Home › Forums › Perso’s › Collecties › Collectie van Martino
- Dit onderwerp bevat 364 reacties, 75 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 mei 2013 om 02:13 #492092
Ziet er netjes uit!
Deze zal het wel overleven De Harz23 mei 2013 om 09:39 #492095Kijk daar is ze dan het beestje!
Mooi geworden ben benieuwd naar de reallife look aankomend weekend ;)!
Velgjes ook mooi geworden zie ik gelukkig maar.23 mei 2013 om 09:51 #492096Ziet er weer fris uit Maarten. Na de Harz mag er toch wel eens een dik blok onder ;)??
23 mei 2013 om 10:29 #492097Martino :

Vind het een pracht Ciaotje, ga ik zeker op de Harztour even bewonderen
TICKLING BARN23 mei 2013 om 16:25 #492101Hij is zeker zeer mooi!!
23 mei 2013 om 17:03 #454537Ziet der mooi uit, maar haal die tussen stang eruit.
23 mei 2013 om 21:56 #492102Normaal ben ik ook geen fan van een tussenstang, maar vindt deze qua model en knik nog wel staan op een mix frame en natuurlijk de kleur. Daarbij heeft de tussenstang op het slappe mixframe een extra functionaliteit qua stevigheid wat ik niet wil missen. Vindt het eigenlijk nog steeds een zwabber ding en wil nog wat extra verstevigingen hebben.
Ben er na vandaag ook achter dat de stang nog een voordeel heeft. Een ongelukje overleeft het balhoofd nu. Wanneer anders zeker het balhoofd aan gort was geweest. 😀 Maw die stang blijft zitten waar die zit. 🙂
Ik ben trouwens ook erg blij dat de velgjes heel zijn gebleven.:whistle
24 mei 2013 om 09:27 #492104Zeker een knappe en unieke ciao zo.
Na de toer verwacht ik mooie foto’s!
24 mei 2013 om 22:35 #492112Hee wat vet ! grappig dingetje zo, ik vind dat mixframepje met die stang wel een goede combi, beiden een beetje slappe uitstraling haha!
Wil hem graag eens in real life zien, we moeten snel weer eens wat afspreken.
Ik heb nu vakantie btw en ga de hele week aan de sleutel.Maar lees ik dat nu goed, heb je al een ongelukje gehad met deze brom?
<3 Thunderstone
Check mijn perso!27 mei 2013 om 22:06 #492170Tja, erg zonde van het ongelukje ik heb gehad met de dan voor die dag net rijdende Ciao. Zo goed en kwaad als dat het gaat heb ik hem wel diezelfde nacht opgeknapt voor het buitenland toertje wat hij prima heeft overleeft. Alleen zo jammer van alle beschadigingen in de plastidip. Zodat ik nu wel weer twijfel of ik misschien niet de boel uit elkaar ga draaien en alles ga poedercoaten.
30 mei 2013 om 23:04 #492160Ik zal nog even wat meer foto’s van de PlastidipCiao posten, maar ik kan er toch niet echt goede maken in het donker.
Dit zijn ze geworden van een nog vieze Harz toer en de beschadigingen na het ongeval. Ik heb er een Leo HM onder gehangen aangezien mij dit een leuk passende uitlaat leek, maar twijfel nu toch weer en zal de uitlaat waarschijnlijk zwart coaten en de demper polijsten. De uitlaat zelf is mij toch wat te dof met chroomcoat.

Ook nog een fototje wat ik had liggen van de achtervelg met varionaaf na revisie.
30 mei 2013 om 23:27 #492158Denk ook dat zwart coaten van de uitlaat idd mooier gaat aftekenen.
Verder staat een leo HM wel altijd lekker onder een ciao8)En als je van de week deze camera nou even afhaalt voor een 15 euro dan kan je voortaan wel knappe pics maken

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/fotografie-camera-s-digitaal/m675482765-nikon-coolpix-3100-3-mp-3x-optische-zoom-met-tas.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Ik gebruik dezelfde dus dan weet je wat je hebt;) en voor cilinders enzo is ie erg handig gezien hij een goeie focus fuctie heeft.31 mei 2013 om 00:03 #492156Ik mag al weer een tijdje een nieuwe telefoon bij mijn abonnement uit zoeken. En de keuze zal waarschijnlijk de Samsung galaxy S4 worden. Deze zal toch echt wel wat betere foto’s moeten kunnen nemen.
Dus hopelijk binnenkort een nieuwe foto met een zwarte Leo Hm voor de esthetiek.
31 mei 2013 om 00:57 #492155Is dat tijdje nu niet al bijna een jaar terug:lol want deze uitspraak komt mij vaag bekend voor.
Maar de S4 doet het vast wel een stuk beter ja
Ben benieuwd hoe de zwart look met gepolijste demper uit eindelijk gaat staan straks.20 juni 2013 om 21:08 #492278
We hebben weer een! Ditmaal een gebroken Olympia bromkrukas, waar ik heel tevreden over was, maar nu toch ook blijkt dat dit merk breekt.
Alweer een jaar geleden bijna dat dit krukje uit een SE komt. Deze SE begon minder te lopen en ik dacht dat het de lagers waren, wanneer warm zat er ook een klein beetje speling op de krukas. Blokje daarom maar uit elkaar gehaald en is zo een tijdje blijven liggen. Ik wilde voor de aankomende Flevotoer dit blok eens reviceren en bij het gebruik van de lagertrekker trok ik niet de lager, maar de hele as mee. :((
Blijkbaar zat er al een klein haarscheurtje in. Gelukkig kom ik er dan nu in ieder geval achter en gebeurt dit niet tijdens een toertje. Al met al heb ik zo’n 2000km plezier gehad van de Olympia. Ik heb nu zo’n beetje alle merken zien breken en het lijkt erop dat eigenlijk alleen Piaggio zelf goede krukjes heeft. We gaan maar eens opzoek naar een mooi Piaggio krukje.
Hopelijk gaat dit nog lukken voor de Flevo toer en kan deze SE weer in elkaar gebakken worden.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.