Vespa-Ciao.NL
:: Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 255)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

barry thanks he heb het graag voor je gedaan.
      vooral je mini zijn geluid op het laatste gewoon goddelijk veel toeren

Jelle1989
      Bijdrager

vond het wel leuk, vond het vooral grappig toen ik mijn ding op de testbank zette, had 4 pk bij 21 km/h met een standaard scooter waarvan alleen de uitlaat ontgrensd is:P best grappig eh:P

machorider
        Donateur

het was zeker een geslaagde meeting, op de ontmoeting met de wouten na:boos. Het was leuk om iedereen eens in het echt te zien en gezellig wat rond scheuren=).

PoliniCiao
          Topic starter

http://www.mijnalbum.nl/Album=6KOVV8D6

Mijn fotoreportage :). (klik nog eens op de foto zelf voor een hele grote!!)

joey636
            Bijdrager

ja maar dat valt helaas niet te vergelijken he.
              als je op een ontgrensde vespa al 4pk zou hebben dan zou je hem wel extreem kunnen opvoeren.
              zoals bij een scooter dus:P

hier nog een filmpje van barry zijn mini voor hij op de bank gaat.
              hij staat er al op maar het is zech maar de voorbereiding.
              de mini
              er stonden wel wat mensen te kijken toen ze de mini zagen dat was wel geweldig.
              maar er stonden ook veel versteld hoe hard poliniciao zijn vespa optrekt.
              en veel zaten naar de mijne te kijken als ik weer eens een wheelie maakte.
              en de EBR.
              vooral door het geluid van de mijne kreeg ik best wel wat aandacht.

PoliniCiao
              Topic starter

Colin maakte de foto

Staand van links naar rechts:
                Kennyvespa, bodelier, machorider, rebel, hellraiser, poliniciao, barry, het gebakje

Hurkend vlnr:
                Joey636, nick orginelli, Lekkere bekker

Colin
                Bijdrager

Het was weer een geslaagde middag
                  leuk je ontmoet te hebben barry :thumb
                  en de rest ook allemaal :D, de meeting was geslaagd
                  hier wat foto’s van vandaag en de filmpjes upload ik zo snel mogelijk op youtube maar dat zal even moeten wachten. Dit zijn wat betere foto’s dan van die telefoonsfototjes 😉

Colin en Bodelier

allemaal

groepsfoto :thumb ik maak de foto

:boos

:fuck2

filmpjes komen snel erop
                  ik kijk al uit naar de volgende meeting :bier:thumb

(a)

joey636
                  Bijdrager

en de bekker was tog ZOOOO trots op zijn t-shirtje

Kay
                    Bijdrager

Echt supermeeting,veel mensen,veel vespa’s daar,het testbanken vond ik het vetste.En bij scootxtreme en bij Epc en beide keren gratis echt super.Alleen heb ik nu gemerk dat er al ( best veel ) verschil zit in de testbanken.Bij Epc haalde ik 3,7 pk,en bij scootxtreme 3,3 ( wat me heel erg tegenvalt voor een scooter met andere pijp :() Vooral de vespa met die ebr vork vond ik zeer mooi lopen,en prachtig geluidje.

Geslaagde meeting dus!

Rebel

Zeker vet
                        Super lachen

alleen echt klote dak 1 pakketje met cdi ben verloren blijkbaar :S

Moeten we nog een keer doen alleen dan zonder die scoots 😛

barry
                        Donateur

Heeft niemand nog Rebel zijn ingepakte CDI gezien , want hij is hem kwijt & ik heb hem daar de 3 onderdelen overhandigt toen alleman erbij stond.Misschien is hij gevallen & heeft iemand deze gevonden???

Vespaflappie
                          Bijdrager

waarom aangehouden?

HELLRAISER
                            Bijdrager

Rebel :
                              Moeten we nog een keer doen alleen dan zonder die scoots 😛

Dit vond ik ook er mogen volgende x wel wat meer Vespatje’s komen en minder scoots dan hoop ik tog dat ik mijne eindelijk klaar is:p.

joey636
                              Bijdrager

Kay :
                                Echt supermeeting,veel mensen,veel vespa’s daar,het testbanken vond ik het vetste.En bij scootxtreme en bij Epc en beide keren gratis echt super.Alleen heb ik nu gemerk dat er al ( best veel ) verschil zit in de testbanken.Bij Epc haalde ik 3,7 pk,en bij scootxtreme 3,3 ( wat me heel erg tegenvalt voor een scooter met andere pijp :() Vooral de vespa met die ebr vork vond ik zeer mooi lopen,en prachtig geluidje.

Geslaagde meeting dus!

bedankt voor de complimenten.
                                maar bij mij was het verschil echt groot.
                                bij EPC had ik 4,9pk en bij SX had ik maar 3,3PK daar heb ik trouwens de grafiek van.

@barry:ik heb eigenlijk niks gezien we zijn direct vertrokken.
                                ik zag nog dat je het aan hem gaf en erna heb ik het eigenlijk ook niet meer gezien.
                                wel erg jammer en rot dat je hem kwijt bent.

Nick_orginelli
                                Bijdrager

barry :
                                  Heeft niemand nog Rebel zijn ingepakte CDI gezien , want hij is hem kwijt & ik heb hem daar de 3 onderdelen overhandigt toen alleman erbij stond.Misschien is hij gevallen & heeft iemand deze gevonden???

nee ik heb ook niets meer zien liggen, ik heb hem nog gedag gezegd. Kut is dat !

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 255)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.