Vespa-Ciao.NL
:: matige snelheid

Home Forums Techniek Problemen oplossen matige snelheid

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

denomaster
    Topic starter

Hallo,

Mijn standaard vespa ciao loopt niet echt heel goed. Ik heb gister een kilometer teller erop gezet om te kijke hoe snel het nou gaat. Ik kwam uit op 21 -_-. Het ligt niet aan mijn kilometer teller want dat heb ik nagekeken met tomtom. Het is een brommer en geen snor zit een 50cc blok onder. Weet iemand hier raad mee of is dit normaal? Ik kan morgen ook een filmpje maken en laten zien misschien dat jullie dan het probleem zien? ben radenloos….

Groetjes denomaster

superindo
      Bijdrager

kan overal aan liggen:lol

maar wat doet hij precies? hapert hij? valt hij wel eens uit op bepaalde momenten? rookt/stinkt hij?
        dan kom je verder:thumb

diac
        Bijdrager

natuurlijk is dit niet normaal.
          maar je mag wel eens vertellen wat je merkt als je op top rijd.

G-no
          Donateur

laat maar eens een filmpje zien ja, zegt meer dan 1000 woorden. zelf gok ik op een te grote sproeier.

denomaster
            Topic starter

Hallo,

Sorry dat ik zo laat geageer maar was even druk bezig met een andere brommer 😛 Ik denk dat ik nu echt morgen een filmpje kan maken haha. Dan post ik hier wel een link. En er gebeurt niks als hij op zijn top zit.. maakt amper toeren.

Groetjes denomaster

st3yn
              Bijdrager

Als hij amper toeren maakt zal je zuiger en/of cilinder wel gaar zijn denk ik.
                Maar maak maar even een filmpie!

denomaster
                Topic starter

Oke het filmpje maken is niet goed gelukt xD Je hoort het geluid niet.. maar ik ga er een kleienere sproeier in doen? misschien dat hij dan beter gaat 🙂 Hopen maar

Groetjes deno!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.