Vespa-Ciao.NL
:: Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 255)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kay
    Bijdrager

Kenny..ik en jelle vertrekken hier rond half 10 in spaubeek,als je wilt kun je met ons meerijden als het voor jouw niet om is?

barry
      Donateur

En ik zoek nog een City-power in een beetje mooie staat.Moest iemand zoiets liggen hebben???????
        Morgen meebrengen dan.

Vespaflappie
        Bijdrager

barry :
          En ik zoek nog een City-power in een beetje mooie staat.Moest iemand zoiets liggen hebben???????
          Morgen meebrengen dan.

Was net in de cycleshop waar ze voor 2 tientjes nieuw hangen….Jammer dat je het nu pas zegt!:(

barry
          Donateur

hansieb :
            Barry 1 x op een 21pk AEROX en je vind ze opeens niet meer kut denk ik.

Scooters kunnen echt heel mooi zijn en zeg nou zelf net 8-9 pk met malossi blok of met MHR team cilinder 20+pk 😀

Ik zou het wel weten , diep in me hartje wel beetje spijt van dat ik me aerox heb verkocht NOOIT problemen mee ding liep echt relaxo!

R.i.p

Als je ooit een 200pk R1 gehad hebt , wil je echt geen scooter meer hoor.En zo kunnen we bezig blijven.
            Het is door mijn rug dat ik alle motoren verkocht heb,had er 5 staan,met verzekering & plaat.

Colin
            Bijdrager

barry ik heb nog een cittypower wel in slechte staat, helemaal verroest en ook een paar gaten in geboord voor de lol, en volgens mij is die ook nog eens dik verstopt, dus je mag het zelf weten of ik die moet meebrengen ja of nee?

barry
              Donateur

Colin :
                barry ik heb nog een cittypower wel in slechte staat, helemaal verroest en ook een paar gaten in geboord voor de lol, en volgens mij is die ook nog eens dik verstopt, dus je mag het zelf weten of ik die moet meebrengen ja of nee?

nee,maar toch bedankt.

Colin
                Bijdrager

:thumb😉 oke, als je nog naar iets op zoek bent moet je het laten weten misschien heeft wel iemand wat voor je liggen, wat klein spul

joey636
                  Bijdrager

ik heb er helaas ook geen.
                    alleen nog een originele.
                    en die is niet in een geweldige staat.
                    dus daar zal je wel niks aan hebben

sx – Jaguar Aerox
                    Bijdrager

Alles Kort Samengevat !

8) in elk geval ht wordt weer un gezellige en vette dag ! 😀

Colin
                      Bijdrager

zeker weten, lekkere bekker en ik de hele middag flink zitten te poetsen
                        maar of het het waard is weet ik niet, als we daar zijn is die al vuil door het vieze weer
                        hopen op goed weer :thumb

Jacky
                        Bijdrager

kome nog vespa’s met vario! WIl k altijd nog es zien!

joey636
                          Bijdrager

polinciao komt en hij heeft een 70cc malossi met vario.
                            laat ik het zo zeggen als hij nog iets harder zu trekken dan heb dus echt autowheelie power.

PoliniCiao
                            Topic starter

Je had je ciao toch verkocht jacky? Kom je met de fiets ofzo?
                              Mijne trekt zeker netjes voor een ciao. (a)

Lekkere Bekker
                              Bijdrager

Colin :
                                zeker weten, lekkere bekker en ik de hele middag flink zitten te poetsen
                                maar of het het waard is weet ik niet, als we daar zijn is die al vuil door het vieze weer
                                hopen op goed weer :thumb

Jammer genoeg vallen krassen en roest niet weg te poetsen ;(

Jacky
                                Bijdrager

ja why not…

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.