- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door Daan777.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 september 2009 om 18:49 #195757
Die uitlaat krijgt een 80cc niet gevuld…..
22 september 2009 om 18:50 #195758Ik dacht dat je sowieso 50cc wilde blijven rijden? Zie beginpost.
Tevens kan je je uitlaatpoort polijsten op dit soort setups wel verwaarlozen.22 september 2009 om 18:52 #195759mja ga vario rijde is wat chiller vind ik persoonlijk..;) jawel te hard gaan is illegaal maar dacht echt effectief dat ze harder beboeten als je een grotere cilinderinhoud hebt :p klinkt best dom maar dit denk/dacht ik..Dus ja het word dan denkk de 43mm DR met citypower maar over die carters twijfel ik :p nog nooit gedaan en zo..Maar jullie denken gewoon de how to’s goed leze zeker en goed bekijke hoe alles uit elkaar gaat? En dit kan toch nog relatief goedkoop je inlaatje uitvijlen/uitboren (revisiesetje is iets van rond de 15 dacht ik en dan moet je gwn het gereedschap nog hebben..En is die spoelpoorten doortrekken te doen voor een beginner? het lijkt me erg interessant om eens te doen (heb hier wel nog een carter liggen waar ik niks mee ben dus kan het wel proberen..Ps zou ik ook goeie prestaties kunne halen met dr 50cc met getunede carters dan ben ik nog blijer natuurlijk..Wil niet suprillegaal doen
22 september 2009 om 18:52 #195760Martijnvanheerde :
Die uitlaat krijgt een 80cc niet gevuld…..en ziet eruit als het toppunt van beunheid :’-)
pak dan een techno reverse, ook slecht maar wss toch nog beter.edit: 100e post ^^
22 september 2009 om 18:53 #195761ik had die niet zo gemaakt heb ik bij mijn brommer gekrege :p en vond het wel grappig xD iemand die antwoord weet op mijn post erboven? of ik ook goeie prestaties haal met dr 50cc met getunede carters?
22 september 2009 om 18:56 #195762dan gaat ie toch wel harder als 65 mijne liep 70 op de kop af.
zonder spoelers wel inlaat (50cc) en een 80 poelie:Pmja met std vario rij je misschien 55/60 met 1/10.5 vertanding op 9000 toere 😀
ik had eerst zoon std voorvario met afgedraaide bus, en die haalde net 65 met veeeeel toerenik vond 95 poelie met std50 HDkop sity pwr inlaat gevijlt toch super trekke:P veel toeren maar trok meteen wheelie ook op bijna top 😛
je moet die pijp inkorten en een kleine cone maken om van 22 naar 26mm te gaan misschien dat ie dan beter prestaties heeft.
dat ie 10/15 cm na het spruitstuk begint en dan zit die pijp ook nie zo ver naar achter. kan je em zette hoe je wilt.
dat ie wat naar boven wijst is wel vetDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 september 2009 om 18:58 #195763hmm ritz klinkt wel interessant :p als ik voor 50cc dr kan gaan doe ik dat in belgie durve ze nogal streng zijn :p dus als ik 50cc dr neem, me inlaat uitboor en uitvijl op 50cc maat en citypower eronder gooi met variomatic ga ik dan goed vooruitkome?
22 september 2009 om 19:00 #195764jazekers maar als ze je pakke ben je de lul.
ik heb het megemaakt 64 op rollen bij jullie daar
53 is top 😀 harder en je bent em 1 maand kwijt en kan je boete krijge van 1200 euro:P
ik heb nu nog steeds 1100 euro voorwaardelijk
haha en ik moest 265 euro betalen bij de rechter:PDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 september 2009 om 19:03 #195765en wat moet ik daaronder verstaan :p is dat in beslag neme en die ongein? want eigenlijk weet ik niet hoe het precies zit met overtredingen met een snor (a klasse dus bij ons)
EDIT:
heb juist op boete berekeningssysteem gekekeke voor belgie en ik denk dat ik mijn gewenste snelheid ga aanpassen 😮 als ik effectief gepakt word aan 65 dan staat er dat ik verval tot recht van sturen en allemaal aan mijn been krijg..En dit wil ik echt niet ben verslaafd aan rijden 😕 mocht ik er nu niet dagelijks of toch erg vaak mee moeten rijden dan zou het me niet kunnen schelen maar nu..
MAXIMUM 50 km/u wil ik nu..Klinkt afschuwelijk dom maar kan eigenlijk niet anders..:( maar wil nog steeds lekker optrekken..iemand tips? is dus een variomatic
22 september 2009 om 19:08 #195766angel :
en wat moet ik daaronder verstaan :p is dat in beslag neme en die ongein? want eigenlijk weet ik niet hoe het precies zit met overtredingen met een snor (a klasse dus bij ons)als een snor 60 gaat op de roller ben je hem wss kwijt xD
22 september 2009 om 19:11 #195767jup heb het net opgezocht 🙁 dus nieuwe grens is max 50 km/u met variomatic en andere cilinder (welkeen weet ik niet maar mijn oude is versleten) –> aan deze snelheid is het nog gewoon een boete..
22 september 2009 om 19:13 #195768Owjah hij woont in belgie :whistle
Advies: vergeet alles en blijf 50cc rijden met desnoods een citypower.
22 september 2009 om 19:15 #195769als je A klasse hebt dan mag je niet harder dan 33 km/h
en met 50 ben nog dik de lul
hier check maar fons zijn verhaal : http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=11412
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 september 2009 om 19:25 #195770jh ik moet toch wel even vloeke hoor 🙁 pfff heeft het dan nut om je op een bepaalde snelheid te houden :p als je gepakt word hang je er toch aan..En 33 rijde is niks voor mij..Dan val ik gewoon in slaap op mijn brommer..weet het niet
22 september 2009 om 19:56 #195771angel :
jh ik moet toch wel even vloeke hoor 🙁 pfff heeft het dan nut om je op een bepaalde snelheid te houden :p als je gepakt word hang je er toch aan..En 33 rijde is niks voor mij..Dan val ik gewoon in slaap op mijn brommer..weet het nietlijkt me duidelijk toch? Gewoon geel kenteken gaan rijden zonder helm :’-). De helmboete is namelijk minder duur + geel kenteken voer je sneller op naar 60 + geen/ nauwelijks boete voor snelheid + het voelt hetzelfde aan als een snor.
Is maar een ideetje:P -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.