Vespa-Ciao.NL
:: Collectie van Martino

Home Forums Perso’s Collecties Collectie van Martino

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 365)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin030
    Bijdrager

Wat een schitterende pijp.
      Presteerd het ook nog een beetje?

Martino
      Topic starter

Nou hier ook maar gelijk een fimpje die ik toen ooit heb gemaakt.

https://www.youtube.com/watch?v=qQpNw3F–3o

Prestaties waren zeer zeker goed te noemen. Wilde redelijk veel rpm maken en dat was op een 41mm dr. Ik denk dat op een andere cilinder deze pijp nog wel wat beter zal gaan doen.

erikbloemberg

Zo giannelli heb ik ook gehad en loopt heel lekker op 41mm maar op de 46mm polini loopt ie ook leuk.In mijn ogen wel 1 van de betere uitlaatjes.Ik zoek er trouwens ook nog 1 maar dan de excell voor de ciao versie als iemand er i heeft pm maar ff

tieees
          Bijdrager

Dat ding wil best optrekken zo te zien, of niet? 🙂

Gerarduz
            Donateur

NU eindelijk dan! De Perso!:thumb

Zeebodem.
              Bijdrager

ja,echt toppie martino:thumb

leuke perso zo.en komend tourjaar op de si.

angel
                Bijdrager

ja nog iemand met de faco zijschermen. kosten nogal wat maar zijn mooi =) ik heb ze ook en chromé is echt ENORM goed en mooi (en blinkt goed.

beuze
                  Bijdrager

erg mooie si,

ik heb de gianelli uitlaat ook hij trekt echt mooi en gaat ook best hard op mijn se met dr 70, alleen die van jou ziet er nog wel iets mooier uit:P
                    mijn gianelli

Martino
                    Topic starter

Hey Beuze, ik ben er inmiddels wel achter dat de uitlaat van jou anders is. Die van jou is een excel versie maar dan langs de rechterkant. Welke ook bedoelt is voor de Vespa Si. Voorbochtje is ook net even anders gelast en er hoort oorspronkelijk een excel demper aan vast te zitten.

Er zijn gewoon heel erg veel verschillende versies van de wat ik noem Giannelli Mega en look alike uitlaten.

Martino
                      Topic starter

Morgen staat er met een aantal mede forum leden een sleutelmiddag op het programma. Ik wil deze dag het Creco 43mm cilindertje eens goed onder de loep gaan nemen. Ik heb hiervoor de volgende setup gemaakt:

cp carters (inlaat 12,5mm en inlaatvlakje vergroot, standaard spoelers).
                        Creco 43mm (uitlaatpoort bewerkt)
                        Orgineel ciao kopje
                        13/13 carburateur @68
                        Malossi Powerfilter

Ik doe niet echt aan inrijden, maar heb het blokje al wel even onder mijn ciao gehangen. Prestaties zijn direkt al wat minder als mijn Polini blokje, maar het loopt wel veel netter. Binnenkort dus meer over de Creco!

Martino
                        Topic starter

Aangezien het weer in Nederland behoorlijk is veranderd in korte tijd en er al vroeg een koudefront zijn intrede nam.
                          Komt er tijdelijk een pekelblokje onder mijn Ciao. Dit wordt alvast wel een voorproefje voor de setup voor het voorjaar.
                          Volledig Polini namelijk. Setup als volgt;

Polini Pekel Blok
                          Polini SE cp carters
                          Polini 46mm Cilinder + Polini HDkop
                          Dellorto 13/13
                          Polini luchtfilter
                          Standaard krukas
                          Polini Top one uitlaat
                          Polini Vario

Een fototje alvast

speedbuxy
                          Bijdrager

Lekkere setup dat graaft zich wel door de sneeuw heen:thumb
                            Als je het onthoud mag je van mij wel een after pic doen als de winter weer voorbij is.
                            Want dan is het vast een heel ander plaatje:D:|

Martino
                            Topic starter

Hey Buxy dat is helemaal geen gek idee. :thumb
                              Alhoewel ik er natuurlijk niet zo vaak de deur mee uit zal gaan als met mooi weer en wegdek.
                              Ik ben ook wel benieuwd hoe de pekel dit zal aantasten? De bedoeling is in ieder geval dat ik hier 9 januari tijdens de nieuwjaarstoer ook mee ga rijden.

speedbuxy
                              Bijdrager

Met dagen als vandaag is een paar km al voldoende om je uitlaat best te doen laten roesten.
                                Maar daarin tegen is rijden is zulke smurrie ook weer niks en zo te horen hoef je niet percee met de brom dus dan zal ie wel weinig van die smurrie gaan zien heb ik het idee:D

Waarom?

Ziet er goed uit je Polini pekel blok:thumb
                                  Wel staat de Polini topone er idd om bekend snel te gaan roesten, dus misschien handig om even extra in de blanke lak te zetten:thumb Je hebt dan wel nog minimaal 57 andere uitlaatjes:o, deze is nog te mooi om weg te roesten.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 365)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.