Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting 2009 Slaap accomodatie
- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 7 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juli 2009 om 16:00 #501308
Hoi,
Dit jaar (zoals de vorige 2 jaren) willen we het weer samen regelen dat er een slaapplek is vlak bij de meeting plek.
Grunopark zit er nu 1-2km vanaf, is dus een prima gelegenheid.Ik woon hier natuurlijk hartstikke dichtbij en wil graag weten wie er wil blijven slapen!
Ik kan vragen wat het dan kost per persoon, of voor een hele grote tent zoals vorig jaar.Laat het even weten.
Groeten, Thomas
Je mag me er evt. ook over bellen als je dat leuk vindt/46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 juli 2009 om 17:48 #503619Ik + 1 in een tent,
Ritze + 1 in een tent.
Ik had gedacht onze tentjes naast de grote te zetten, aangezien die vorig jaar op een verder leeg terrein stond.
En het was wel erg gezellig in de grote tent, dus als er dit jaar weer een buitje kan vallen zou het leuk zijn als we die ook weer erbij hadden.
Dan zit niet iedereen tijdens eventuele regen in afzonderlijke tentjes, daar is niks aan natuurlijk 🙂Edit: prijslijst Grunopark:
Prijslijst
Staanplaats tarief, incl. kampeermiddel, voor 2 pers, auto, douche ,€ 16.00
Stroom ,€ 2,00
Extra personen van 12 jaar en ouder ,€ 2,50
Kinderen 2-12, 0-2 gratis ,€ 1,50
Toeristenbelasting vanaf 2 jaar ,€ 0,75
Tent op trekkersveld ,€ 4.50
Extra auto ,€ 2,50
Motor ,€ 1,50
Hond ,€ 2,00
Groepstarief va 10 personen met eigen tent ,€ 5.75 excl toeristenbelasting
Groepstent, 8-10 persoons vraag meer info aan per telefoon of mail ,€ v.a 75 per weekend
Seizoenplaats van 1-04 tot 1-10. Alleen mogelijk voor toercaravans ,€ 950,00
Groepsaccommodatie Grunopark ,€ v.a. 11,00 per persoon per nacht
Zomerplaats juli en augustus ,€ 600,0010 juli 2009 om 11:25 #513087okay
moete ff reserveren ofzo?, of gwoon erheen gaan en betalen?:D
is ook fijn dat we de auto erbij kunne zette, hoef ik me brommer niet ergens te laten staan:Dps boohja ik kan mijn toeren teller gebruiken voor rollerbank:D kijke wie de hoogste toere draait
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 juli 2009 om 17:55 #513187ik wil ook wel op de camping blijven, laat maar weten wat het grapje gaat kosten
26 juli 2009 om 13:58 #513219Blijven er verder geen personen slapen dit keer? Andere jaren is er altijd vrij veel animo, en nu 6 personen?
Wordt redelijk kort dag zo.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...26 juli 2009 om 19:43 #513225Ik blijf slapen.
27 juli 2009 om 15:48 #513234Ik ook, en Ritze met z’n vriendin. Ik heb waarschijnlijk ook nog iemand bij me. Dus twee tenten in totaal.
Het lijkt me erg handig als Thomas de reservering doet, zodat we allemaal bij elkaar staan en niet verspreid over de hele camping… Toch?
Het gaat voor Ritze en mij trouwens om de nacht van zaterdag op zondag.
27 juli 2009 om 18:13 #511774nog niet 100% zeker, maar cris en is blijven waarschijnlijk ook slapen
27 juli 2009 om 18:35 #511773Voor alle duidelijkheid aan alle lezenden: die groepstent staat daar dus niet gewoon maar, die moet besproken worden.
Dit kost geld. Wij hebben dat geld niet. Als niemand er belangstelling in toont om er te willen blijven slapen, dan komt die tent er dus niet!
Normaal werd de tent meestal al eerder geregeld omdat er Gumballers kwamen, maar die komen dit jaar dus niet!Blijkbaar gaat de meerderheid er vanuit dat die tent een vaststaand iets is, dat is dus niet zo…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 juli 2009 om 18:40 #511772ik kom niet :S kan geen vervoer krijgen 🙁 jullie veel plezier 😉
27 juli 2009 om 18:46 #511770Ik ga er vanuit dat ik in mn eigen tent slaap.
27 juli 2009 om 18:48 #511771ik blijf ook slapen.
@ Tonni, ik neem genoeg geld mee, of vind je fijner als ik naar vespa ciao rekening overmaak?
mits we in grote tent slapen natuurlijk, anders neem ik eigen tentje wel mee. Dus bij deze mijn belangstelling.27 juli 2009 om 19:18 #510059ja geld neem ik ook goeie mee:D
maar ik denk dat zoon tent wel duur is.
misschien als iemand partytent mee kan nemen, in mijn auto past ie net niet en vooral nie met brommer enzo :p
en sowiso alle vcm mense bij elkaar zou het fijnste zijn , en chil vuurtje stokeDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.27 juli 2009 om 19:24 #510058Jongens die zich hebben aangemeld, lees de PM en reageer.
Hoi,
Ik stuur een massale PM naar mensen die zich hebben opgegeven voor de meeting.
Niemand is nog naar mij toe gekomen voor een evt. slaapplek/regeling.Tonni en ik kunnen een slaapgebouw regelen die wij van zaterdag avond tot zondag ochtend (12 uur) hebben.
Dit slaapgebouw is berust met tafels,stoelen,douches,toiletten (geen bedden).Dit lijkt ons ideaal voor de after-meeting.
We willen graag gaan Barbeknoeien en wat lekker kletsen.Mijn vraag is, wil je blijven slapen ? het kost voor die periode (lees hierboven) 155euro.
Dit word natuurlijk gedeeld door het aantal personen dat blijft slapen.
Wij gaan uit van rond de 15-20 personen, vandaar deze PMLaat het a.u.b. even zo snel mogelijk weten, en stuur mij of Tonni een PM terug.
Groeten, Thomas
Hier de link van het gebouw : http://www.dejutters.nl/site/verhuur/
Als je dit wat lijkt, laat mij of Tonni weten.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel27 juli 2009 om 19:29 #503214hmm voor mij geen slaap die dag rijd gelijk terug leuk ritje van haarlem naar grun en terug 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.