Vespa-Ciao.NL
:: Martijns GT3 Racing Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Martijns GT3 Racing Ciao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

simonferrari
    Bijdrager

zo jij bent wel ff un partijtje professioneel bezig:lol

Martijnvanheerde
      Topic starter

Danku:D
        Zo heb weer wat gedaan/gekocht.
        Een Eurocilindro zij-inlaat van Tonni:thumb Ik wou toch een 16mm carb. De binnendiameter is precies 16 dus komt mooi uit!
        Ben ook bezig om een racezitje te maken. Gewoon uit plaatstaal. En dan een soort ”kussentje” erop. Gewoon lekker laag:thumb
        Ik zit ook nog ff te kijken voor clip on’s of iets dergelijks. En ik ga de stepjes iets naar achter plaatsen. Wordt het een echte sprinter:thumb Nu nog een elektronisch carterje zoeken, kotteren en dan in elkaar zetten. Binnenkort foto’s maar de camera is op het moment in curacau.

Bartjee
        Donateur

Haha jij hebt echt precies hetzelfde verhaaltje als mij. Eerst een mooie racer achtige ciao gaan bouwen, dan gaat het kut met de lak en dan gelijk goed aanpakken en het 10x vetter maken en mooie spulletjes erop:D Succes ermee:thumb

Martijnvanheerde
          Topic starter

Haha ja idd:thumb Deze moet echt mooi worden!
            Update
            Hier de foto’s van het Eurocilindro zij-inlaat. Heb hem gewoon ff op een cartertje gezet:

Ga met 2 carburateurs rijden:D Het spruitstukje loopt eigenlijk niet zo heel mooi. Het luchfilter komt nou tegen het stepje aan. Maar ik plaats de stepjes dan maar wat naar achter. Nou nog ff sparen voor: Vario, Eurocilindro waterkopje (ja wil ik er ook op hebben:D) Carburateurs en al het kleine spul:con

Tom ciao

veeeett!! =)
              je bent echt goed bezig man :thumb
              wat voor velgen komen er eigelijk onder je racer? :con :p

Martijnvanheerde
              Topic starter

Danku:D Deze:

hansieb
                Moderator

Ook gemoved naar specials 😉

simonferrari
                  Bijdrager

ik snap de ” ook” 8) (bedankt hansieb)

maare, ik denk dat het een mooi ciao word, vooral met zo zij-inlaatje, dat is altijd prachtig.
                    als je straks die 2 carbu’s samen goed werkend krijgt, geniaal :thumb

AC RACING
                    Moderator

volgens mij gaat dit wel een mooi ciaotje worden:) alleen jammer van je beschadigde lak.
                      en tjah wij hebben hier @huize AA-T het zelfde probleem met het niet meer passende stepje na monteren van de filter.

Martijnvanheerde
                      Topic starter

Hans bedankt!
                        Update:D
                        Heb vandaag een racezitje gemaakt aangezien het originele zadel veel te lomp is. Ik heb 2 plaatjes staal op elkaar gelast en gevormd. Toen een stripje eronder gelast voor stevigheid en voor de bevestiging:

Nu nog bekleding zoeken :con Ik denk dat ik morgen even langs een motorzaak fiets om ff te vragen

Loek
                        Bijdrager

Gewoon skai + schuim.
                          Skai kun je in super veel kleuren krijgen en is duurzaam.

Martijnvanheerde
                          Topic starter

Zo heb een elektronisch carter gekocht van Sil. Als het goed is dinsdagmiddag binnen:thumb
                            De setup wordt nu:

46 Pinasco Black
                            Elektronisch Carter Inlaat 13mm
                            Eurocilindro Zij Inlaat
                            13/13 Dell Ortho + Malossi Powerfilter
                            16mm SHA Dell Orto + Stage 6 Powerfilter
                            Polini voorvario + 100mm Schijven en 1:13,5 Vertanding
                            Std Krukas Pen 10 (Heel misschien een Pinasco 3 kwart vol als ik die kan vinden:con)
                            Zelfbouw Pat

Morgen ga ik denk de Pat maken. Moet wel een lekkere uitlaat zijn denk ik:thumb Morgen meer:D

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Leuke setup,
                              pinasco krukasje zou leuk zijn inderdaad, wel moeilijk te vinden.

Als je je cartersetje nog gekotterd wil hebben moet je me maar ff een PM sturen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

ArvidW
                              Donateur

Jammer van je framepje, het blokje wordt wel echt vet 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Daan777
                                Moderator

Zeker een mooie setup!
                                  Ik ben alleen benieuwd of je met 2 carbs (als je die afgesteld krijgt) harder gaat rijden dan met 1 op de zij-inlaat.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 450)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.