:: Meeting Bielefeld Duitsland.
-
CrullieTopic starter
kreeg van Evo (PMT) uit Duitsland het volgende berichtje.
hi Crullie,
best vespa-wishes from bielefeld and please tell all other dutch friends about our meeting june 01.-02. in bielefeld; we got a huge area for driving and fun for the weekend;
you`re welcome !
camping on the ground for free, food & drinks payable, pure driving fun …
Evo
Dus voor iedereen die gratis op een camping wil staan en op het terein wil rijden/crossen dan is dit wel leuk. :lol
Valt daarbij kwa datum vlak na de Harztour, dus misschien wel leuk om deze 2 evenementen te koppelen in een Duitsland Vespa week ofzo ?
Tis maar een ideetje en dacht gooi maar los. 8)
Jammer dat we dit niet eerder wisten, anders was het idd leuk te combineren geweest met het Hartz weekend.
Want denk niet dat de meesten na een weekend Hartz nog genoeg leven in zich hebben om daarna door te stuiven naar dit event.
Maar ergens onderin Duitsland word meestal een vergelijkbaar event gehouden en die wil ik wel eens meepakken
Want hun komen ook vaak bij events van ons maar wij eigenlijks nooit bij die van hun.
CrullieTopic starter
speedbuxy :
Want denk niet dat de meesten na een weekend Hartz nog genoeg leven in zich hebben om daarna door te stuiven naar dit event.
Inplaats van 500km naar huis is het dan 150km op de terug weg, 2 nachten campingrust met vespa’s en dan 2 dagen touren :lol het is eigenlijk een kleine vespa vakantie.
speedbuxy :
Maar ergens onderin Duitsland word meestal een vergelijkbaar event gehouden en die wil ik wel eens meepakken
Want hun komen ook vaak bij events van ons maar wij eigenlijks nooit bij die van hun.
Dan word het tijd dat dat ook eens gebeurt 
Denk ook niet dat mensen een hele week vrij kunnen krijgen van werk/school.
Vind persoonlijk een lang weekend wel voldoende
Idd jammer dat we dit niet eerder wisten, klinkt goed en ik sta open voor alle ideëen
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.