Vespa-Ciao.NL
:: Me ciao start niet meer

Home Forums Techniek Opvoeren Me ciao start niet meer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KJDSKAFFA
    Topic starter

had vandaag een nieuw gaskabel op me ciao gezet stukje gereden ik zet me brommer neer en nu start die niet meer hij heeft geen kompressie? wat nu
      ik denk dat het aan me koppeling licht

Martino
      Moderator

Compressie heeft niets met je koppeling te maken. Om je compressie snel te kunnen testen kan je met de hand je krukkas rond gaan draaien en dan voelen hoe je compressie is. Gaat dit te gemakkelijk dan heb je geen of weinig compressie.

Leg anders ff uit hoe jij weet dat je brommer geen “kompressie” heeft. Misschien bedoel je iets anders?

KJDSKAFFA
        Topic starter

hij doet het al weer koppeling zat los en de v snaar zat niet goed:D nu doet die het weer maar tog bedankt voor je reaktie

Srry van de spellings fouten heb dislektie

Martino
          Moderator

Mooi dat hij het weer doet, ik doelde niet op spellingsfouten. Ik heb ook dislektie dus als je al mijn posts leest kom je ook genoeg fouten tegen. De quote’s stonden daar omdat ik al dacht dat jou probleem met het zogehete compressie verlies niks te maken had.

AA-T
            Sleutelbeheerder

beetje nutteloos in mijn ogen, en rond-pm-en en een topic starten..
              hou het gewoon op 1…. scheelt mij/anderen weer nutteloos typen in een pm..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.