Vespa-Ciao.NL
:: Martijns Oldtimer 1968, Oldtimer 1971, Ciao PX en Superbravo

Home Forums Perso’s Projecten Martijns Oldtimer 1968, Oldtimer 1971, Ciao PX en Superbravo

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 208)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Topic starter

@Disaster: Puch:no
      @Piet30 Ja jij hebt ook een mooie oldtimer, maar waarom dat 5-spaaks wiel??

Piet30
      Donateur

the 5 spaaks wiel was to test a vario setup. So I only changed the wiel with vario gear box.8)

Now the 5 spaaks are in a paint shop for new color. When I get them back in orange color I will fix them again for the VCT2009.

Martijnvanheerde
        Topic starter

Heb de voorrem gefixt. Dus de brommer is nou helemaal oke op het blok na:boos Weet echt niet meer wat het is. Morgen maar ff de pakkingen vervangen. Ben ook met de Proma bezig: heb de voorbocht eraf gechopt:D (mag eindelijk zelf slijpen:D) Ga een langere voorbocht maken. Deze uitlaat ga ik ”afstellen” op m’n 41 Polini die ik ga tunen:D Morgen foto’s

Martijnvanheerde
          Topic starter

Update
            Gaat goed met de Ciao. We hebben een 12/10 opgeboord naar een 13/13. Met sproeier 62 en Zelfbouw piep liep hij niet echt lekker. Toen een standaard uitlaat eronder gekwakt. Toen liep hij al iets beter. Kwam net niet in z’n powerband. Morgen haal ik sproeier 66 68 en 70. Ben ook verder gegaan met het Polini blokje:

En nog wat foto’s van het Eurocilindro blokje wat het bijna weer doet:D

De opgeboorde carburateur.

Martijnvanheerde
            Topic starter

Ik heb net de uitlaat getest=) Hij is UBER snel:duivel vanaf 10km/h begint hij te boosten tot aan de top iets van 65 ofzo! Ben benieuw wat hij op andere cilinders doet.

Martijnvanheerde
              Topic starter

TvA Tuning
                Bijdrager

loopt wel aardig 😀

n!ck*s

idd, heeft een goede powerboost

Tom ciao

ja dat zeker :p
                      alleen komt hij nog niet echt van zn plaats :con

1-feb
                      Bijdrager

Ofterwijl tijd voor vario:D

Martijnvanheerde
                        Topic starter

Danke haha idd ja:D Maar dan met 80 Pinasco:duivel Daar had ik deze uitlaat ook voor gebouwd, dit is het enige blok die ik nog in elkaar heb zitten dus er gewoon ff onder gegooid.

Martijnvanheerde
                          Topic starter

Update
                            De Calibrata is af:D Hij is superlang=) Heb hetzelfde als arvid gedaan bij de voorbocht. Maar op mijn 50 snel rijdt hij niet echt lekker. Onderin heeft ie nou helemaal niks meer te bieden. Boost komt pas vanaf 40km/h En gaat ook niet zo hard als mij andere. Ooit:lol een keer proberen om mijn 80 Pinasco:

Het bak en vorm werk gaat al beter:D Jakker gewoon zonder demper rond, die is naar de klote.

Bartusman
                            Bijdrager

Jaaa weer puik werk hoor!:thumb Ben zeker benieuwd wat ie op de pinasco gaat doen, wanneer denk je die lopend te hebben?

Martijnvanheerde
                              Topic starter

Tjaa…. :con Deze zomer sowieso:P

Martijnvanheerde
                                Topic starter

Update
                                  Jeej:D:D De oldtimer staat weer netjes in de lak:thumb Morgen nog een laatste laag:

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 208)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.