zijn er mensen die mee zouden willen komen om op circuit zolder een meeting te houden en misschien een race?

Colin
                                Bijdrager

zou wel sjiek zijn, samen op een circuit rijden
                                  maar met een 50 cc kom ik niet ver he 😉 haha :lol

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.