Vespa-Ciao.NL
:: Collectie van Martino

Home Forums Perso’s Collecties Collectie van Martino

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 365)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

criminalmindz
    Donateur

Inderdaad, ben zeker benieuwd naar de Resultaten, ga zo door!:thumb

Javad
      Donateur

O dat blijft wel zitten hoor, dat spul heeft mijn vertrouwen al een tijd geleden gewonnen.

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

eidos
        Donateur

Mooie vorderingen weer:thumb

Inlaat is goed gelukt zo te zien. Nog een beetje fijn nawerken en je ziet er niks meer van na het coaten!

Zoals Javad ook al aangeeft het durafix heeft het bij mij ook al gewonnen. Ik heb een tijd geleden bij een vorig stage adres ook een stres test uitgevoerd. 3-4mm Platen aluminium aan elkaar gesoldeerd en flink erop lopen rammen met een moker. Het durafix gaf geen krimp terwijl het aluminium zelf helemaal krom en kapot was gegaan. Beide delen zaten toch nog aan elkaar.

En wat ik op internet kan vinden is het ook gewoon bestand tegen chemicaliën.

Voor de demper mag je eventueel ook wel bij mij langskomen.

Dan halen we hem even langs de polijstmachine :thumb

Martino
          Topic starter

Weet wat je aanbied. Deze belofte mocht ik nog wel eens op korte termijn ingelost willen zien.;)
            Ik wilde eigenlijk vandaag met de dremel en wat pasta aan de slag, maar weer eens even in jou klushok met de polijstmachine aan de gang zie ik meer zitten.

Ik zal dan wel jou warmhoudplaatje weer mee moeten nemen. Terwijl deze juist voor het durafixxen een goede ondersteuning is.

eidos
            Donateur

Aankomend weekend kan ik op zen vroegst. Ben deze week die nog komt nog druk met stage. Daarna heb ik dit wel afgerond en zal je dus langs kunnen komen. Mocht je toch aan de gang gaan met de dremel blijft het aanbod natuurlijk gewoon staan voor in de toekomst;)

Warmhoudplaatje mag je zolang lenen als je wilt. Als ik hem weer nodig heb laat ik je dit wel weten:thumb

Aah danke, kan ik nog weer even door met fixxen.😉

Martino
              Topic starter

Vandaag weer een leuk pakje met spulletjes binnen gekomen waaronder deze verse kapjes voor de Ciao.

EPI
                Bijdrager

Nice 😉

lightlord
                  Donateur

wow strakke kapjes 🙂

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                    Lightlord's Dizzy/Gypsi

speedbuxy
                    Bijdrager

Dat zal wel weer nice en shiny staan8)

Martino
                      Topic starter

Ik heb mij alleen niet gerealiseerd dat ik de bolling nog wel moet aanpassen wil ik op vario blijven rijden. Beetje zonde om in deze nieuwe kappen te gaan zagen. Of toch maar op poelie gaan rijden, of 2 nieuwe RVS spatbordjes erbij zoeken en op mijn andere Ciao monteren luidt dan het devies.

Brouwer
                        Bijdrager

Ziet er super uit zo(y)

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Probeer anders de kap op ‘legale’ wijze te veranderen. Zaag zo netjes mogelijk het rondje eruit (groot genoeg voor de bolling) en verhoog dit. Voor de zijkanten heb je wel van dat soort chrome-tape te koop wat hier sprekend op lijkt.

Ik had ze ook ooit heheheh.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Martino
                            Topic starter

Het nadeel van verhogen van de bolling is dat je nog altijd de naden zult zien. Ik kies er dan liever nog voor de koppelingsschaal bijv. te verchromen of chroomcoaten. Dan zie je niet dat lelijke veroeste ding uit je kap steken. 😉
                              Tot die tijd blijf ik gewoon met de oude chromen kappen rijden welke nog niet heel erg lelijk zijn tenslotte.

Waarom ben jij ooit van je chroomdelen af gestapt eigenlijk Thomas?

Tonni
                              Moderator

Koop een C40 schaal, die ziet er ook mooi uit, en anders idd de ori. polijsten.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martino
                                Topic starter

Koop een C40 schaal, die ziet er ook mooi uit, en anders idd de ori. polijsten.

Dat is toevallig dan. Zie mijn nieuwe aanwinst.

Toch zullen deze schalen ook gaan roesten.

Toch nu tegen een klein probleempje aan gelopen. Ik wil graag een andere mooie koppeling met 100mm schijven gaan gebruiken, maar de koppeling die ik nu voor ogen heb heeft een van de segmenthouder pinnetjes los zitten. Iemand enig idee of dit met huis tuin en keuken gerij is op te lossen? Volgens mij heb ik ooit gezien dat Waarom? hiervoor nieuwe pinnetjes had gedraaid en kon vast klinken, maar ik heb geen draaibank tot mijn beschikking helaas.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 365)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.