Vespa-Ciao.NL
:: Collectie van Martino

Home Forums Perso’s Collecties Collectie van Martino

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 365)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Topic starter

Vorderingen zijn gestaag, maar ik ben zowaar weer eens bezig geweest met een nieuw DR blokje.

-Piaggio CP carters Tuned
      -43mm DR evo tuned (al eerder wat plaatjes in deze perso te zien geweest)
      -43mm DR cilinderkop centraal bougiegat.
      -Racekruk DR
      -12/12 Dellorto bewerkte filter
      -Proma Gun(27mm uitlaatflens)

En dat laatste item ben ik zojuist de hele tijd mee bezig geweest. Dit is de Ex Proma van Arvid. Oorspronkelijk een flens van 26mm. Dacht dit wel even uit te dremelen tot 27mm, maar wat duurt dat toch lang en heb ik er een hoop schuurrolletjes op stuk laten lopen. 😀 Toch zit het nu als gegoten om de Flens van de cilinder.

Waarom?

Vorderingen zijn gestaag maar blijft wel lekker bezig:thumb Ik begrijp alleen de 12/12 carb niet op toch wel een heftige setup? Ben benieuwd en hopelijk later nog wat foto’s:thumb.

Martino
        Topic starter

Er moest vandaag maar eens wat gebeuren met mijn verzameling onderdelen. Inmiddels lagen de onderdelen door het hele huis verspreid.:D Een tijdje terug van werk een aantal stellingen mee genomen en vandaag de 1e maar eens ingericht met onderdeeltjes van Malossi, Polini en DR.

Na de kerst en mijn verjaardag maar eens verder met de andere stellingen.

Docs
          Donateur

MYGOD!!!!! Wanneer open je een museum? :|:o:D

Waarom?

Ideaal die stelling kasten en kan je de verzameling mooi uitstallen:thumb Een 41 lc fitish?:D

Martino
              Topic starter

@ Docs; Lijkt mij momenteel niet zo goed plan, musea hebben het al zwaar genoeg. Helemaal hier in Groningen. 😀
                Wanneer je wat lekkers voor bij de koffie mee neemt ben je in ieder geval van harte welkom en doen we niet aan museumjaarkaarten etc.

@Waarom; Bij het sorteren kwam ik er ook achter dat ik deze Polini LC-tjes wel in overvloed heb liggen. Toen ik 16 was kon ik er nooit aan komen of was mijn portemonnee nooit toerijkend. Ik zal daarom door de jaren heen deze altijd willen hebben opgespaard. Toch ontbreekt de 38,4 versie nog.

Lastpak
                Bijdrager

en dit is slechts een deel van deze indrukwekkende verzameling?:|
                  niet normaal:D.

eidos
                  Donateur

Mooie stellingen:) Ideaal om alles netjes in neer te zetten.

Kom binnenkort wel even langs om het te aanschouwen:thumb

speedbuxy
                    Bijdrager

Is dit alles op cilinder gebied?
                      Want ik mag dan misshien ook wat verwend zijn op dit gebied maar ik had wel meer bij je thuis verwacht.
                      Maar wel een mooie stalling zo dat verdiend het spul zeker:thumb

Mike
                      Bijdrager

Mooie verzameling!
                        Nou nog eens een paar mooie setups gebruiken!:p

Mike

Martino
                        Topic starter

Je hebt gelijk hoor buxy. Dit is het resultaat van een begin maken met. Ik richt er nu een van mijn kamers voor in en moet nog wat spul vanuit mijn schuur halen. De rest van de merken moet ook nog volgen.

Maar verwend toch zeker niet. Ik heb nog wel een aardig lijstje met o.a. cilinders die ik graag zou willen hebben.

Met deze stellingkasten ligt straks alles netjes om direct bij te kunnen, maar wat betreft de uitlaatjes moet ik nog maar eens een oplossing gaan vinden. Los van de mooie setups om te gebruiken moet er straks ook maar wat de verkoop in.

speedbuxy
                          Bijdrager

Ja uitlaten zijn echte ruimte vreters als je die mooi wil uitstallen.
                            Maar jij moet idd nog een hoop 2e hands exemplaren hebben dus die zou ik dan idd mooi weg doen.
                            Nieuwe ruimte doet je namelijk ook weer motiveren dat weer op te vullen:D

erikbloemberg

@martino

:thumb:thumb:thumb:thumb lc sets:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

idee: hang ze op de muren als behang :)? met een soort foto lijstje en daarop de spec’s zoals:

Type uitlaat:
                                Model uitvoering:
                                Prestatie beste op:

etc 😉

zo maak je een heuze museum van je huis 🙂

hansieb
                                Moderator

Maarten heeft teveel thuis liggen, wel super dat het nu geconcentreerd op een plek ligt :lol

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 365)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.