Vespa-Ciao.NL
:: Mark TT’s project

Home Forums Perso’s Projecten Mark TT’s project

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 103)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Ik heb nog wel 80cc’s polini liggen.

Mark TT
      Topic starter

Barry en ik hebben een deal 🙂

Gisteren heb ik nog ene tweede blok aangeboden gekregen op basis van Polini, die heb ik nu maar als reserve blok aangelegd, mocht de Malossi ooit in beslag genomen worden 😛

Jacky
        Bijdrager

Aangezien de brommer niet op mag vallen zal hij qua lak en accesoires zeker ook helemaal origineel blijven?

Mark TT
          Topic starter

Jacky :
            Aangezien de brommer niet op mag vallen zal hij qua lak en accesoires zeker ook helemaal origineel blijven?

Yeps, geen toeters en bellen, ik vond de 3 spaaks sterwielen al teveel sport, al zijn die volgens mij standaard op dit type 😛

Ik denk dat ik een mandje monteer op mijn stuur 😛 😛 😛 (krijg ik nu een ban? ;))

vespaciao4ever
            Bijdrager

haha nee maar zo’n mandje gaat er toch wel wat over hoor =)

Mark TT
              Topic starter

lol, was maar om jullie te stangen 😉

Fredzzz
                Moderator

Dus wat voor blokken heb je nu allemaal voor dit project gekocht… onder anderen mijn Malossi blok he; heb je deze trouwens al? Moet er vandaag zijn.

Mark TT
                  Topic starter

Pas twee 😛

De jouwe en eentje die ik niet kon laten schieten, een Polini based (Speedengine, cp) voor wat experimenteer werk.

Jouw blok gaat gebruikt worden voor openbare weg, weliswaar begrenst. Da andere blok voor experimentele doeleinden/reserve, al heb ik daar voor openbare weg weinig aan, ivm de cp (dan kan ik de begrenzer niet op aansluiten).

Ik heb wel voor jouw blokje een 80 cc DEPS cylinder gescoord, eens kijken of dat gaat passen 😉 Al las ik dat die Pinasco al lastig te beaten is 😉

Edjuh
                    Bijdrager

Scheelt maar liefst 10 vierkante centimeters, dus ik denk dat het wel scheelt. Passen doet het sowieso.
                      Mooie aanwinsten!

barry
                      Donateur

De Kit is richting Holland vertrokken.Veel plezier ermee.

HELLRAISER
                        Bijdrager

Mark TT :

Ik heb wel voor jouw blokje een 80 cc DEPS cylinder gescoord, eens kijken of dat gaat passen 😉 Al las ik dat die Pinasco al lastig te beaten is 😉

Damn waar heb je zn mooie cilinder nog uit weten te halen:O.

Mark TT
                          Topic starter

Ik realiser me net dat ik dus nu heb; 50 cc, 65 cc, 70 cc en 80cc. Dit weekend eens even wat gaan knutselen.

tvmierlo
                            Donateur

je kunt op het cp blok misschien een choke-begrenzer gebruiken? staat beschreven bij de how-to’s

Mark TT
                              Topic starter

ik ga gelijk even lezen 😉

Fredzzz
                                Moderator

Wat een goeie maat van mij ook doet, is begrenzen op ‘gas’… dus dat hij mechanisch met de kabel minder gas kan geven, omdat er een systeem (een clipje) bij de gashendel zit die het gas geven tegenhoud om vol open te gaan…

Dus met je rechter hand click je die even in onder je gashandvat, stel hem wel in op de goeie positie, en dan ga je maar 25/30 in plaats van 75.

Meer uitleg post ik later als ik foto’s kan maken!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 103)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.