Vespa-Ciao.NL
:: Martijns GT3 Racing Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Martijns GT3 Racing Ciao

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Interceptor
    Donateur

erg mooie brommer, allen vind ik dat stuur wat minder, en met de originele klemmen lijkt je stuur ver naar achter te staan(zie foto 1)
      zelf heb ik klemmen van een tomos a35 erafgehaald, en in de gaten gestoken waar normaal de kabels doorheengaan bij een bravovork misschien vind je het iets. het lijkt in iedergeval steviger.
      ben benieuwd naar de vorderingen 😉
      nick

Martijnvanheerde
      Topic starter

Ja weet ik er komt nog een ander stuur op. Nou lijkt het net alsof je op een chopper zit:P Er komen clip on’s op. Behoorlijk laag dus….. Hij heeft al even gelopen, kan alleen met de boormachine starten heb teveel compressie en de hendel werkt niet. Maar nu ga ik even Proma cc bij kameraad ophalen om hem verder af te stellen!

TimoO_
        Donateur

Ziet er al mooi uit man 😀 Trouwens, ik zal dalijk ofzo even kijken in de werkplaats of ik die buis nog vindt die we gebruikt hebben voor mijn clip-ons! Als ik hem vind neem ik je gewoon een stukje mee naar de meeting.

Martijnvanheerde
          Topic starter

He dat zou handig zijn. En hij loopt:D En hoe=) Echt mooi geleidelijk en snel optrekken. Zit nu een sproeier 70 in dat klopt dus niet helemaal. Morgen krijg ik mijn citypower binnen die dan gelijk aan stukken wordt gechopt voor mijn andere piep. Maakt wel een kloteherrie met die Technigas. Vanavond foto’s en een filmpje!

st3yn
            Bijdrager

sproeier 70 is wel erg klein met 16mm carb 😮

Martijnvanheerde
              Topic starter

Ja weetik zit nu 72 in maar dat is nog te klein. Maar ik zit al wel in de buurt:con

miniciao1968
                Donateur

:thumb ik wacht op het filmpje!
                  Gaat goed zo Martijn!

TimoO_
                  Donateur

Martijn, ik heb een buis gevonden die bijna om m’n Tomos A35 vork heen past. Met een beetje vijl- en schuurwerk zit hij als gegoten. Maar jij hebt toch een Tomos A35 vork of niet? 28mm buitendiameter.

Martijnvanheerde
                    Topic starter

Foto’s

Al een paar kilometer gereden en wat een power=) Maar ik heb net zoveel compressie als sil en geen decompressiekabel, moet hem starten met de boormachine en uitdoen met de choke.
                      Dingen die nog gedaan moeten worden:
                      Gashandle goed installeren
                      Decompressiehendel fixen
                      Afstellen
                      Zelfbouwpiep afmaken.
                      Oja en ben door het racezitje gezakt, dat is niks zonder vering, vind dit ook wel gaaf staan:baby

RiPe
                      Bijdrager

Dat zadel staat niet verkeerd nee, krijgt ie een beetje een fiets look, maar niet in negatieve zin 😉

Martijnvanheerde
                        Topic starter

Danku allen!! Timo de buitendiameter is geloof ik 25mm. Dit komt dus wel goed. Heb net sproeier 69 geprobeert en dat loopt dan wel weer bagger, 72 en 74 gaan redelelijk maar met een kleine bwoap onderin. Denk dat ik groter moet. Hij blaast hem trouwens helemaal onder me vandaan bij 40km/h:D

peter139
                          Bijdrager

ziet er mooi uit allemaal. En wat ga je hard kwa opbouwen…

Martijnvanheerde
                            Topic starter

Dankje moet nog een paar kleine dingetjes. Hoe gaat het met jou dan? Lang geen foto meer gezien. Of hou je het geheim voor op de meeting?:D

Edjuh
                              Bijdrager

Mooi hoor.

Stuur vind ik ook wel leuk, niet zo hoekig als een m stuur.

TimoO_
                                Donateur

Martijnvanheerde :
                                  Danku allen!! Timo de buitendiameter is geloof ik 25mm. Dit komt dus wel goed.

Heb jij dan een bravo vork ofzo? Want een 28mm buis om een 25mm vorkpoot gaat niet lukken, ik kijk of ik nog wat anders kan vinden.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 450)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.