Vespa-Ciao.NL
:: Martijns GT3 Racing Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Martijns GT3 Racing Ciao

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Topic starter

Er komt nog bekleding en alles op hoor;)
      Update
      Heb vandaag weer even aan de racer gewerkt, heb hem nat geschuurd voor (hopelijk) de laatste keer. Is spiegelglad en klaar om te spuiten:D Van mijn vorkpoot was er een stukje afgebroken. Ik had nog een Andere bravo voorvork liggen, van een superbravo. De poten zijn hetzelfde. Alleen onderaan paste er geen schroef in om de olie binnen te houden. Heb een het gat groter geboord en draad getapt:

Heb ook gelijk steuntjes voor het spuiten gemaakt:

Ook weer verder gegaan met het zitje. Er komt een plaatje aan de onderkant. Zo zie je niks meer van het gelas en de bekleding:

Is nog wel wat gehamer nodig maar dat komt goed:thumb
      Dat was het weer:D

Martijnvanheerde
      Topic starter

Update
        Een pat lijkt meer meer een topsnelheid uitlaat. Dus heb even een eigen gebouwd:

Nog een beetje de laatste vorm geven en dan lassen:thumb Hij is wel goed gelukt. De diffusor is een mooie hyperbool. Kan alleen nog niemand vinden die een pijp kan buigen. Iemand een adresje in Deventer?

dum
        Bijdrager

ziet er mooi uit :thumb
          wanneer heb je tijd voor aan men calibrata te beginne?
          niet dat ik je wil puschen ofzo maar vraag het maar gewoon;)

greets dum

speedbuxy
          Bijdrager

Ziet er idd netjes uit:thumb en lijkt er ook goed op want kan de pat er nu al aan af zien:thumb
            Ben benieuwd naar de resultaten.

Edjuh
            Bijdrager

Heel mooi martijn, ik vind het echt gaaf dat iemand werk van uitlaatjes maakt : -)

Martijnvanheerde
              Topic starter

Danke schon:D Speedbuxy dit is geen pat hoor;) Is een zelf ”berekende”. M’n vorige pat was niet helemaal goed gegaan. Maak er nu een voor vonckje maar die laat niks meer horen:con
                @ Dum Ik ben erg druk:con 2 banken van steigerhout, mini ciao, pat, en je calibrata. Denk volgende week wel ff tijd. Of misschien maandag ff. Komt goed:thumb Gasfles is wel leeg aan het raken:con 70euro:(

Martijnvanheerde
                Topic starter

Update
                  Nou nog maar iets dan:P Ben verder gegaan met het zitje. 2cm dik schuimrubber eropgekit. Alleen nog even skai kopen. Mooi afdekplaatje aan de onderkant gemaakt. Ook stuurslot weggewerkt. Wat maakt een spiegelreflex zalige foto’s=):

Tonegido
                  Bijdrager

mooooi, maar moet je hem niet opnieuw gaan spuiten na al die aanpassingen ?

speedbuxy
                    Bijdrager

Begin stuk lijkt anders al 2druppels water op een pat alleen de eind cones lijkt wat langer.
                      Maar neemt niet weg dat het er sowieso netjes uit ziet:thumb
                      En is maar goed dat je nog jong bent want mijn rug was sloopt van z,on zadeltje zonder vering:D

dum
                      Bijdrager

Martijnvanheerde :
                        @ Dum Ik ben erg druk:con 2 banken van steigerhout, mini ciao, pat, en je calibrata. Denk volgende week wel ff tijd. Of misschien maandag ff. Komt goed:thumb Gasfles is wel leeg aan het raken:con 70euro:(

ok ik hoor het wel van je 😉
                        dat zadeltje ziet er goed uit maar denk wel zoals speedbuxy zegt dat je rug na een lange afstand tog pijn gaat doen 😀

greets dum

Martijnvanheerde
                        Topic starter

Maakt niet uit. Ga er toch geen lange afstanden mee rijden. Is meer als project. En om andere puchjes eruit te trekken:duivel

Martijnvanheerde
                          Topic starter

Update
                            Heb m’n MVH uitlaat afgelast(h) Gaat steeds beter.

FF opgeschuurd en lasnaden weer ingebrand. Moet nog een keer:

Woow stort hier net een dikke tak van een boom af. 50 meter naast ons huis. Schrik me dood joh:P

BMW
                            Bijdrager

Zeer, zeer netjes! goed bezig!!:thumb

sombrero
                              Bijdrager

ziet er weer mooi uit die uitlaat. op welke draadsnelheid heb je hem nu gelast? en wat voor een demper ga je gebruiken?

dum
                                Bijdrager

woow ziet er zeer goed uit :thumb

greets dum

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 450)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.