Home › Forums › Techniek › Framedelen › Me vespa spuiten,
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 10 maanden geleden door VeldMuijz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 mei 2008 om 16:23 #161481
Ik wil graag mijn vespa spuiten de blauwe kleur is standaard, de witte kleuren zo wil ik het gaan doen

alleen wil ik ook op mijn zijkap ‘CIAO’ hebben staan want ik neem aan dat als ik de zijkappen ga spuiten dat ik de ciao sticker (zo’n dikke op metaal lijkende) eraf moet halen, en ik wil dat ‘CIAO’ erop hebben staan.zoiets wil ik gaan doen,

Dus iemand ideeën?
Ken ieman die stickers kan maken ik dacht dan plak ik dat over de blauwe kleur heen en spuit het wit en dan erafhalen, maar als ik ga schuren moet ik wel over die stickers gaan anders word het lelijk.Bij voorbaat dank.
27 mei 2008 om 16:53 #162120ik vind persoonlijk kleinere letters beter uitzien. kleurencombo ziet er voor de rest goed uit
27 mei 2008 om 17:01 #162121kzou alle onderdelen die je wilt verven er eerst maar eens demonteren..
Daarna kan je ze mooi schuren en puiten. Die stickers, kan je die er niet af halen?
en daarna weer terugplakken?
Ik heb een citta, ander probleem.. 😛27 mei 2008 om 17:15 #162122ik ben bang dat die stickers niet terug te plakken zijn? iemand die hier meer over weet?
ik weet ook wel dat je de te spuiten onderdelen eraf moet halen..Edit: Iemand toevallig ervaring met van die ‘chrome’ opplak letters die je kan halen bij de halfords?
27 mei 2008 om 18:34 #162123Ja ik heb die chrome letters op mn ciao gehad. Wel leuke dingen opzich, vond ik toendertijd maar nu vind ik ze niks meer:P
Blijven verder wel gewoon zeeer goed zitten
27 mei 2008 om 20:25 #162124Die letters zijn dus ook geen goed idee
Mike zegt:
je bedoeld die chroom shit
Jєяσєη ﺖ ﻹ [ L ] zegt:uhuh
Mike zegt:dat neuk je kappen
Mike zegt:wanneer je dat eraf wilt halen blijft al die lijm shit erop zitten
Jєяσєη ﺖ ﻹ [ L ] zegt:die lijm shit is er niet dan weer afte halen?
Mike zegt:ik moest er kk hard voor schuren 😛
Jєяσєη ﺖ ﻹ [ L ] zegt:serieus dat is wel zuur..
Mike zegt:en heb heel wat schuurpapiertjes erop verneukt
Mike zegt:kk dingen
Jєяσєη ﺖ ﻹ [ L ] zegt:ok dat is dus ook geen optie
Mike zegt:het ging er niet eens af met thinnerterug naar het originele plan iemand nog ideeën?
27 mei 2008 om 20:33 #162125stickerverwijderaar. kwestie van op een doekje doen en hard genoeg wrijven. op het eerste gezicht denk je dat je het er niet af krijgt maar het lukt naderhand toch als je gewoon goed wrijft.
27 mei 2008 om 20:47 #162126eet die shit je kap niet? qua verf enzo?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.