Vespa-Ciao.NL
:: Maximum afstand in 1 keer

Home Forums Techniek Motorisch Maximum afstand in 1 keer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wout
    Topic starter

Hey allemaal, ik ben van plan om binnenkort een lange rit te maken van ongeveer 200km. Ik heb al aanvaard dat het super lang gaat duren maar ik had nog wel een paar vragen. Momenteel is alles nog origineel maar ik ben van plan om een 70mm poelie er op te zetten. Zou dit een verstandige keuze zijn? Momenteel zit er een 80mm op en is voor de rest alles origineel. Ook zou ik willen weten of 200km aan een stuk te doen zou zijn voor een volledig standaard blok.
      Alvast bedankt voor de hulp,
      Wout

Jones Degrokse
      Bijdrager

Het meeste dat ik al gedaan heb met mijn standaard blok ciao was 190km in 1 dag.
        maar mijn record is 300km met een spartamet. Dat motortje is niet zo groot en zeker niet gemaakt voor deze afstanden.
        Ben van plan om naar Spanje te rijden, maar dan ga ik het wel rustig aan doen.
        Ik geef je geen garanties maar met een beetje vertrouwen en niet te wild rijden haalt ie het (zeker)!

groetjes Jones.

Ewous
        Bijdrager

200km moet geen enkel probleem zijn als je blokje in orde is. Heb dit meerdere malen gedaan. Poulie 80 zou ik lekker laten zitten.

Wout
          Topic starter

Bedankt voor de informatie allemaal, nu ligt het er nog aan of het van m’n ouders mag (dat betwijfel ik wel) 🙂

Wim
            Bijdrager

Je belt toch gewoon op dat je in frankrijk zit en morgen weer terug bent 😉

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.