Vespa-Ciao.NL
:: mcmark93’s 70cc vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten mcmark93’s 70cc vario Citta

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta_ian
    Bijdrager

moi dingy jammer van je vastloper.
      (leuke beta trouwes)

mcmark93
      Topic starter

Update 10-3-2010

Edjuh
        Bijdrager

Dat een malossi filter niet goed filtert is welbekend. Ik vind dat je beter een bromfilter kan verbouwen dan met 10 euro schade je carb een zandbak cadeau te doen.

mcmark93
          Topic starter

Ik heb nu een polini filter waar ik zelf ook nog filter element in gedaan heb. Nu kan er helemaal geen zand of troep meer doorheen.

Kijken of ik vanavond het hele zooitje dicht kan bouwen als niks tegen zit:D

mcmark93
            Topic starter

Update’s 18-05-2010

just1991
              Bijdrager

hoe hard ga je met die pijp en 70cc ? en daar mee bedoel ik dus vooral het verschil tussen een ordineerde pijp enz

hansieb
                Moderator

Klinkt wel lekker, heb je trouwens ook strakkere trekveren gemonteerd? Vind zelf de calibrata i.c.m. 43mm dr evo en rollen boven de 6 gram niet echt lekker lopen.

Zo tussen de 5.4 – 6.0 gram vind ik wel lekker rijden.

Zie -> http://www.youtube.com/watch?v=3dHjOPboi-s

mcmark93
                  Topic starter

just1991 :
                    hoe hard ga je met die pijp en 70cc ? en daar mee bedoel ik dus vooral het verschil tussen een ordineerde pijp enz

Kijk mn setup maar < < < < <

De 63 km/h heb ik al aangetikt @ GPS. Heb nog niet een lang recht stuk voluit gereden. Ik weet ook nog niet of ik dat ook ga doen…
                    Voorheen had ik een citykut, die trok tot de 35 "goed" en ging daarna langzaam naar de 45 waarna hij stopte. Ik heb ook nog een malossi too bad liggen alleen die wil niet goed passen op deze brug. Dus die heb ik niet getest

mcmark93
                    Topic starter

hansieb :
                      Klinkt wel lekker, heb je trouwens ook strakkere trekveren gemonteerd? Vind zelf de calibrata i.c.m. 43mm dr evo en rollen boven de 6 gram niet echt lekker lopen.

Zo tussen de 5.4 – 6.0 gram vind ik wel lekker rijden.

Zie -> http://www.youtube.com/watch?v=3dHjOPboi-s

Die heb ik wel eens gezien ja, die wil wel:P

Maar er zitten nu zwarte malossi trekveren in, standaard drukveer en 6.2 gram rolletjes.
                      De malossi trekveertjes set en gele drukveer zijn besteld. Ik denk dat ik er dan ook gele trekveertjes in doe. Maar heeft hij met nog lichtere rolletjes geen overtoeren??
                      Kheb namelijk een Polini 43mm en geen DR 43mm evo die veel meer toeren draait 😉

hansieb
                      Moderator

Gele drukveer, met gele trekveren rijdt erg lekker 😉 De calibrata heeft de powerband volgens mij hoog in de toeren, alles boven de 6 gram resulteert bij mij in een dikke dip. Overtoeren heb ik niet echt met de malossi 1:9 vertanding.

mcmark93
                        Topic starter

Aahh jij heb malossi vertanding:P Ik dus niet.

Maar we zullen zien als ik mn zooi binnen heb. Kheb namelijk nu niet echt een dip ofzo…

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.