Vespa-Ciao.NL
:: Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 255)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

idd ff lekker door het centrum showen.
      ik hoop wel dat het niet regent.

ciaoracer
      Bijdrager

Ik wilde ook wel meegaan, maarja de brommer ligt nu jammer genoeg uiteen.
        Ik zou wel met de brom van mijn zus kunnen komen, maar die rijd maximum 35 en dat vind ik dus niet echt de moeite:D
        Het zal dan denk ik wel een volgende worden.

Bodelier
        Bijdrager

Ik kom misschien, als ik die dag niet hoef te werken ben ik van de partij! Is toch maar een kleine 15km rijden dus dat is te doen 🙂

PoliniCiao
          Topic starter

Hej frank! Was goeie gister he :D.

Je moet ook meekomen. Is echt niet ver, rijden we vaker!

Bodelier
            Bijdrager

PoliniCiao :
              Hej frank! Was goeie gister he :D.

Je moet ook meekomen. Is echt niet ver, rijden we vaker!

Haha ja was zeker lache gister 😉 Kreeg het niet meer allemaal geregeld :p

Jullie rijden me allemaal weg :p
              Maar kheb net effe op de kalender gekeken, en daar staat nog niets op voor zondag 7 jan. dus ik denk dat ik gewoon meega 😉

PoliniCiao
              Topic starter

Nee hoor, we rijden gewoon 50 erheen. Het merendeel heeft gewoon alles orgineel op de uitlaat na!

We moeten wel nog even afspreken hoe laat we overal zijn..
                Maar moeten we t ff met Joey en zo over hebben

machorider
                Donateur

Laten jullie even weten hoelaat jullie willen gaan en waar ik mee zou kunnen rijden. In maasbracht dat jullie me daar ergens oppikken, waar ik de weg weet:con. Of ergens een algemene opstapplaats. Ik ga zeker mee

barry
                  Donateur

Ik haat scooters!!!(oppassen jelle hahahahaha)
                    Jullie moeten een adres geven waar ik naar toe moet komen.Liefst ergens rond een uur of 10.Anders is het de moeite niet voor mij.Het is meer dan 200km rijden voor mij & hetgeen de Xsara verbruikt is niet niks.
                    Dus heb ik graag duidelijke afspraken.

Colin
                    Bijdrager

@ machorider: ik denk dat je het beste bij de wallen kan blijven wachten want we rijden via de rijksweg, in Echt staan nog wat vrienden van ons te wachten. En wij komen toch vanuit brachterbeek dus we maken nog wel een tijd voor je bekend

@ Barry: er worden duidelijke afspraken gemaakt, dat komt inorde
                      Ik denk dat je het beste bij EPC kan wachten zodat we je daar op pikken en richting scootxtreme
                      want als je helemaal naar ons moet rijden heeft ook geen zin als we dan direct naar sittard rijden.
                      we maken nog wel snel wat afspraken

PoliniCiao
                      Topic starter

Jep, sittard is zoiets 20 km voor ons en we rijden de hele weg 50. Dus Barry rij maar direkt naar sittard!

Machorider kom maar naar mijn huis is makkelijker 😉 het is als je bij de wallen maasbracht binnenrijd die weg nummer 31 aan de rechterkant groot vrijstaand huis 😉

Dan komt Colin met de bekker, nando, dirk, rico en het gebakje en zo maar hier langs dan rijden we langs de rijksweg en Bodelier en Joey636 kunnen dan naar het Texaco station in Echt komen daar gaan Mike en Nick ook heen als het goed is en dan rijden we verder langs de rijksweg naar EPC!

De tijd moeten we even kijken wat jij zegt Barry en wat Joey gedacht heeft?

ciaoracer
                        Bijdrager

Hey iedereen,

Als ik deze week mijn nieuw zadel nog binnenkrijg en als ik dit passend heb gemaakt, kan ik mss ook wel komen.
                          Waar komen jullie precies samen? Bij Scootextreme of bij Epc?

Bodelier
                          Bijdrager

ik denk bij scootxtreme, we pikken barry dan onderweg op bij epc..

@PoliniCiao:
                            ik zal wel naar texaco in echt gaan 😉 kzal maar un rugzak met wat olie meenemen voor ’t geval dat:P
                            want ik ben er nogal goed in om met een lege tank ergens stil te staan 😛 😀

ciaoracer
                            Bijdrager

Ik denk zelf dat het mss handiger voor Barry is om naar scootextreme te gaan. Als je van de autosnelweg afkomt ben je toch zo bij Scootextreme of zit ik helemaal mis.

joey636
                              Bijdrager

ik kom wel naar texaco.
                                maar ik wilde eigenlijk wel om 10 uur daar zijn.
                                ik weet niet wat jullie doen maar ik ben in elk geval om 10 uur @ EPC.
                                dus barry op mij kun je rekenen ik be er om 10 uur

ciaoracer
                                Bijdrager

Ik weet zelf niet waar Epc ligt. Als ik aan scootextreme zou wachten is daar dan ook iemand of is iedereen bij Epc? Niet dat ik dadelijk daar sta te wachten op niemand.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.