Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Maximumsnelheid fietspad stap dichterbij:
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 9 maanden geleden door TiPa076.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 mei 2022 om 08:34 #815575
E-bikes maken het fietspad drukker en onrustiger, dus klinkt de roep om snelheidslimieten steeds luider. Amsterdam wil ermee beginnen, deskundigen geven het idee ruim baan. “Wij zijn daar heel erg voor”, laat de Fietsersbond weten. De ANWB doet zelfs al onderzoek naar de praktische haalbaarheid.
31 mei 2022 om 09:35 #815576Belachelijk, E-Bikes! Milieuvervuilers!
85% van iedereen die eerst “normaal fietste” laad nu iedere dag een elektrische fiets op. 🙁
Hoezo het mileu is “hot”! Ja om het nog meer te vervuilen.
Mensen wordt wijsgemaakt dat het mileuvriendelijk is.
Het schone rijden??
Niets vervuilender dan voortbeweging dmv elektra.
Hebben we het nog niet over de mensen die 20 jaar langer kunnen
fietsen door hun elektrische fiets, die waren eerder al lang gestopt.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.31 mei 2022 om 18:17 #815577Met de fiets heb je helemaal gelijk.
Er is niets gezonder voor het milieu dan trappen.Maar….Ik ben er wel een voorstander van de elektrische fiets.
Ik woon met buren die gemiddeld rond de 130-150 jaar oud zijn en ik zie gezonde rode blossen als ze hebben gereden tussen velden en bossen.
Dat is toch veel beter dan dat ze achter de Led tv gaan zitten met het volume op festival sterkte.De elektrische fiets houd de oudelui op de straat.
Het bijkomend voordeel daar van is dat je ze kan aanrijden op het fiets pad.
Dat is niet zo veel punten, maar je bent wel goedkoop van ze af.6 juni 2022 om 01:07 #815651Wil je die oudjes aanrijden?
Dan moet je wel vaart maken, want een speedpedelec ‘loopt’ tegenwoordig 75.
Net als veel benzine-brommers die snelheid-aangepast zijn, komt dat nu ook bij elec.Pas terug reed ik met de auto op de rijksweg naast zo’n opgevoerde fiets.
Effe dacht ik nog dat er iets niet klopte. Tsjonge, wat ging ie snel.
Op mijn teller ging ie zeker 70.Overigens was ’t niet een oudje die ermee reed. Man van ca 35.
6 juni 2022 om 11:33 #815657Met de fiets heb je helemaal gelijk. Er is niets gezonder voor het milieu dan trappen. Maar….Ik ben er wel een voorstander van de elektrische fiets. Ik woon met buren die gemiddeld rond de 130-150 jaar oud zijn en ik zie gezonde rode blossen als ze hebben gereden tussen velden en bossen. Dat is toch veel beter dan dat ze achter de Led tv gaan zitten met het volume op festival sterkte. De elektrische fiets houd de oudelui op de straat. Het bijkomend voordeel daar van is dat je ze kan aanrijden op het fiets pad. Dat is niet zo veel punten, maar je bent wel goedkoop van ze af.
Whahaha🤣 😆
Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.