Vespa-Ciao.NL
:: meer snelheid

Home Forums Techniek Opvoeren meer snelheid

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ronreniers
    Topic starter

ik wil graag mijn ciao sneller maken, maar nou heb ik een paar vraagjes daar over.
      wat heeft het voor nut om een 70cc of 70cc DR erop te doen, en hoeveel sneller gaat ie dan?
      en welke carb. + sproeier kan ik het best gebruiken voor optimale prestaties?
      graag niet zeggen dat ik mijn carters moet gaan bewerken want dat gaat toch niet gebeuren (hooguit inlaat veilen maar daar blijft het ook bij).

alvast bedankt

tnerual
      Bijdrager

eerst even informatie over je brommer..

is deze snor of brom?

als deze snor is raad ik je aan een bromklok te zoeken. of een complete vario.
        zoek dan een DR70EVO , perfecte cilinders! (goed inrijden he )
        je carters uitveilen
        eventueel krukas beetje aanpassen (doe het goed!!)
        13/13 , 12/12 carb
        goed luchtfiltertje
        en een bijhorende 43mm kop
        proma cc/ leovince krul/ polini TopOne

ronreniers
        Topic starter

ik weet niet of het origineel nou een snor of een brom is. er zit namelijk een bromklok op maar ook een 10/7 carb. en als ik ik het goed heb zat er een blauw kenteken op.

joosten
          Bijdrager

kijk eens naar je inlaat, zit er een donker stalen buisje in je gewone inlaat dan heb je een snor/begrenst carter,, en is dus je blokje een snor.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.