Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting 7 jan Sittard EPC scootxtreme
- Dit onderwerp bevat 254 reacties, 35 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 2 maanden geleden door joey636.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 januari 2007 om 18:32 #509539
barry thanks he heb het graag voor je gedaan.
vooral je mini zijn geluid op het laatste gewoon goddelijk veel toeren7 januari 2007 om 18:39 #509540vond het wel leuk, vond het vooral grappig toen ik mijn ding op de testbank zette, had 4 pk bij 21 km/h met een standaard scooter waarvan alleen de uitlaat ontgrensd is:P best grappig eh:P
7 januari 2007 om 18:40 #509541het was zeker een geslaagde meeting, op de ontmoeting met de wouten na:boos. Het was leuk om iedereen eens in het echt te zien en gezellig wat rond scheuren=).
7 januari 2007 om 18:41 #509542http://www.mijnalbum.nl/Album=6KOVV8D6
Mijn fotoreportage :). (klik nog eens op de foto zelf voor een hele grote!!)
7 januari 2007 om 18:42 #509544ja maar dat valt helaas niet te vergelijken he.
als je op een ontgrensde vespa al 4pk zou hebben dan zou je hem wel extreem kunnen opvoeren.
zoals bij een scooter dus:Phier nog een filmpje van barry zijn mini voor hij op de bank gaat.
hij staat er al op maar het is zech maar de voorbereiding.
de mini
er stonden wel wat mensen te kijken toen ze de mini zagen dat was wel geweldig.
maar er stonden ook veel versteld hoe hard poliniciao zijn vespa optrekt.
en veel zaten naar de mijne te kijken als ik weer eens een wheelie maakte.
en de EBR.
vooral door het geluid van de mijne kreeg ik best wel wat aandacht.7 januari 2007 om 18:55 #509545
Colin maakte de foto
Staand van links naar rechts:
Kennyvespa, bodelier, machorider, rebel, hellraiser, poliniciao, barry, het gebakjeHurkend vlnr:
Joey636, nick orginelli, Lekkere bekker7 januari 2007 om 18:58 #509546Het was weer een geslaagde middag
leuk je ontmoet te hebben barry
en de rest ook allemaal :D, de meeting was geslaagd
hier wat foto’s van vandaag en de filmpjes upload ik zo snel mogelijk op youtube maar dat zal even moeten wachten. Dit zijn wat betere foto’s dan van die telefoonsfototjes 😉
Colin en Bodelier

allemaal

groepsfoto
ik maak de foto

:boos
:fuck2filmpjes komen snel erop
ik kijk al uit naar de volgende meeting :bier
(a)
7 januari 2007 om 18:58 #509547en de bekker was tog ZOOOO trots op zijn t-shirtje
7 januari 2007 om 19:03 #509548Echt supermeeting,veel mensen,veel vespa’s daar,het testbanken vond ik het vetste.En bij scootxtreme en bij Epc en beide keren gratis echt super.Alleen heb ik nu gemerk dat er al ( best veel ) verschil zit in de testbanken.Bij Epc haalde ik 3,7 pk,en bij scootxtreme 3,3 ( wat me heel erg tegenvalt voor een scooter met andere pijp :() Vooral de vespa met die ebr vork vond ik zeer mooi lopen,en prachtig geluidje.
Geslaagde meeting dus!
7 januari 2007 om 19:04 #509549
RebelZeker vet
Super lachenalleen echt klote dak 1 pakketje met cdi ben verloren blijkbaar :S
Moeten we nog een keer doen alleen dan zonder die scoots 😛
7 januari 2007 om 19:05 #509550Heeft niemand nog Rebel zijn ingepakte CDI gezien , want hij is hem kwijt & ik heb hem daar de 3 onderdelen overhandigt toen alleman erbij stond.Misschien is hij gevallen & heeft iemand deze gevonden???
7 januari 2007 om 19:06 #509551waarom aangehouden?
7 januari 2007 om 19:07 #509552Rebel :
Moeten we nog een keer doen alleen dan zonder die scoots 😛Dit vond ik ook er mogen volgende x wel wat meer Vespatje’s komen en minder scoots dan hoop ik tog dat ik mijne eindelijk klaar is:p.
7 januari 2007 om 19:08 #509553Kay :
Echt supermeeting,veel mensen,veel vespa’s daar,het testbanken vond ik het vetste.En bij scootxtreme en bij Epc en beide keren gratis echt super.Alleen heb ik nu gemerk dat er al ( best veel ) verschil zit in de testbanken.Bij Epc haalde ik 3,7 pk,en bij scootxtreme 3,3 ( wat me heel erg tegenvalt voor een scooter met andere pijp :() Vooral de vespa met die ebr vork vond ik zeer mooi lopen,en prachtig geluidje.Geslaagde meeting dus!
bedankt voor de complimenten.
maar bij mij was het verschil echt groot.
bij EPC had ik 4,9pk en bij SX had ik maar 3,3PK daar heb ik trouwens de grafiek van.@barry:ik heb eigenlijk niks gezien we zijn direct vertrokken.
ik zag nog dat je het aan hem gaf en erna heb ik het eigenlijk ook niet meer gezien.
wel erg jammer en rot dat je hem kwijt bent.7 januari 2007 om 19:14 #509554barry :
Heeft niemand nog Rebel zijn ingepakte CDI gezien , want hij is hem kwijt & ik heb hem daar de 3 onderdelen overhandigt toen alleman erbij stond.Misschien is hij gevallen & heeft iemand deze gevonden???nee ik heb ook niets meer zien liggen, ik heb hem nog gedag gezegd. Kut is dat !
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.