- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 november 2006 om 19:17 #283934
nou dit is dus mn 2e ciao. ik ga dr niet op rijde maar hij wordt voor n vriend van mij. die gaat er n tijdje op rijde en daarna wordt ie verkocht. ik heb vorig jaar deze brommer gekocht met n electroonteking blok helemaal compleet. dit frame heeft ongeveer iedereen hier in de buurt al gehad. zoals vespaflappie en ties van dit forum. maar in ieder geval hij gaat nu alweer zn 6e leven in…
mijn planne zijn om m roze te spuiten. dus eerst maar demonteren en schuren

nadat dat gedaan was mn schuur omgebouwd tot spuitkabine en daar t frame in opgehangen en begonnen met spuite…

zo hing ie erbij en na n dagje spuite zag ie er zo uit..

daarna weer in elkaar zette alles voorzichtig gemonteerd en toen had ik t frame zo staan.

toen ff bij vespaflappie n zadel en een spijltje en n balhoofdkapje gehaald.

nou dan de setup.
ik heb van al mn oude onderdelen die ik nog had liggen dit blokje inelkaar gezet wel met nieuwe lagers enzo
Setup
43mm DR EVO
gefreesde kruk
getunede carters
13/13
leo krul ( niet de beste uitlaat maar goed)
80 poulieen zo ziet ie er uiteindelijk uit… best geinig al zeg ik t zelf..

opmerkingen en reacties altijd welkom 😀
ciao….
24 november 2006 om 19:21 #443601Mooi gedaan; ik zou er zo mee rondrijden.
24 november 2006 om 19:22 #443602apart kleurjte, zie je niet snel! zal wel lekker opvallen,
ook netjes gespoten! mischien idee om de velgen zwart te doen?
enige wat ik niet zo mooi vind is het ingekort spatbord,24 november 2006 om 19:26 #443603Mooi hoor marc, je vergeet dat bart de ciao ook nog heeft gehad. En mooi douwecustom-luchtfilter, voor het betere luchttoevoeringswerk natuurlijk he 😉
24 november 2006 om 20:20 #443604alexx :
Mooi hoor marc, je vergeet dat bart de ciao ook nog heeft gehad. En mooi douwecustom-luchtfilter, voor het betere luchttoevoeringswerk natuurlijk he 😉Hij begon bij mij–>ties–>bart–>Douwe–>Marrec!
Aardig wat meegemaakt dat dingetje:D
ps:Die stang zit er echt voor een reden;) Ding is anders bijna dubbel te vouwen:)
24 november 2006 om 20:35 #443605@ barry: tnx mann!!!
@timschilders: ties heeft nog goude velgjes liggen die dr waarschijnlijk onder komen wat ook wel mooi uit gaat zien denk ik
@flappie: haha idd niet zo gezond al die stukke uit t frame gehakt maar nu is ie weer lekker stevig 😉
24 november 2006 om 21:40 #443606haha 😀 leuk kleurtje word er geil van
24 november 2006 om 22:38 #443607Net ciao’tje! Lekker pimp dat roze he 😉
Alleen een fatsoenlijk 70cc uitlaatje regelen 🙂24 november 2006 om 23:39 #443608Mag ik even melden dat zo’n STOFkapje totaal nutteloos is als je GAS staat in te ademen?? HEEEl slecht voor je, tis dat je het weet.
Hij is wel mooi geworden, op wat details na, andere kleur wielen zou ik zeker een goed idee vinden. Eigenlijk vind ik de kleur wat te ‘vaal’, niet echt sterk, of het ligt aan de foto’s.
Nja, goooozemalleballe!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.