Vespa-Ciao.NL
:: Martijn perso

Home Forums Perso’s Projecten Martijn perso

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

m^rtijn

hallo,

ik ben martijn ben 21 en woon in groningen
      ik sta eigenlijk al een tijdje op dit forum ingeschreven maar nooit echt in verdiept ofzo…
      naja met het mooie weer heb ik me citta weer es uit de schuur gepakt en dan bedenk je je dat het eigenlijk wel echt lekker is om op de promper te rijden ipv in de auto…
      maja nou heb ik laatst ff een stukje getoerd (ff naar leek) en op de terug reis had ik iemand achterop…
      en daar kon me achterbrug dus niet zo goed tegen 🙁 (kaduuk)
      dus bij deze: heeft iemand nog een verstevigde 3mm achterbrug liggen?
      over de prijs worden we het vast wel eens…
      ik zoek ook nog een pinasco vliegwiel voor elec. blokje…

btw: ik ben dus lasser van beroep en heb ook een draai/freesbank tot mijn beschikking… dus als jullie een lasser/rdaaier/frezer nodig hebben hoor ik het graag… weet niet of jullie de citta van Jafre (mo1uh) nog kennen? dat was ook een project van hem en mij samen…
      naja ik hoop wat van jullie te horen…

mvg martijn

de voorste is van mij… (blauw grijs)

LeMoN
      Bijdrager

Allemaal leuk en aardig maar waarom post je 2x hetzelfde topic? En wat is het nut van het topic xD?

Jelle
        Moderator

welkom in ieder geval….

hansieb
          Moderator

Is al verwijdert.

Leuk en welkom. Zijn die fotos gemaakt bij het hoornse meer 😉

m^rtijn

@ hans: thnks dat je em ff verplaatst hebt ik dacht eerst dat je hem gwn had verwijderd maar zie nu dat hje hem tussen perso hebt gezet… nee die foto’s zijn gemaakt op het bospad tussen leek en roden…

@ lemon: ik wist niet waar ik me moest voorstellen dus ik denk doe er maar 2 dan is er meer kans dat ik goed zit en reacties krijg 😉

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.